Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Daca nu stiai...

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Motivul principal pe care oamenii il invoca atunci cand renunta la o ideea grozava de afaceri este faptul ca altcineva face deja asta.

Altfel spus, “Ideea mea nu este noua”; sau, mai rau, „Nu vreau sa am competitie”.

Daca si tie ti se intampla sa faci asa, iata doua informatii noi pentru tine:

1. Competitia te valideaza. Compatia creaza categorii. Competitia iti permite sa alegi „ce” sa cumperi, nu „daca”. Tot ea te ajuta sa iei mai usor decizii asupra preturilor, deoarece ai cu cine sa te compari si cu cine sa concurezi.  

2. Exista 6 miliarde de oameni in lume. Chiar daca produsul tau este un nou tip de detergent, vei vedea ca vei avea mai multi clienti decat iti poti acum imagina.

Exista o multime de motive bune pentru care sa renunti la un proiect. A avea putina competitie nu este unul din ele.



Tags: competitieinformatiimotive

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]