Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De ce este somnul un lux pentru antreprenori si manageri?

de Maria Nicutar 11 Iun. 2011 2798
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Avem 24 de ore la dispozitie pentru a ne imparti intre activitatea profesionala si viata personala. Continuam sa ciugulim din ce in ce mai mult din timpul alocat familiei sau nevoii de recreere, sau pur si simplu de somn. Un cuvant pe cat de simplu, pe atat de greu de tras in lista noastra de prioritati, somnul a devenit un lux.

De ce nu avem timp sa le facem pe toate. De ce ne culcam seara tarziu sau dimineata devreme cu sentimente de vinovatie, venite din cine stie ce surse care merg pe modelul:” Am trimis e-mail-urile catre departamentul de marketing? ” sau “Daca as mai fi rezistat inca doua ore terminam si contractele de organizat!”.

Veste proasta:Nu e normal ca lucrurile sa se desfasoare in acest fel. Haideti sa vedem unde ati putea sa mai lucrati pentru a lucra mai putin pe viitor:

1.    Organizati-va biroul la locul de munca intr-un mod cat mai eficient. Tineti aproape cateva agende, fiecare cu alt scop bine definit. In felul acesta nu va veti trezi cu liste de cumparaturi alaturi de chitante si notite care va amintesc sa va sunati avocatul fiindca sunteti dat in judecata. Veti pierde din vedere activitati importante, urgente care vor necesita rezolvare la un moment dat si se vor sincroniza intr-un mod cat se poate de dezastruos cu alte prioritati.

2.    Organizati-va e-mail-urile pe categorii, foldere, cu etichete de prioritate si in functie de categoria lor. Este recomandat sa aveti 2 sau mai multe adrese de e-mail pentru fiecare functie pe care o ocupati:manager in cadrul departamentului de marketing, dezvoltator de website si tatic avid de activitatile extrascolare ale fiicei dvs.

3.    Refuzati cu politete cererile de ajutor ale colegilor atunci cand timpul nu va permite sa le onorati. Este in regula sa spuneti “Nu” cat timp procedati cu tact si sensibilitate si, eventual va puteti directiona colegii catre alte persoane care i-ar putea ajuta.

4.    Alcatuiti la inceputul fiecarei zile o lista de prioritati. Ocupati-va de cate o activitate in parte si taiati-o de pe lista la finalizare.

5.    Inainte de finalizarea programului de lucru lasati-va un timp pentru organizarea activitatilor pentru urmatoare zi. Este esential sa respectati aceasta regula daca doriti sa nu va luati de lucru si pentru acasa. Veti obtine o mai buna organizare a timpului si o planificare eficienta a activitatilor pe termen lung.

Stabiliti-va o rutina a muncii si coordonati-o cu eficienta. Cat timp sunteti la locul de munca nu va acordati momente moarte dedicate activitatilor inutile:barfa, discutarea problemelor de familie cu alti colegi, convorbiri telefonice indelungate care nu au legatura cu activitatea dvs profesionala samd. Prioritizati orice se poate prioritiza si pastrati momentele de pauza pentru timpul petrecut acasa.




Tags: organizarea timpuluiplanificarea activitatilorantreprenorimanageri

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin Amariei
18 Mai 2020
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

6 reguli de aur pe care antreprenorii adevarati le cunosc si le respecta!

de Maria Nicutar
28 Iul 2014
Nu doar ca le cunoastem, dar le respectam cu toata strictetea pentru ca sunt reguli de aur care guverneaza modul in care afacerile de succes...

Compasiunea - Arma secreta a celor mai buni leaderi si manageri

de Maria Nicutar
14 Apr 2014
Leaderi sau manageri, obiectivele sunt complementare. Cu totii lucram pentru a aduce afacerile pe care le reprezentam pe culmile succesului. Iar cand...

Top 5 defecte ale managerilor dificili!

de Ilinca Dobrescu
31 Mar 2014
Managerii sunt oamenii-cheie pe care mizam noi, antreprenorii, in dezvoltarea afacerilor noastre. Mizam in mod substantial pe angajatii nostri cheie,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]