Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Despre omul de marketing
Sa recunoastem: marketingul functioneaza. Marketingul are puterea de a determina oamenii sa cumpere si sa foloseasca lucruri pe care in mod normal nu le-ar alege.

Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala

Cresterea prepelitelor japoneze

Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Daca se intampla astfel, daca ai puterea de a influenta comportamentul de cumparare al segmentului de cumparatori ales de tine, esti si responsabil pentru ceea ce se intampla dupa?
Nu, nu toti suntem responsabili pentru ceea ce vindem. Nu putem spune ca marketerul care promoveaza agresiv tigarile isi asuma responsabilitatea pentru imbolnavirea oamenilor de cancer. In acest caz, marketerul este asemeni unui avocat. Acesta isi apara cat de bine poate clientul, chiar daca, in mod evident, acesta este vinovat. Mai departe, juriul decide.
Revenind la marketing, daca te incadrezi in aceasta categorie, fa-ti treaba cat de bine poti si lasa cumparatorii sa-si asume responsabilitatea pentru alegerea facuta.
Exista si marketeri responsabili. Acestia vor sa faca o schimbare in bine in viata oamenilor prin ceea ce creaza si vand. Ei ii determina pe acestia sa cumpere produsul lor pentru ca stiu ca este cel mai bun si ca le poate face numai bine.
Analizand cele doua situatii, nu cred ca exista o cale de mijloc. Ca om care are o astfel de meserie, nu cred ca poti sa fii cand responsabil, cand iresponsabil pentru ceea ce induci in viata consumatorilor, la fel cum nu esti nici bun nici rau daca faci parte dintr-o categorie sau alta.
Asadar, trebuie sa ii aplaudam pe marketerii carora le pasa de schimbarea pe care o aduc in vietile noastre, dar si pe cei care nu isi asuma responsabilitatea, pentru efortul pe care il depun (deoarece intotdeauna este mai greu sa vinzi un lucru pe care majoritatea oamenilor il resping). Asta o spun in calitatea de om al meseriei.
In calitate de om si atat, iti spun: daca nu esti mandru de ceea ce vinzi, nu o face! Candva e posibil sa se intoarca impotriva ta.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Afacerea foarte accesibila cu care veti da lovitura Produceti BERE ARTIZANALA

[GHID PRACTIC] Cultura de sofran
Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume

[GHID PRACTIC] Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Ghidul practic pentru incepatorii in lumea criptomonedelor


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit