Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Este ideea ta destul de buna pentru piata?
Evaluarea corespunzatoare iti poate economisi atat timp, cat si bani.
Cresterea prepelitelor japoneze
Propriul meu plan de afaceri
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
O idee foarte bine inradacinata pentru o afacere sau un produs este cheia succesului pentru multi antreprenori si inventatori. Vorbind in general, sunt un puternic sustinator al determinarii si al actiunii, iar presa este plina de povesti ale antreprenorilor de succes la care acestia refuza sa renunte. Oportunitatile mai putin promovate sunt cele la care antreprenorii renunta. Asadar, cum stii cand e timpul sa renunti la o idee sau la o inventie?
Sincer, cele mai multe inventii si cele mai noi idei de afaceri nu ar trebui sa intre pe piata – si nu din cauza ca acestea nu ar fi creative, inteligente sau inovatoare, ci pentru ca nu exista piata care sa le gazduiasca. Am intalnit multi inventatori care au obtinut un brevet si care au investit o multime de bani intr-o campanie de promovare doar ca sa se intrebe la final daca inventia a meritat banii si efortul.
Asadar, inventatorii si proaspetii antreprenori ar trebui sa se intrebe daca isi doresc sa isi schimbe opiniile sau sa se razgandeasca daca este necesar. Este important sa fii dornic sa te adaptezi din doua motive. Primul, in economia de astazi, oamenii care cauta un nou mod de a genera un venit nu isi permit sa piarda timp sau bani. Lansarea unei inventii poate costa mii de euro si ani intregi de efort. Daca ceva nu functioneaza, este cel mai bine sa descoperi inca de la inceputul procesului.
Al doilea motiv, cand incepi procesul cu acceptarea ca iti poti schimba parerea, odata ce ai ajuns la concluzia ca ideea merita cu adevarat sa fie pusa in aplicare, poti face asta cu si mai multa convingere.
Nu iti fie teama sa ajungi la concluzia ca ideea ta nu trebuie dusa la bun sfarsit. Inventatorii si antreprenorii sunt inovatori prin natura lor. Daca e nevoie sa renunti la o idee, probabil ca exista alta care asteapta o schimbare pentru a aparea in lumina reflectoarelor.
Probabil te intrebi cum poate cineva care realizeaza o inventie sa aiba convingerea ca o poate abandona oricand? Raspunsul consta in cercetare si planificare.
Iti prezentam cateva sfaturi pe care le recomand oricarei inventie sau proaspata afacere:
1. Fii studentul industriei in care ai de gand sa intri. Viziteaza site-ul industriei respective, identifica principalele publicatii si vorbeste cu oamenii din acel domeniu. Afla ce produse sau companii se descurca cel mai bine si care nu. Intreaba despre produsele care sunt asemanatoare cu cele ale firmei tale si despre companiile care ar putea sa iti fie concurente si identifica potentialii parteneri. Este uimitor cat de repede poti invata atata informatie de profil, si cum poti afla printr-o simpla conversatie daca exista cerere pentru inventia la care ai muncit atat de mult.
2. Aduna cat mai multe informatii posibile despre produsul tau. Acest lucru include: ce produse similare exista, probleme legate de materialele folosite, elemente de siguranta relevante inventiei tale, precum costul pentru realizarea produsului, brevetul si documentele necesare.
3. Identifica-ti scopurile si limitele. Iti doresti sa dezvolti si sa iti produci singur produsul, sau ti-ai dori sa obtii o licenta (de exemplu: vinzi ideea unui producator)? Daca licenta nu este o optiune, esti pregatit sa il produci si sa il vinzi singur?
4. Scrie un plan de afaceri de o pagina. Este posibil sa scrii un plan dupa ce inventia a fost lansata. Oricum, oamenii cumpara produse, nu inventii, iar vinderea produselor este o afacere. Nu ar trebui sa fie surprinzator faptul ca cei mai de succes inventatori au scris planuri de afaceri. Au facut asta pentru ca si-au stabilit clar care sunt scopurile, clientii, strategiile si pasii de actiune.
Daca ai trecut prin toti acesti pasi si simti ca drumul nu este clar inca, atunci inseamna ca ar trebui sa te decizi sa treci la urmatoarea idee. Pe de alta parte, daca decizia pe care o iei este aceea de a continua, trebuie sa faci asta cu mare incredere.
Articole conexe
Ideea ta de afacere te poate face MILIONAR
de Adina VasileO idee de afacere senzationala - Scoala alternativa pentru copii cu minti deschise!
de Maria NicutarAfaceri de vanzare - O idee geniala in Romania
de Maria NicutarCat de buna este ideea de intra in afaceri alaturi de partenerul de viata?
de Maria NicutarAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit