Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Femeile - Cel mai important segment de pe piata
Intr-adevar, studiile arata ca majoritatea deciziilor de achizitie apartin "sexului slab". Barbatii detin un procent mic si nu necesita strategii de marketing si de advertising la fel de complexe si de consistente. Dar ce inseamna cu adevarat pentru companii sa adopte si sa implementeze strategii de marketing si de advertising indreptate catre segmentul feminin?
In primul rand vor si impun respect! Vor sa fie tratate in mod egal cu segmentul masculin si sa li se adreseze produse din categoria “one size fits all”. Acest lucru inseamna ca nu isi doresc variante feminizate ale produselor ci vor feature-uri care sa se plieze in mod fidel pe preferintele si nevoile lor speciale. Sa luam de exemplu cazul masinilor de teren. Putini sunt cei care considera ca acest mijloc de transport ar putea sa prezinte interes pentru o femeie. Gresit!Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Femeile cauta produse asemanatoare cu cele dorite de barbati, insa cei care le proiecteaza trebuie sa tina cont de anumite diferente dintre o categorie si cealalta a consumatorilor.
In cazul nostru, cei care proiecteaza o masina de teren care sa fie preferata de femei nu trebuie sa ii adauge fundite roz la volan sau tapiterie de catifea.
Trebuie sa aiba in vedere sistemele care usureaza viata femeilor, spre exemplu prin sisteme de incarcare a portbagajelor cu mai putina dificultate.
Reprezentantele sexului frumos isi doresc egalitate in fata barbatilor, acest lucru nefiind inca unul concret. Serviciile financiare, sectorul imobiliarelor si tehnologia sunt doar 3 domenii in care femeile au prea putin de zis, care se concentreaza prea putin pe captarea atentiei lor si care pierd multi bani din cauza aceasta.
Deciziile de achizitionare din aceste categorii sunt cel mai des lasate in mainile barbatilor iar marketerii responsabili cu vanzarile din aceste domenii nu creeaza o strategie potrivita pentru a atrage segmentul feminin.
In al doilea rand, femeile vor raspunsuri pentru toate intrebarile lor. Vor sa se asigure ca toate detaliile sunt bine puse la punct, ca ii comercializati un produs de incredere, care sa ii afecteze intreaga viata in bine.
Cu alte cuvinte, femeile vor un pachet complet care sa include:calitate, eficienta si viabilitate la pret convenabil. In decizia de cumparare, femeile iau in calcul tot ce se poate lua:imaginea pe care le-o confera, siguranta pentru copiii lor, impactul asupra reputatiei, impactul asupra familiei samd.
Ca sa va adresati cu succes acestei categorii de consumatori, in cele mai multe cazuri trebuie sa puneti la bataie produse si servicii foarte profund gandite si proiectate.
Articole conexe
10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani
de Florin AmarieiOmul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.
de Silviu-marian BanilaIn afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip
de Codrina LaiuIn afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit