Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti
13700
0
25 Mar. 2016
Editorial
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes
4.08
din 6 voturi
din 6 voturi
RATING UTILIZATORI
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind si cateva elemente-cheie in crearea impresiei corecte asupra celorlalti, fie ca este vorba de clienti, furnizori sau investitori.
Dupa ce a lucrat in industria parfumurilor cativa ani buni, Martha a pus la punct o gama de produse speciale pentru copii. Cele 24 de arome naturale ale gamei sale mergeau de la mirosul ciocolatei calde pana la al bradului de Craciun.Ea a reusit sa afle telefonul responsabilului cu produse de acest tip de la un mare magazin universal din zona si a stabilit o intalnire pentru a demonstra calitatea ofertei sale.
Intalnirea a fost stabilita pentru dupa-amiaza zilei urmatoare. Spre seara, Martha si-a amintit insa ca are probleme cu masina si a sunat pentru a amana intalnirea cu o zi. Cumparatorul a fost de acord.
Intre timp, un mecanic a reparat masina in doar cateva minute, asa ca Martha l-a sunat din nou pe potentialul ei client pentru a reprograma demonstratia pentru ziua initiala. Acesta a inteles situatia si, din nou, a fost de acord.
Din pacate, dupa cateva ore masina s-a stricat iar. Era deja prea tarziu pentru a mai suna la magazin, dar a doua zi dimineata Martha a incercat sa reprogrameze (a treia oara) intalnirea. Acest lucru a fost insa prea mult pentru achizitor, care i-a sugerat politicos sa isi faca ordine in viata inainte de a o incurca si pe a altora.
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Daca Martha si-ar fi pregatit din timp intalnirea si s-ar fi gandit si la mijlocul de transport necesar pentru a ajunge la locul stabilit, lucrurile ar fi mers cu totul altfel.
Evident, accidentele pot aparea chiar si in cazul celei mai organizate persoane. Dar intalnirile cu clientii sunt oportunitati majore, care trebuie tratate cu maxima seriozitate si atentie.
Martha ar fi putut gasi o alta solutie pentru a ajunge la intalnire, in loc sa-l innebuneasca pe achizitor cu problemele ei personale.
Gandeste-te cum te prezinti tu insuti intr-o astfel de situatie: esti punctual? Pregatesti cu atentie fiecare detaliu? Stii exact cea ce trebuie sa spui? Esti plin de incredere in calitatile produsului?
Toate acestea sunt elemente-cheie in crearea impresiei corecte asupra celorlalti, fie ca este vorba de clienti, furnizori sau investitori.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul
Nota: 4.08 din 5 - 6 voturi.Articole conexe
10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani
de Florin P. Amariei
18 Mai 2020
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...
In goana dupa clienti - idei ingenioase de impachetare a produselor
de Teo Manole
13 Iun 2016
Cum lumea continua sa evolueze, cresc si cerintele pentru portabilitatea produselor. Suntem o specie interesanta de consumatori. Vrem sa accesam...
Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.
de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...
In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip
de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
5 Idei de Afaceri cu investitie MINIMA si profit MAXIM + Model de Plan de Afaceri
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Citeste Raportul Special GRATUIT

5 Idei de Afaceri cu investitie MINIMA si profit MAXIM + Model de Plan de Afaceri
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Idei de AFACERI 2021
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- Cresterea prepelitelor: cum poti demara aceasta afacere cu doar 300 lei. Detalii aici
- Ai la dispozitie un teren de dimensiuni mici? Lavanda este cultura ideala. Click aici
- Incepe propria afacere in agricultura: iata cei 3 arbusti care te pot imbogati: Goji, Merisoare si Aronia. Click aici
- Cum sa intocmesti propriul plan de afaceri: modele editabile, sfaturi si atentionari
- Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon! Afla secretele afacerii
- Cum sa faci bani in agricultura: tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran. Click aici
Comentarii0 comentarii