Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

In goana dupa clienti - idei ingenioase de impachetare a produselor

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cum lumea continua sa evolueze, cresc si cerintele pentru portabilitatea produselor.

Suntem o specie interesanta de consumatori. Vrem sa accesam pagini de Internet in timp ce comandam mancare de la pizzeria din celalalt capat al orasului, trimitem SMS-uri in timp ce ne strecuram prin trafic sau vorbim cu clientii cand ne ducem copiii la scoala.

Societatea este alcatuita din persoane ca noi, care vor sa faca un milion de lucruri simultan. Aceasta tendinta a oamenilor de astazi a determinat companiile sa vina cu idei ingenioase de ambalare a produselor. Producatori din toate domeniile au incercat sa-si ajute clientii in goana lor de zi cu zi, oferindu-le ambalaje deosebit de practice.

La presiunea organizatiilor cu profil ecologic, marile companii au creat „ambajale verzi“ care imbina utilitatea cu grija pentru mediu. Coalitia Internationala pentru Ambalaje Sustenabile – o organizatie internationala cu mai mult de 200 de membri – sustine ca ambalajele sustenabile trebuie sa indeplineasca urmatoarele criterii:

- sunt eficiente si au costuri reduse de productie;
- sunt produse, transportate si reciclate utilizand energie regenerabila;
- sunt facute din materii prime provenite din produse reciclate;
- nu contin compusi nocivi pentru sanatatea oamenilor;
- designul optimizeaza consumul de materiale si de energie;
- sunt recuperate cu usurinta dupa utilizare si reciclate.

Cutia in care incape orice

Este o inventie simpla prin care se elimina tot spatiul irosit dintr-o cutie. Aceasta este o cutie destinata produselor transportate cu vaporul si are rolul de a minimiza spatiul utilizat cu depozitarea. A fost realizata de designerul Patrick Sung de la firma americana Universal Packaging System.

Punctul tare al ambalajului sta in capacitatea de a se mula pe produse de orice forma. Acest ambalaj este de fapt un carton dreptunghiular cu o forma de triunghi trasata pe suprafata sa, dupa care se poate ambala cu usurinta orice obiect. Pentru ca ocupa exact acelasi spatiu ca si obiectul in sine, ambalajul permite incarcarea mai multor. Economia de spatiu inseamna mai putine transporturi si mai putin combustibil consumat.

Totusi, exista si cateva dezavantaje ale acestui ambalaj. Mai intai, ce companie ar angaja forta de munca suplimentara pentru a impacheta fiecare obiect, in functie de forma sa? Pana acum nu exista o varianta automatizata a ambalarii.

Apoi, este posibil ca in realitate sa nu se faca economie de spatiu. Daca produsele sunt ambalate in forme ciudate sunt sanse mari sa nu se potriveasca intre ele pentru a salva spatiu. Acesta este principalul avantaj al cutiilor traditionale, de forma patrata sau dreptunghiulara.

Utilizarea ambalajului flexibil ramane la alegerea fiecarui producator in parte. Pentru unele produse, s-ar putea sa merite efortul ambalarii manuale si personalizate.




Tags: produseclientiambalajeambalate

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]