Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
La ce te gandesti, Dorele?
Dorel se gandeste cum sa plece naibii mai repede acasa la el. Il asteapta familia. Mama lui a facut o ciorba de poti sa arunci cu fesul dupa caini. Tatal lui are deja pregatita trusa de scule. Vor sa o readuca pe Afrodita la viata.
Afrodita este un Moskvich portocaliu care iti poate fura inima pe data. Si Dorel isi iubeste iubita enorm, dar daca ar fi sa aleaga intre cele doua, ar sta pe ganduri mult timp. Apoi ar alege-o pe Afrodita.Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Cultura castravetelui anti-diabet
Ghid practic Realizarea de sapun natural
La Afrodita se gandeste si acum omul nostru, printre celelalte activitati de serviciu. Stie ca mai are cateva ore si pleaca. Mai exact, mai are 3 ore si 30 de minute. Hai 35, treaca de la el! Sa vada seful ca nu pleaca asa... la ora... ca la pontaj! Pleaca dupa ce mai aranjeaza ceva, nu in mod suspect de fix.
In aceste 3 ore si 35 de minute, Dorel se gandeste la afacerea pe care o reprezinta. Stie ca trebuie sa vanda mai mult pentru ca de aici vin comisioanele. El nu vinde mai mult pentru ca afacerea are nevoie. Nu vinde mai mult pentru ca vrea ca afacerea sa devina leader pe piata. Astfel de aspiratii sunt oarecum nenaturale pentru majoritatea persoanelor care nu detin un anume share din afacerea respectiva.
In orice caz, Dorel, la o prima privire, va lua decizia sa investeasca mai mult in departamentul de marketing, incercand sa isi faca produsul sa incapa mai usor in buzunarul clientilor.
Ceea ce uita Dorel este ca produsele de mantuiala se vor vinde putintel mai bine daca investesti in marketing. Este adevarat! De ce sa ne codim? Stim cu totii produse care nu merita sa fie pe rafturi si totusi se cumpara in prostie fiindca exista si oameni de marketing care isi fac treaba ca la carte.
Dar, ceea ce conteaza este ca, pe termen lung, vanzarile nu vor creste. Vanzarile vor fi din ce in ce mai putine, pana cand vor lipsi cu desavarsire.
Regula lui Steve Jobs: Clientii sunt oameni geniali si merita produse geniale si nimic mai prejos. Nu face niciun pas fara sa te "consulti" cu clientul tau ideal! Ai grija ca imaginea lui sa fie mereu proaspata in mintea ta si a angajatilor tai!
Regula lui Elon Musk: "Sunt foarte concentrat asupra calitatii produsului... Oamenii trebuie sa se concentreze asupra produsului in sine - cum sa produci un lucru minunat pentru client - imbunatateste-l mereu."
Iata cele doua reguli care te vor ajuta sa nu mai impingi, Dorel! Nu mai impinge cand poti sa ii atragi, sa vina singuri datorita unor produse pe care deja le-au incercat si sunt uimitoare sau pe care le-au incercat altii, clienti care iti fac toata reclama pe care aveai de gand sa o platesti TU!
Sa aveti succes in afaceri!
Articole conexe
10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani
de Florin AmarieiIdeea ta de afacere te poate face MILIONAR
de Adina VasileDe ce sa-ti incepi afacerea in perioada studiilor?
de Anca RaileanuCum functioneaza o afacere?
de Anca RaileanuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit