Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Legile de aur pentru a ramane prima alegere pentru clientii tai!

de Maria Nicutar 03 Sep. 2013 2843
4.25 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Clientii de care avem nevoie pentru a ne rotunji cifra de afaceri sunt, adesea, greu de identificat. Si daca i-am descoperit, este al naibii de greu sa ii atragem intr-o pondere cat mai mare. Dupa acest proces, trebuie sa ii retinem pentru ca trendul ascendent al profiturilor noastre sa se pastreze.

In fapt, un client "one-time" reprezinta o veste cat se poate de proasta, in majoritatea domeniilor. Daca nu mai revine, de cele mai multe ori discutam despre o persoana care a considerat ca afacerea ta nu merita osteneala. Se poate sa fi descoperit un brand care sa ofere mai mult, la un pret mai mic, mai aproape de el, printr-un proces de achizitionare mai facil.

In principiu, tinta oricarei afaceri este sa isi realizeze o baza de clienti fideli, loiali, care sa revina de fiecare data cand au nevoie de produsele/serviciile pe care noi le detinem in portofoliu. In fapt, de ce sa nu o spunem pe cea dreapta! Vrem sa fim prima lor optiune! Vrem ca atunci cand le incolteste in minte ideea ca au nevoie de produsul x, imaginea brandului nostru sa rasara in mod evident, in mod clar, fara nelamuriri, fara ezitari, fara urma de indoiala.

Legile de aur pe care vi le recomand pentru ca orice client sa devina unul fidel si pentru care brandul dvs sa fie cel mai bun dintre optiuni:

1. Oferiti cel mai bun raport calitate-pret.
Nu putem sa avem intotdeauna cele mai inalte niveluri de calitate pentru produsele si serviciile noastre. Dar putem sa optimizam raportul calitate-pret in asa fel incat clientul sa simta intotdeauna ca a mers acasa cu un castig enorm, cu valoare clara, indubitabila!

2. Tineti-va promisiunile in orice context, indiferent de situatia in care va aflati. Nu ridicati preturile decat atunci cand aveti argumentele solide pe care sa le prezentati. Tratati-i asa cum ati vrea sa fiti tratati si voi, la randul vostru.

3. Puneti in primele linii oameni de valoare, persoane educate, persoane care sa inteleaga ce este conceptul customer-service, de ce investim in el si cum sa ne folosim de instrumentele sale principale. In momentul in care lasati sarcinile si responsabilitatile in mainile unor amatori, nu reusiti decat sa demonstrati clientilor vostri cat de putin ii respectati, cat de putin tineti la ei, cat de putin va pasa daca vor veni in magazinele voastre sau nu!

4. Nu va considerati niciodata clientii ca fiind mai prejos de geniali! Spre exemplu, produsele pe care le oferiti trebuie sa contina ingredientele care se regasesc, intr-o forma sau alta, in mesajele de promovare.

Cu alte cuvinte, daca vindeti iaurt colorat cu vopsea si mesajul de marketing promoveaza ideea de sanatate deplina pentru organismul uman, apar probleme evidente.

5. Investiti in angajatii vostri asa cum ati vrea sa se investeasca in voi insiva. Pe scurt, angajatii fericiti fac afacerea buna si afacerea buna este ca un fagure de miere pentru un urs abia trezit din perioada de hibernare!


Sa aveti succes si afaceri prospere!


Tags: afaceriafacereafaceri de succes

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.25 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin Amariei
18 Mai 2020
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

Ideea ta de afacere te poate face MILIONAR

de Adina Vasile
22 Apr 2016
Acum ceva timp am vazut la televizor un documentar referitor la istoria Internetului si cum a transformat acesta modul nostru de a face afaceri in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]