Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Nestle lanseaza un dispensor de lapte praf gata preparat pentru sugari!

de Maria Nicutar 11 Iul. 2011 5159
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Pe modelul espressoarelor normale, lansate de Nestle, compania vine cu o idee de afaceri formidabila. Aceasta lanseaza un Nespressor care scapa de griji o multime de parinti care se confrunta cu probleme in timp ce isi prepara laptele pentru cei mici. BabyNes incalzeste o capsula perfect dozata de lapte praf intr-o cantitate dozabila de apa si o aduce fix la temperatura perfecta pentru consumul celor mici.

Nestle este o companie geniala. Haideti sa ne gandim de cate ori nu ne-am lovit de problema prepararii laptelui in timp ce micutul nostru tipa din toti rarunchii si noi ne trezeam fie cu laptele prea cald si trebuia sa asteptam sa se raceasca iar cei mici nu au prea multa rabdare.
Sau se intampla sa fie laptele insuficient incalzit si trebuia din nou sa refacem procesul fiindca laptele praf nu se dizolva bine in apa insuficient incalzita si rezulta cocoloase.

Si apoi sa ne gandim la dezastrul de la bucatarie:ibrice de apa, sticle, doape, cutii de lapte praf, lingurite dozatoare si biberoane raspandite peste tot, lapte varsat si pete de formula.

Ei bine, Nestle a venit cu ideea care aduce un plus de organizare in viata mamelor. La revedere cu ibricele si cu dozarea de lapte. BabyNes o va face in locul nostru, dar, atentie, pretul acestuia este de aproximativ 300 de dolari in magazinele din Elvetia. Din 2012, productia si comercializarea acestor sisteme se va face la nivel global si vom pune si noi manutele pe aceste inventii ingenioase.

Strategiile companiei Nestle in lansarea acestui produs au avut la baza ideea clasica si conceptia de comun acord acceptata ca parintii sunt dispusi sa cheltuie multi bani, uneori chiar exagerat de multi bani pentru produsele destinate copiilor sau care le pot imbunatati stilul de viata.

Si este perfect adevarat. Parintii care si-au auzit o singura data bebelusii plangand de foame timp de 2 minute cat ar dura cea mai rapida reprezentatie de preparat lapte, ar da si 300 de dolari pentru aceasta masinarie a viitorului.




Tags: nespressor bebelusinestle babynesbabynes

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]