Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Pain is gain, baby, sau cum sa iti lansezi afacerea care sigur va functiona!

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

"Why Customer Pain Is Your Most Important Resource" este un articol scris de Jon Burgstone si de Bill Murphy Jr. pentru FactCompany. Articolul reda in cuvinte extrem de simple complicata teorie a succesului in afaceri si cel mai scurt drum catre un nivel inalt de incasari. Pe ce se mizeaza? Pe durerea clientilor, cea deja existenta sau pe cele pe care suntem in stare sa le gandim si sa le facem sa rezoneze cu cei care ne vor contura profiturile.

Si adevarul este ca un client are doua mari obiective: sa isi satisfaca o placere si sa anuleze o durere. Cand spunem durere putem sa spunem si problema, neplacere, obstacol, dificultate, lipsa, neajuns samd. Oricum i-am spune, pentru client reprezinta o importanta sursa de neplaceri, neplaceri care trebuie rezolvate cat mai rapid, cu cat mai multa eficienta si cat mai ieftin, desigur!

"Cu cat este solutia mai eficienta, cu atat clientii vor fi mai dispusi sa scoata bani din buzunar.", noteaza  Jon Burgstone si Bill Murphy Jr. "Asa ca porniti in cautarea durerii. Ganditi-va la lucrurile care ii deranjeaza, frustreaza pe oameni, lucrurile urgente si neconfortabile. Apoi, cu durerea clara, schimbati directia si dezvoltati remedii. Concentrati-va pe vindecare. Acesta trebuie sa fie punctul de plecare pentru a inventa o solutie care sa faca durerea sa dispara." mai noteaza cei doi experti pentru FastCompany.

De asemenea, este important nu doar sa identificam durerea, ci si momentul in care aceasta este cel mai puternic resimtita de clienti, totul pentru a oferi solutii pentru problemel urgente si grave, pentru problemele presante.

Cum reusim sa realizam daca oportunitatea de afaceri pe care dorim sa o valorificam se va adresa unei astfel de "dureri"? Ne descriem misiunea prin prisma problemei centrale pe care dorim sa o anihilam. Daca aceasta descriere poate convinge mai multe persoane sa va cumpere produsul sunteti pe drumul cel bun.

La final, realizam faptul ca trebuie sa ne concentram pe o durere clara, deja existenta si pe care sa o putem rezolva prin intermediul unor solutii superioare fata de ce exista deja in industria de referinta. A doua varianta ramane cea de a scoate la iveala o durere inca neadresata, o durere pe care audiente masificate nu o pot vizualiza, ea fiind inca in stare latenta.


Tags: afacerioportunitate de afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]