Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Pain is gain, baby, sau cum sa iti lansezi afacerea care sigur va functiona!
"Why Customer Pain Is Your Most Important Resource" este un articol scris de Jon Burgstone si de Bill Murphy Jr. pentru FactCompany. Articolul reda in cuvinte extrem de simple complicata teorie a succesului in afaceri si cel mai scurt drum catre un nivel inalt de incasari. Pe ce se mizeaza? Pe durerea clientilor, cea deja existenta sau pe cele pe care suntem in stare sa le gandim si sa le facem sa rezoneze cu cei care ne vor contura profiturile.
Si adevarul este ca un client are doua mari obiective: sa isi satisfaca o placere si sa anuleze o durere. Cand spunem durere putem sa spunem si problema, neplacere, obstacol, dificultate, lipsa, neajuns samd. Oricum i-am spune, pentru client reprezinta o importanta sursa de neplaceri, neplaceri care trebuie rezolvate cat mai rapid, cu cat mai multa eficienta si cat mai ieftin, desigur!Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Cultura de sofran
"Cu cat este solutia mai eficienta, cu atat clientii vor fi mai dispusi sa scoata bani din buzunar.", noteaza Jon Burgstone si Bill Murphy Jr. "Asa ca porniti in cautarea durerii. Ganditi-va la lucrurile care ii deranjeaza, frustreaza pe oameni, lucrurile urgente si neconfortabile. Apoi, cu durerea clara, schimbati directia si dezvoltati remedii. Concentrati-va pe vindecare. Acesta trebuie sa fie punctul de plecare pentru a inventa o solutie care sa faca durerea sa dispara." mai noteaza cei doi experti pentru FastCompany.
De asemenea, este important nu doar sa identificam durerea, ci si momentul in care aceasta este cel mai puternic resimtita de clienti, totul pentru a oferi solutii pentru problemel urgente si grave, pentru problemele presante.
Cum reusim sa realizam daca oportunitatea de afaceri pe care dorim sa o valorificam se va adresa unei astfel de "dureri"? Ne descriem misiunea prin prisma problemei centrale pe care dorim sa o anihilam. Daca aceasta descriere poate convinge mai multe persoane sa va cumpere produsul sunteti pe drumul cel bun.
La final, realizam faptul ca trebuie sa ne concentram pe o durere clara, deja existenta si pe care sa o putem rezolva prin intermediul unor solutii superioare fata de ce exista deja in industria de referinta. A doua varianta ramane cea de a scoate la iveala o durere inca neadresata, o durere pe care audiente masificate nu o pot vizualiza, ea fiind inca in stare latenta.
Articole conexe
10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani
de Florin AmarieiOmul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.
de Silviu-marian BanilaIn afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip
de Codrina LaiuIn afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit