Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Problema cu SEO
Exista o problema de care se lovesc foarte multe afaceri online. Cheia catre succes a devenit de ceva timp SEO si toti o stim. Toti incercam sa ne perfectionam tehnicile de a ne juca in mod constructiv cu acele cuvinte cheie care ne intereseaza si multi reusesc. Multii esueaza si o fac in asa hal incat afacerile nu se mai pot numi afaceri. Le numim jocuri de zaruri, le numim gafe majore, le numim jocul de-a Skunka Munka si lista ramane deschisa pentru ce alte nume stranii la mai puteti gasi.
Dificultatea de a imbina SEO cu functionalitatea este una destul de grava si in acelasi timp ramane subtila. De ce? Pai, hai sa vedem. Ne uitam la un redactor care se concentreaza pe punerea in practica a tehnicilor celor mai fioroase si imbatabile si extra-super-mega secrete si vedem ca uita sa acorde functionalitate, empatie, validitate unui text.
Propriul meu plan de afaceri
Cresterea prepelitelor japoneze
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
„<<Marketing-ul online este important pentru>>...stai asa...au trecut trei cuvinte...unde mai bag eu acum inca o data marketing online sau macar online...da...chiar... unde? Stiu, zic asa..."
Si tehnicianul isi ia o mina grava, ochii sunt atintiti pe ecran, mainile se misca sigur, un zambet subtil se iveste in coltul stang al gurii, drept, pardon, si aproape ca te face sa te gandesti la Bruce Willis care da replica aia megatronica cu "Yippie-Kai-Yay ..."
Tehnicianul/redactor se lasa pe spate, isi mijeste ochii la fel ca Bruce Willis si spune: "Marketing-ul online este important pentru ca el, ca si marketing online ce este are o valoare mare pentru cei care vor sa beneficieze de marketing online. Da! Hai ca imi iese la cuvinte, suna ok, da-i publish! Mergem la o bere. Doamne sunt bun!”
Cam asta este problema! Dam cu capul de zidul pe care scrie SEO si uitam/neglijam/nu stim/nu vrem sa admitem ca ne scade traficul daca admitem ca lucrurile nu vor merge in favoarea afacerilor noastre decat pentru un interval scurt de timp.
Uitam ca trebuie sa aducem argumente rationale clientilor nostri, utilizatorilor nostri. Uitam sa ne dezvoltam latura empatica care sa rezoneze cu setul lor specific de nevoi, dorinte, probleme, neajunsuri, asteptari, cerinte samd. Uitam sa dezvoltam o relatie cu ei, sa comunicam si sa interactionam cu ei, mai presus de orice.
Pentru SEO multi isi vand „sufletul” direct catre motoarele de cautare si nici nu este nevoie sa se ajunga in acest punct. SEO este mai simplu de atat si ar trebui privit ca o farama din marea Pizza care intregeste imaginea unei afaceri. Si apoi, Pizza merge cu o bere...dupa un publish corect.
Ghiduri practice
[GHID PRACTIC] Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul Propriul meu plan de afaceri Ai planuri de afaceri standard - aplicabile in orice domeniu
[GHID PRACTIC] Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Afacerea foarte accesibila cu care veti da lovitura Produceti BERE ARTIZANALA
[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Exploatati incredibila piata a felicitarilor Aceste produse carora poate nu le-ati acordat pana acum atentia cuvenita aduc venituri colosale si constante an dupa an Puteti castiga fara efort minimum 1 000 de euro net luna


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri



