Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Problema cu SEO

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Exista o problema de care se lovesc foarte multe afaceri online. Cheia catre succes a devenit de ceva timp SEO si toti o stim. Toti incercam sa ne perfectionam tehnicile de a ne juca in mod constructiv cu acele cuvinte cheie care ne intereseaza si multi reusesc. Multii esueaza si o fac in asa hal incat afacerile nu se mai pot numi afaceri. Le numim jocuri de zaruri, le numim gafe majore, le numim jocul de-a Skunka Munka si lista ramane deschisa pentru ce alte nume stranii la mai puteti gasi.

Dificultatea de a imbina SEO cu functionalitatea este una destul de grava si in acelasi timp ramane subtila. De ce? Pai, hai sa vedem. Ne uitam la un redactor care se concentreaza pe punerea in practica a tehnicilor celor mai fioroase si imbatabile si extra-super-mega secrete si vedem ca uita sa acorde functionalitate, empatie, validitate unui text.

„<<Marketing-ul online este important pentru>>...stai asa...au trecut trei cuvinte...unde mai bag eu acum inca o data marketing online sau macar online...da...chiar... unde? Stiu, zic asa..."

Si tehnicianul isi ia o mina grava, ochii sunt atintiti pe ecran, mainile se misca sigur, un zambet subtil se iveste in coltul stang al gurii, drept, pardon, si aproape ca te face sa te gandesti la Bruce Willis care da replica aia megatronica cu "Yippie-Kai-Yay ..."
Tehnicianul/redactor se lasa pe spate, isi mijeste ochii la fel ca Bruce Willis si spune: "Marketing-ul online este important pentru ca el, ca si marketing online ce este are o valoare mare pentru cei care vor sa beneficieze de marketing online. Da! Hai ca imi iese la cuvinte, suna ok, da-i publish! Mergem la o bere. Doamne sunt bun!”

Cam asta este problema! Dam cu capul de zidul pe care scrie SEO si uitam/neglijam/nu stim/nu vrem sa admitem ca ne scade traficul daca admitem ca lucrurile nu vor merge in favoarea afacerilor noastre decat pentru un interval scurt de timp.

Uitam ca trebuie sa aducem argumente rationale clientilor nostri, utilizatorilor nostri. Uitam sa ne dezvoltam latura empatica care sa rezoneze cu setul lor specific de nevoi, dorinte, probleme, neajunsuri, asteptari, cerinte samd. Uitam sa dezvoltam o relatie cu ei, sa comunicam si sa interactionam cu ei, mai presus de orice.
 
Pentru SEO multi isi vand „sufletul” direct catre motoarele de cautare si nici nu este nevoie sa se ajunga in acest punct. SEO este mai simplu de atat si ar trebui privit ca o farama din marea Pizza care intregeste imaginea unei afaceri. Si apoi, Pizza merge cu o bere...dupa un publish corect.




Tags: seoafaceriseo afaceritehnici seo

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]