Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Produse si servicii pe care te chinui sa le vinzi!
Multi romani au diverse motivatii pentru a intra in afaceri. Unii isi doresc sa ajunga faimosi si unii isi doresc multi bani. Altii doresc sa castige recunostinta si respectul celor din jur si altii vor doar sa isi dovedeasca ca sunt in stare sa porneasca si sa dezvolte o afacere.
Un motiv principal care nu merita sa devina tinta nimanui pentru un start-up de afacere ramane cel reprezentat de ... bani. Suna straniu si asta pentru ca majoritatea afaceristilor intra in mediul business pentru bani. Nu trebuie sa ne mire faptul ca oamenii au nevoie de bani si si-i doresc in mod constant.3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cresterea prepelitelor japoneze
Cu toate acestea, nu de la bani trebuie sa pornim cand dam start-ul unei afaceri. Pornim de la motivatii mai puternice, motivatii precum: vrem sa revolutionam domeniul alimentatiei, vrem sa venim pe piata cu un produs care ajuta persoanele cu deficiente de auz sa comunice mai facil cu cei din jur, lansam o serie de servicii de calitate inalta pentru seturi ample de consumatori cu dizabilitati sau afectiuni samd.
Pentru cei care au prins ideea, nu mai este nevoie de lamuriri. Discutam despre afaceri care detin capacitatea de a se concentra pe mai multe aspecte decat pe cash flow si ROI. Se concentreaza pe bunastarea unei anumite audiente-tinta. Si, implicit, in masura in care isi respecta promisiunile, aceste afaceri vor avea intotdeauna si profit. Si asta se intampla pentru ca profitul vine de la sine atunci cand ai servicii si produse de calitate, la preturi corecte!
Asta e tot si este foarte simplu. Concentrati-va sa va faceti produsele si serviciile demn de vandut si veti scapa de griji si batai de cap cu promovarea! Aceste produse si servicii nu mai au nevoie de acele eforturi uriase si sesiuni ample de brainstorming pentru a se gasi cele mai tari cai de promovare, de marketing.
"Cum sa le ambalam?"
"Ce slogan sa alegem?"
"De ce nu se vand?"
"Oare nu am folosit culoarea roz intr-o doza destul de mare?"
Iata doar cateva intrebari pe care multi antreprenori si specialisti si le adreseaza atunci cand lucrurile nu merg cum trebuie. Se chinuie, la modul cel mai serios, sa isi faca produsele si serviciile vandabile. Si asta pentru ca de la sine nu se vinde nimic, stim deja acest lucru! Dar, chiar si asa, in momentul in care incepi sa pierzi prea mult timp si prea multi bani ca sa promovezi un produs, atunci ai de-a face cu un semnal puternic. Se poate sa fie timpul sa trebuiasca sa nu mai schimbi strategia de marketing, ci produsul!
Mult succes in toate!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani
de Florin AmarieiOmul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.
de Silviu-marian BanilaIn afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip
de Codrina LaiuIdeea ta de afacere te poate face MILIONAR
de Adina VasileAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit