Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Promovarea afacerii dvs. prin Google AdWords
Orice afacere care se doreste de succes trebuie sa detina un website dedicat in exclusivitate. Continutul acestuia este cel mai important factor pentru reusita afacerii dvs, intrucat orice produs se vinde atata vreme cat corespunde nevoilor consumatorilor vizati, iar simpla promovare nu va poate creste profitul.
Google Adwords este cea mai cunoscuta forma de publicitate de tip pay-per-click, punand la dispozitia utilizatorilor de unelte de optimizare a site-ului acestora si de simulare de publicitate. Primul pas pentru a va promova afacerea prin Google Adwords este inregistrarea unui cont. Acesta este gratuit si veti beneficia si de sfaturi prin care va puteti imbunatati continutul website-ului inainte de a incepe sa investiti in promovarea prin acest serviciu. Al doilea pas este alegerea cuvintelor cheie pentru care Google va va afisa anuntul in pagina de rezultate. Pentru a alege cele mai bune cuvinte este nevoie de documentare asupra frecventei utilizarii lor si asupra publicului tinta pe care il vizati.Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Cultura castravetelui anti-diabet
Un lucru important de retinut este diferenta dintre link-urile organice si cele sponsorizate. Primele sunt cele care apar in mod natural atunci cand se cauta anumite cuvinte in bara de search a motorului Google. Link-urile sponsorizate sunt anunturi pentru site-uri. Vor aparea deasupra link-urilor organice sau in bara din dreapta in pagina de cautare Google si vor fi scoase in evidenta. De remarcat ca unii utilizatori nu prefera link-urile sposorizate si opteaza pentru accesarea celor organice.
Ce trebuie sa stiti despre promovarea prin Google Adwords:
1. Plata se face per click.
2. Postarea unui anunt nu va costa nimic.
3. Odata ce ati pus la punct campania de promovare va puteti gasi anuntul in prima pagina de rezultate in 15 minute.
4. Suma care se va plati pentru orice click se va stabili in urma unei licitatii. Sunt multe website-uri cu un continut asemanator, iar proprietarii acestora vor dori sa foloseasca un set de cuvinte cheie similare. Persoana care liciteaza cel mai mult are cele mai mari sanse sa isi gaseasca anuntul in pagina de rezultate Google pe o pozitie mai buna.
5. Dvs. stabiliti limita de bani pe care sunteti dispus sa o platiti pentru promovare. Impuneti un plafon de fonduri, iar la epuizarea acestuia veti reveni la link-ul organic.
6. Daca un utilizator a dat click pe anuntul dvs. si nu a cumparat nici un produs comercializat sau nu a apelat la serviciile dvs., ati cheltuit banii de promovare in van.
7. Cu ajutorul uneltei Trafic Estimator Tool puteti sa simulati o licitatie pentru a determina pozitia pe care anuntul dvs. il va ocupa in pagina de rezultate.
8. Daca aceasta campanile nu se dovedeste profitabila este cazul sa schimbati cuvintele alese, sa licitati mai mult pentru a castiga un loc mai bun in pagina de cautare sau sa modificati textul anuntului.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit