Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Provocarea de a-ti cuceri clientii in fiecare zi!

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In fiecare zi ne recucerim clientii. Asta facem cu totii, indiferent de ce anume vindem, in cazul in care nu ati observat. Bine, asta ar trebui sa facem cu totii. Dar de ce trebuie sa o facem in fiecare zi? De ce este necesar ca acest proces sa aiba loc in mod permanent si repetitiv?

In mod normal, un incepator in domeniul vanzarilor ar crede ca un client, odata castigat, este bun de bifat. Ti-a platit si produsul si esti zambitor fiindca ti-a iesit vanzarea. Ai si de ce sa fii! Ai vandut un produs, ai castigat un client, insa acum vine momentul in care trebuie sa te decizi daca este o persoana care sa devina client timp indelungat sau daca vrei sa inchizi afacerea peste cateva luni ...

Fiindca asta se intampla daca am avea clienti one-shot! Asta se intampla pretutindeni, oriunde in lume, indiferent de ce fel de afacere discutam. Nu putem rula clienti o vesnicie. Asa ca ideea de baza este sa avem clienti care sa revina la noi de fiecare data cand nevoile si dorintele lor se reactiveaza!

Aceasta este regula de aur in vanzari. Vinzi NU o singura data, vinzi un intreg proces! Si procesul se repeta in mod continuu, insa de fiecare data are elemente noi. Ai oferte, ai reduceri, ai propuneri, ai noi beneficii, ai noi functii si servicii, ai cadouri si tot felul de carlige de care te folosesti pentru a oferi cel mai mult si cel mai bun pentru omul de care ai nevoie!

Si cu totii facem acest lucru. La fel procedeaza si competitorii nostri, cu clientii lor. Ii castiga si apoi ii recastiga. Cand au timp, si au destul timp, ne castiga clientii nostri. Si noi facem la fel, desigur si totul este fara suparare! Si noi avem copii si ei au copii, toti avem copii. Cu totii trebuie sa ne castigam banii si facem tot ce trebuie in acest sens.

Daca este nevoie, vom face nopti albe la rand si vom veni cu noi beneficii pentru clientii pe care trebuie sa ii tot recastigam. Venim mai obositi la birou, bem o cafea in plus, mai sustinem o prezentare, mai organizam cateva sedinte in plus pe luna. Totul este pentru clientul pe care il vom recastiga in fiecare zi, in fiecare luna, pentru a avea ce recastiga si anul viitor. Si realizam ca totul reprezinta un ciclu (obsedant pentru unii, plictisitor pentru altii, enervant pentru multi, de nesuportat pentru si mai multi) care trebuie sa te pasioneze daca vrei sa ajungi un om de afaceri de succes!

Omul te pasioneaza? Obiectul vanzarii te pasioneaza? Acestea sunt intrebarile ale caror raspunsuri iti spun daca are rost sa intretii acest ciclu!


Mult succes, afaceri prospere si management de top!


sursa foto: www.sxc.hu


Tags: clientiafacereafacericlienti afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]