Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Retargeting, sau cum sunt clientii urmariti pana cumpara ceva, orice!

de Adela Simonescu 05 Iul. 2011 3493
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Zilele trecute am fost de-a dreptul haituita pe toate paginile pe care am umblat pe internet de o anumita reclama. Problema care se pune este ca nu vreau sa cumpar nimic ce apartine acelei firme, chiar nu vreau! M-am uitat pe website-ul lor – window shopping pentru cunoscatori- si acum vreau sa imi continui viata la fel ca pana acum.

Problema este ca dau peste tot de firma asta. Bun! Multi stiu, multi nu stiu despre ce este vorba si eu o sa fac putina  lumina in acest subiect.

Treaba asta inteligenta cu urmarirea consumatorilor care nu au cumparat nimic se numeste Behaviour Retargeting, in traducere libera insemnand Retargeting de Comportament. Adica, daca tu ai tastat un anumit set de cuvinte intr-o casuta de cautari pe un website anume, sau ai intrat pe un website care beneficiaza de aceasta minune a advertising-ului tu vei fi acompaniat de o anumita reclama pe orice site te plimbi si care accepta acel tip de advertising.

Totul se datoreaza unui cookie mic care retine un set de informatii esentiale care spun website-urilor ce alte locatii ai mai vizitat, ce interese majore ai, daca iti plac blugii de la Levi’s sau ceai-urile de import. Tehnologia asta e mai veche, nu a aparut acum, insa se dezvolta si se lasa la dispozitia clientilor si posibilitatea de a se „dezabona” de la aceste servicii de advertising.

Acum, profitabilitatea companiilor trebuie sa rasara de pe undeva. Problema este de unde? De unde vine nivelul ridicat al profitabilitatii si rentabilitatii daca cei mai multi dintre noi nu cumpara destul de pe internet. Ei bine, este simplu! In primul rand, cu cat vezi o reclama mai des, cu atat sunt sanse mai mari sa te atraga si sa cumperi ceva. Apoi te poti enerva si cedezi si iti distrugi telefonul, tastatura, spargi o cana, orice si pana la urma tot cumperi ceva.

Apoi, si aici vine partea cea mai amuzanta, majoritatea utilizatorilor au impresia ca acele companii chiar beneficiaza de capital solid pentru a-si pune la punct o campanie de advertising atat de expansiva, din moment ce ii gasim peste tot. Si atunci lumea cumpara din curiozitate sau din nevoia de a fi in pas cu ce se cere pe piata. Iata, cum facem rost de clienti printr-o abilitate discreta de a le urmari sau modifica comportamentul.




Tags: behaviour retargetingadvertisingreclame

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]