Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Retargeting, sau cum sunt clientii urmariti pana cumpara ceva, orice!
Zilele trecute am fost de-a dreptul haituita pe toate paginile pe care am umblat pe internet de o anumita reclama. Problema care se pune este ca nu vreau sa cumpar nimic ce apartine acelei firme, chiar nu vreau! M-am uitat pe website-ul lor – window shopping pentru cunoscatori- si acum vreau sa imi continui viata la fel ca pana acum.
Problema este ca dau peste tot de firma asta. Bun! Multi stiu, multi nu stiu despre ce este vorba si eu o sa fac putina lumina in acest subiect.Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Treaba asta inteligenta cu urmarirea consumatorilor care nu au cumparat nimic se numeste Behaviour Retargeting, in traducere libera insemnand Retargeting de Comportament. Adica, daca tu ai tastat un anumit set de cuvinte intr-o casuta de cautari pe un website anume, sau ai intrat pe un website care beneficiaza de aceasta minune a advertising-ului tu vei fi acompaniat de o anumita reclama pe orice site te plimbi si care accepta acel tip de advertising.
Totul se datoreaza unui cookie mic care retine un set de informatii esentiale care spun website-urilor ce alte locatii ai mai vizitat, ce interese majore ai, daca iti plac blugii de la Levi’s sau ceai-urile de import. Tehnologia asta e mai veche, nu a aparut acum, insa se dezvolta si se lasa la dispozitia clientilor si posibilitatea de a se „dezabona” de la aceste servicii de advertising.
Acum, profitabilitatea companiilor trebuie sa rasara de pe undeva. Problema este de unde? De unde vine nivelul ridicat al profitabilitatii si rentabilitatii daca cei mai multi dintre noi nu cumpara destul de pe internet. Ei bine, este simplu! In primul rand, cu cat vezi o reclama mai des, cu atat sunt sanse mai mari sa te atraga si sa cumperi ceva. Apoi te poti enerva si cedezi si iti distrugi telefonul, tastatura, spargi o cana, orice si pana la urma tot cumperi ceva.
Apoi, si aici vine partea cea mai amuzanta, majoritatea utilizatorilor au impresia ca acele companii chiar beneficiaza de capital solid pentru a-si pune la punct o campanie de advertising atat de expansiva, din moment ce ii gasim peste tot. Si atunci lumea cumpara din curiozitate sau din nevoia de a fi in pas cu ce se cere pe piata. Iata, cum facem rost de clienti printr-o abilitate discreta de a le urmari sau modifica comportamentul.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit