Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sa facem bani!

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Intr-o zi, cativa copii de la o scoala din SUA au gasit in curte, in timpul unei recreatii, o carte de vizita. Si s-au ingramadit imediat in jurul ei, dornici sa vada si sa pipaie un astfel de obiect pe care stiau ca-l folosesc doar oamenii mari. Au sucit bucatica aceea de carton pe toate partile, au trecut-o de la unul la altul de mai multe ori si in cele din urma au ajuns la concluzia ca e tare bine sa ai asemenea cartonase cu numele tau tiparit pe ele.

 
Printre copiii care au participat la acest eveniment s-a numarat si Claire Randall, o fetita in varsta de zece ani. "Asemenea carti de vizita nu sunt greu de facut", s-a gandit Claire, care folosea destul de frecvent calculatorul parintilor (ca sa joace diverse jocuri), asa ca in ziua urmatoare a venit la scoala cu carti de vizita facute de ea insasi pentru cateva dintre prietenele ei. 
 
Succesul a fost fabulos: copiii din clasa au asaltat-o cu comenzi, iar Claire s-a trezit peste noapte ca face afaceri. Ea le-a promis tuturor ca le va realiza un pachetel cu cate opt carti de vizita la pretul de un dolar, ba chiar le-a sugerat ca ar fi bine sa puna alaturi de nume si un "titlu" legat de hobby-ul personal al fiecaruia, de exemplu "Jimmy Rarrebell, filatelist" sau "Maggie Stewart, balerina". Rezultatul? Dupa o saptamana, Claire Randall facea carti de vizita pentru toata scoala.
 
De ce Claire a demarat o afacere de succes, iar colegii ei nu? Ce avantaj a avut ea fata de ceilalti copii impreuna cu care gasise acea carte de vizita in curtea scolii? Raspunsul e simplu: in timp ce toti ceilalti au vazut o carte de vizita, Claire a vazut interesul pe care l-a starnit respectiva carte de vizita. Si ulterior n-a facut decat sa valorifice acest interes, ilustrand astfel in cel mai convingator mod cu putinta insasi definitia afacerilor: identificarea unui lucru de care oamenii au nevoie si propunerea unei solutii potrivite.
 
E o reteta banala. Si-atunci… de ce nu demaram cu totii afaceri profitabile? Ei bine, lucrurile nu sunt chiar asa de simple. Pentru ca, orice s-ar spune, e foarte greu sa identifici si sa exploatezi o nisa de piata. Dar parca si mai greu e sa primesti lectii de la un copil de zece ani.
 
 


Tags: afaceriantreprenoriafaceri de succescarti de vizitaidei de afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]