Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Strategii simple (si gratuite) care iti dau clientii pe spate!
Vrei sa iti dai clientii pe spate si sa le castigi loialitate pentru totdeauna si inca o zi? Se poate! Trebuie doar sa ii impresionezi cu adevarat, sa ii aduci in acea stare in care vor sta in fata angajatilor tai, muti de uimire si cu adevarat gata sa isi iubeasca brandul pentru totdeauna.
Si se intampla destul de des sa avem parte de astfel de experiente care sa ne faca sa ne indragostim de branduri!Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cresterea prepelitelor japoneze
Cultura castravetelui anti-diabet
Un exemplu de experienta care te face sa revii mereu:
Dimineata, prefer sa imi beau cafeaua acasa daca am timp. Acum ceva timp am fost la o cafenea noua, in drum spre redactie. Service-ul a fost ireprosabil. I-am spus barmanului ca as dori cafeaua cu multa spuma si un varf de scortisoara. Peste o saptamana am revenit si am comandat o cafea. Spre uimirea mea, cafeaua era perfecta... cu multa spuma si un varf de scortisoara, desi uitasem sa mentionez. De la bar, barmanul mi-a zambit. A fost momentul in care am stiut ca in fiecare dimineata eu vreau sa imi beau cafeaua aici!
Iata un exemplu perfect de gest minor, lipsit de investitii financiare (sa nu punem scortisoara la socoteala). Este nevoie doar de ceva bunavointa din partea angajatilor nostri.
Exemplul de mai sus ne arata faptul ca un simplu gest poate face minuni. Desigur, urcam totul la un nivel mai inalt si realizam faptul ca acolo unde exista un pic de bunavointa, exista si sanse de succes. Trebuie doar sa vrem sa punem bunastarea clientilor nostri, satisfactia lor si loialitatea lor, mai presus de confortul nostru de moment.
Desigur, aici este nevoie de oameni dedicati, de angajati puternic motivati si pasionati de ceea ce fac, de munca lor si de rezultatele care le pot aduce satisfactii si mai mari!
Si pe acelasi model descoperim profesionisti care ne determina sa le ramanem fideli pe vesnicie, fie ca sunt hairstylisti care ne primesc si fara programare si fara sa strambe din nas, fie ca sunt instalatori care in drum spre iesire repara si o incuietoare de la camara, fie ca sunt marketeri care ne scot in evidenta si greseli comise de consultantii nostri financiari. Ii admiram pentru faptul ca au facut acel ceva in plus care ne face sa revenim mereu sa le cerem serviciile si sa platim pentru ele fara sa ne para rau!
Sa aveti succes si clienti fideli!
Articole conexe
10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani
de Florin AmarieiOmul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.
de Silviu-marian BanilaIn afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip
de Codrina LaiuIdeea ta de afacere te poate face MILIONAR
de Adina VasileAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit