Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Top 10 miscari periculoase care te scapa de clienti pentru totdeauna (fara efort)!

de Maria Nicutar 17 Dec. 2012 3553
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Ai nevoie de cat mai multi clienti? Vrei sa ai clienti care sa iti fie alaturi cat mai mult timp, sa fie fideli, loiali brandului pe care la- i cladit cu atat de multe eforturi? Ai nevoie de clienti gata sa infuzioneze o pondere cat mai mare din bugetele lor in afacerile tale?

Iata si care sunt cele mai periculoase zece miscari care te asigura ca nu vei mai avea multi clienti prea curand:

1. Cand un client iti pune o intrebare si nu stii raspunsul, inventeaza repede ceva si spune-o cu zambetul pe buze si cu aerul unui expert. Daca iti dau impresia ca te cred, poti sa chicotesti cu ceilalti colegi.

2. Cand un client iti pune o intrebare prea simpla pentru tine, poti sa dai un raspuns vag si sa ii dai de inteles ca restul ar trebui sa il stie singur.

3. Cand un client are o nemultumire grava, poti sa il pui pe hold si mai intai sa razi de el cu ceilalti colegi. Dupa cateva minute de asteptare, roaga-l cu amabilitate sa iti repete datele problemei si pune-l inapoi pe hold. A treia oara spune-i ca a sunat la departamentul gresit si trimite-l la un alt coleg care sa il ajute ( sau sa il puna din nou pe hold).

4. Cand un client are o plangere, incearca sa il convingi ca problema lui nu este una chiar atat de grava. Mai mult, ai putea sa incerci sa il convingi ca iti pierde timpul cu cerinte lipsite de importanta. Este nevoie de un ton potrivit, de cuvinte cu tenta ironica, de cateva "off"-uri plasate in mod constant si nu numai.

5. Cand lucrati la design-ul ambalajului, asigurati-va ca printati lista de ingrediente cat mai mic posibil si chiar pe dunga deaspartitoare. Astfel, degustarea produsului vostru va fi o adevarata surpriza, un real mister care va inviora viata clientilor vostri.

6. Cand livrati un produs, livrati unul gresit sau pe cel corect si cu un pret modificat. Cand se pune problma unui retur, faceti intregul proces unul asemanator scenei lui Sisif pe munte!

7. Cu ocazia Sarbatorilor oferiti clientilor cadouri nesemnificative, eventual pe aceleasi de anul trecut!

8. Mariti preturile de pe o zi pe alta, fara notificari, comunicare, justificari sau alte detalii ... Si mai mult, asigurati-va ca preturile afisate la raft sunt mult mai mici decat cele de la casa. Asa veti fi sigur ca nu veti mai avea prea multi clienti ramasi.

9. Cand un client are o nemultumire, aratati-i ca el nu conteaza pentru dvs si daca nu ii convin conditiile impuse de voi, se poate duce la un alt magazin.

10. Incepeti programul cu o ora mai tarziu si plecati mai devreme cu o ora.


sursa foto: www.sxc.hu


Tags: clienti fideliclienti loialiafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin Amariei
18 Mai 2020
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei de afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]