Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Top 10 miscari periculoase care te scapa de clienti pentru totdeauna (fara efort)!
Ai nevoie de cat mai multi clienti? Vrei sa ai clienti care sa iti fie alaturi cat mai mult timp, sa fie fideli, loiali brandului pe care la- i cladit cu atat de multe eforturi? Ai nevoie de clienti gata sa infuzioneze o pondere cat mai mare din bugetele lor in afacerile tale?
Iata si care sunt cele mai periculoase zece miscari care te asigura ca nu vei mai avea multi clienti prea curand:1. Cand un client iti pune o intrebare si nu stii raspunsul, inventeaza repede ceva si spune-o cu zambetul pe buze si cu aerul unui expert. Daca iti dau impresia ca te cred, poti sa chicotesti cu ceilalti colegi.
2. Cand un client iti pune o intrebare prea simpla pentru tine, poti sa dai un raspuns vag si sa ii dai de inteles ca restul ar trebui sa il stie singur.
3. Cand un client are o nemultumire grava, poti sa il pui pe hold si mai intai sa razi de el cu ceilalti colegi. Dupa cateva minute de asteptare, roaga-l cu amabilitate sa iti repete datele problemei si pune-l inapoi pe hold. A treia oara spune-i ca a sunat la departamentul gresit si trimite-l la un alt coleg care sa il ajute ( sau sa il puna din nou pe hold).
4. Cand un client are o plangere, incearca sa il convingi ca problema lui nu este una chiar atat de grava. Mai mult, ai putea sa incerci sa il convingi ca iti pierde timpul cu cerinte lipsite de importanta. Este nevoie de un ton potrivit, de cuvinte cu tenta ironica, de cateva "off"-uri plasate in mod constant si nu numai.
5. Cand lucrati la design-ul ambalajului, asigurati-va ca printati lista de ingrediente cat mai mic posibil si chiar pe dunga deaspartitoare. Astfel, degustarea produsului vostru va fi o adevarata surpriza, un real mister care va inviora viata clientilor vostri.
6. Cand livrati un produs, livrati unul gresit sau pe cel corect si cu un pret modificat. Cand se pune problma unui retur, faceti intregul proces unul asemanator scenei lui Sisif pe munte!
7. Cu ocazia Sarbatorilor oferiti clientilor cadouri nesemnificative, eventual pe aceleasi de anul trecut!
8. Mariti preturile de pe o zi pe alta, fara notificari, comunicare, justificari sau alte detalii ... Si mai mult, asigurati-va ca preturile afisate la raft sunt mult mai mici decat cele de la casa. Asa veti fi sigur ca nu veti mai avea prea multi clienti ramasi.
9. Cand un client are o nemultumire, aratati-i ca el nu conteaza pentru dvs si daca nu ii convin conditiile impuse de voi, se poate duce la un alt magazin.
10. Incepeti programul cu o ora mai tarziu si plecati mai devreme cu o ora.
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani
de Florin AmarieiOmul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.
de Silviu-marian BanilaIn afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip
de Codrina LaiuIn afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit