Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Uimitor: O strategie inedita iti poate aduce clientul afacerii tale! Ai face-o?

de Maria Nicutar
2123 0 01 Aug. 2013
Editorial


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Uimitor: O strategie inedita iti poate aduce clientul afacerii tale! Ai face-o?

Ai recomanda vreodata unui potential client serviciile competitorilor tai? Ii urasti si ii iubesti in acelasi timp! Desi pare straniu, acesta este efectul pe care ni-l produc cei mai aprigi competitori ai nostri.

Ii iubesti pentru ca te determina sa muncesti mai mult si mai eficient. Ii urasti pentru ca iti fura clientii si, implicit, profiturile!

Si pentru a-i devansa, pui in aplicare o serie larga de strategii, unele mai eficiente decat altele. Insa nu te-ai fi gandit la urmatoarea strategie pe care i-am recomandat-o unui client caruia i-am oferit consultanta.

Clientul mi-a pus o intrebare extrem de dificila. Mi-a expus situatia cu sinceritate totala. Avea produse mult cele ale competitorilor si clientii puteau oricand sa descopere aceste diferente in ceea ce priveste nivelul calitatii. Din pacate, bugetul actual nu ii permitea decat sa se imbunatateasca produsele in mod treptat, cate putin si sa ajunga cat mai aproape de competitie.

Propunerea mea a fost cea de a recomanda actualilor clienti si potentialilor clienti produsele superioare din punct de vedere calitativ, chiar daca sunt cele ale competitorilor. Din fericire, cu totii suntem constienti de ceea ce se intampla in cadrul unei industrii, cine este top of the top si cine are la vanzare produse ineficiente.

Desigur, indignarea afaceristului a fost notabila. Ultimul lucru pe care l-ar fi facut ar fi fost sa le recomande potentialilor sai clienti sa mearga direct in tabara competitorilor. Cu toate acestea, miscarea a fost efectuata. Strategia propusa de mine a fost pusa in practica. Succesul ei? Rasunator!

Clientii au apreciat sfatul si au cumparat produsele recomandate de clientul meu. Rezultatul? Desi s-a punctat pentru competitorul lui, rezultatul a fost temporar. Mai departe, clientii carora li s-a recomandat un produs din tabara adversa, s-au intors si au continuat afacerile cu antreprenorul care le-a dovedit ca pune mai presus de profiturile sale, bunastarea oamenilor care ii calca pragul.

Pe termen lung, castigurile sunt mai mari cand esti onest si dai omului de partea cealalta a tejghelei sfaturile de care sa tina cont pentru prosperitate deplina! Este greu, pentru ca pierzi pe moment, insa la final, se poate sa castigi un client 100% loial!

Mult succes si afaceri prospere!


Tags: afaceriafacerestrategiestrategii afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin P. Amariei
18 Mai 2020
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

Ideea ta de afacere te poate face MILIONAR

de Adina Vasile
22 Apr 2016
Acum ceva timp am vazut la televizor un documentar referitor la istoria Internetului si cum a transformat acesta modul nostru de a face afaceri in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016