Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Uimitor: O strategie inedita iti poate aduce clientul afacerii tale! Ai face-o?
Ai recomanda vreodata unui potential client serviciile competitorilor tai? Ii urasti si ii iubesti in acelasi timp! Desi pare straniu, acesta este efectul pe care ni-l produc cei mai aprigi competitori ai nostri.
Ii iubesti pentru ca te determina sa muncesti mai mult si mai eficient. Ii urasti pentru ca iti fura clientii si, implicit, profiturile!Ghid practic Realizarea de sapun natural
Propriul meu plan de afaceri
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Si pentru a-i devansa, pui in aplicare o serie larga de strategii, unele mai eficiente decat altele. Insa nu te-ai fi gandit la urmatoarea strategie pe care i-am recomandat-o unui client caruia i-am oferit consultanta.
Clientul mi-a pus o intrebare extrem de dificila. Mi-a expus situatia cu sinceritate totala. Avea produse mult cele ale competitorilor si clientii puteau oricand sa descopere aceste diferente in ceea ce priveste nivelul calitatii. Din pacate, bugetul actual nu ii permitea decat sa se imbunatateasca produsele in mod treptat, cate putin si sa ajunga cat mai aproape de competitie.
Propunerea mea a fost cea de a recomanda actualilor clienti si potentialilor clienti produsele superioare din punct de vedere calitativ, chiar daca sunt cele ale competitorilor. Din fericire, cu totii suntem constienti de ceea ce se intampla in cadrul unei industrii, cine este top of the top si cine are la vanzare produse ineficiente.
Desigur, indignarea afaceristului a fost notabila. Ultimul lucru pe care l-ar fi facut ar fi fost sa le recomande potentialilor sai clienti sa mearga direct in tabara competitorilor. Cu toate acestea, miscarea a fost efectuata. Strategia propusa de mine a fost pusa in practica. Succesul ei? Rasunator!
Clientii au apreciat sfatul si au cumparat produsele recomandate de clientul meu. Rezultatul? Desi s-a punctat pentru competitorul lui, rezultatul a fost temporar. Mai departe, clientii carora li s-a recomandat un produs din tabara adversa, s-au intors si au continuat afacerile cu antreprenorul care le-a dovedit ca pune mai presus de profiturile sale, bunastarea oamenilor care ii calca pragul.
Pe termen lung, castigurile sunt mai mari cand esti onest si dai omului de partea cealalta a tejghelei sfaturile de care sa tina cont pentru prosperitate deplina! Este greu, pentru ca pierzi pe moment, insa la final, se poate sa castigi un client 100% loial!
Mult succes si afaceri prospere!
Articole conexe
10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani
de Florin AmarieiOmul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.
de Silviu-marian BanilaIn afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip
de Codrina LaiuIdeea ta de afacere te poate face MILIONAR
de Adina VasileAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit