Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Uite esecul, nu-i esecul...

de Maria Nicutar
2047 0 21 Iun. 2013
Editorial


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Uite esecul, nu-i esecul...

Vanzarile esuate sunt oricum, numai placute nu! Desigur, nimeni nu poate sa incheie o vanzare cu zambetul pe buze atunci cand raspunsul este unul negativ, insa cu totii putem sa scoatem cat mai mult din orice esec.

La urma urmei, nu este vorba despre niciun esec daca ai avut ceva de invatat din intreaga experienta. Asa se face ca poate ai pierdut un client, insa ai invatat o strategie care te va ajuta sa pierzi cu 60% mai putini clienti pe viitor. Si sa recunoastem ca aici deja discutam despre un castig mai mult decat considerabil.

Cat despre maniera in care sa poate valorifica o vanzare esuata, iata 2 optiuni viabile si dezirabile:

1. Invata care a fost cea mai mare greseala care te-a facut sa iti pierzi clientul.
Multi se arunca sa descopere toate motivele din spatele unui esec. Noi va recomandam sa o luati usurel si sa tintiti cat mai sus. Aflati-l pe CEL MAI IMPORTANT si concentrati-va pe eforturile necesare pentru a-l elimina din comportamentul vostru pe viitor!

Interesant este si cum reusim sa aflam care este cea mai mare greseala comisa! Multi vor intra in stare de meditatie profunda si ideea este foarte buna. Altii isi vor intreba interlocutorii si ideea este si mai buna pentru ca majoritatea iti vor spune de ce nu cumpara de la tine, scurt si la obiect. Deja te-au refuzat si au "spart gheata". Acum sunt deschisi in comunicare.

"Ma presati prea mult sa cumpar si nu sunt total convins."
"Simt ca vreti sa ma convingeti dar nu mi-ati oferit un argument asa solid."
"Nu sunt intr-o dispozitie buna si as fi preferat sa nu ma abordati astazi. De aceea v-am spus ca as prefera sa fiu sunat intr-o alta zi, dar daca este ceva important, as putea sa discut si azi..."

Iata doar 3 raspunsuri posibile. Le veti primi alaturi de multe alte optiuni. Fiecare raspuns va spune foarte clar unde anume ati gresit!

2. Nu ai vandut si ne pare rau pentru tine. Probabil ca si tu regreti, insa, la fel ca in viata de zi cu zi, nu este recomandabil sa pierzi timpul concentrandu-te pe probleme, ci pe solutii, desigur!

Asa ca uita faptul ca nu ai vandut si intreaba-ti interlocutorul daca nu cunoaste pe cineva care ar putea sa aiba nevoie de ce vinzi tu! Interesant este faptul ca multi potentiali clienti care se decid sa nu cumpere de la tine acum, vor cumpara pe viitor, doar fiindca se gandesc ca produsul sau serviciul in cauza le poate fi de folos pe viitor, prin prisma utilitatilor pentru ceilalti cunoscuti. Sa nu mai punem la socoteala ca vor avea si cartea ta de vizita si o mica brosurica. Poate ca nu te vor recomanda unui prieten si te vor contacta peste cateva saptamani sa iti asculte din nou oferta.

De asemenea, multi potentiali clienti chiar va vor recomanda serviciile si produsele catre rude si prieteni, insa doar in conditiile in care considera ca produsele sunt bune, ca dvs sunteti un promoter corect si placut, insa pentru el nu exista beneficii in acest moment!



Sa aveti succes si vanzari de top!



Tags: vanzariesec vanzariesec in vanzarivanzari esuate

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016