Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Un nou instrument de marketing pentru piata bauturilor!
Conform unui studiu publicat recent de firma americană Forrester Research, europenii din statele cele mai dezvoltate navighează pe internet în medie 14,3 ore pe săptămână, în timp ce bugetul de timp alocat vizionării programelor TV este de 11,3 ore. În acelaşi timp, 36% dintre internauţi spun că se uită la televizor mai puţin tocmai pentru că alocă mult timp navigării pe internet.
(sursa:Capital.ro)
Marketingul pe Internet este relativ ieftin în comparaţie cu feetback-ul obtinut. Companiile pot atinge o audienţă foarte largă cu un buget redus faţă de publicitatea tradiţională. Natura mediului permite consumatorilor să studieze şi să cumpere produse în funcţie de ceea ce doresc.
Boss-ul de la Microsoft spunea ca in viitor afacerile vor fi de doua feluri - pe Internet sau deloc. "Parintele" Kotler demonstreaza in ultima sa carte ca fara Internet nu se mai poate.
ORICARE din actiunile pe Internet genereaza comportamente de marketing pentru ca pana la urma asta e scopul ... cat mai multi oameni sa ajunga la informatia ta si sa ia o decizie in ceea ce o priveste.
Sa nu uitam ratiunile utilizatorilor de Internet, sau "Regula celor 3C" - Cauta, Compara, Cumpara.
Ei CAUTA informatie pe Internet (si aici marketingul trebuie directionat astfel incat sa te gaseasca), COMPARA rezultatele (marketingul trebuie sa stie sa le prezinte cat mai bine) si CUMPARA (marketingul trebuie sa stie sa vanda).
Comunicarea online isi are radacinile in marketingul traditional, dar se ramifica si se diferentiaza intr-o maniera foarte evidenta datorita unei caracteristici unice: INTERACTIVITATEA.
Pe Internet, comunicarea are loc in doua directii si nu doar in una, ca in marketingul traditional. In acelasi timp, vanzatorii si cumparatorii pot incheia tranzactii din casele sau birourile lor, la orice ora din zi sau din noapte.
RaftOnline.ro da posibilitatea consumatorilor de pretutindeni sa cunoasca informatiile esentiale despre produsele prezente in acest Portal, informatii legate de misiunea si valorile fiecarui brand, pretul si calitatea fiecarui produs in parte…
Prin intermediul RaftOnline puteti comunica direct cu potentialii consumatori si de ce nu, chiar cu competitorii dumneavoastra. Cum e posibil asa ceva?
Newsletter-ul RaftOnline – puteti transmite o serie de communicate, promotii ale produsului/produselor pe un anume lant de magazine, evenimente, lansari, unei baze de date formate din consumatori bine educati numiti si trend-setter, dar nu in ultimul rand unor oameni implicati activ in domeniu.
Articole conexe
10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani
de Florin AmarieiIn goana dupa clienti - idei ingenioase de impachetare a produselor
de Teo ManoleOmul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.
de Silviu-marian BanilaIn afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip
de Codrina LaiuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit