Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Un nou instrument de marketing pentru piata bauturilor!

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Conform unui studiu publicat recent de firma americană Forrester Research, europenii din statele cele mai dezvoltate navighează pe internet în medie 14,3 ore pe săptămână, în timp ce bugetul de timp alocat vizionării programelor TV este de 11,3 ore. În acelaşi timp, 36% dintre internauţi spun că se uită la televizor mai puţin tocmai pentru că alocă mult timp navigării pe internet.



(sursa:Capital.ro)
  
Marketingul pe Internet este relativ ieftin în comparaţie cu feetback-ul obtinut. Companiile pot atinge o audienţă foarte largă cu un buget redus faţă de publicitatea tradiţională. Natura mediului permite consumatorilor să studieze şi să cumpere produse în funcţie de ceea ce doresc.

Boss-ul de la Microsoft spunea ca in viitor afacerile vor fi de doua feluri - pe Internet sau deloc. "Parintele" Kotler demonstreaza in ultima sa carte ca fara Internet nu se mai poate.

ORICARE din actiunile pe Internet genereaza comportamente de marketing pentru ca pana la urma asta e scopul ... cat mai multi oameni sa ajunga la informatia ta si sa ia o decizie in ceea ce o priveste.

Sa nu uitam ratiunile utilizatorilor de Internet, sau "Regula celor 3C" - Cauta, Compara, Cumpara.

Ei CAUTA informatie pe Internet (si aici marketingul trebuie directionat astfel incat sa te gaseasca), COMPARA rezultatele (marketingul trebuie sa stie sa le prezinte cat mai bine) si CUMPARA (marketingul trebuie sa stie sa vanda).
Comunicarea online isi are radacinile in marketingul traditional, dar se ramifica si se diferentiaza intr-o maniera foarte evidenta datorita unei caracteristici unice: INTERACTIVITATEA.

Pe Internet, comunicarea are loc in doua directii si nu doar in una, ca in marketingul traditional. In acelasi timp, vanzatorii si cumparatorii pot incheia tranzactii din casele sau birourile lor, la orice ora din zi sau din noapte.

RaftOnline.ro da posibilitatea consumatorilor de pretutindeni sa cunoasca informatiile esentiale despre produsele prezente in acest Portal, informatii legate de misiunea si valorile fiecarui brand, pretul si calitatea fiecarui produs in parte…

Prin intermediul RaftOnline puteti comunica direct cu potentialii consumatori si de ce nu, chiar cu competitorii dumneavoastra. Cum e posibil asa ceva?

Newsletter-ul RaftOnline – puteti transmite o serie de communicate, promotii ale produsului/produselor pe un anume lant de magazine, evenimente, lansari, unei baze de date formate din consumatori bine educati numiti si trend-setter, dar nu in ultimul rand unor oameni implicati activ in domeniu.



Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]