Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vrei o strategie de management imbatabila? Incearca o donatie!

de Maria Nicutar 20 Feb. 2015 3458
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Vrem strategii de marketing imbatabile si strategii de management care sa mearga struna! Acesta este adevarul. Avem produse si servicii de calitate si acum trebuie sa le vindem si nimic nu este posibil fara promovarea de calitate de care avem atat de multa nevoie.

Asadar, incercam si tweet-uri, si like-uri, si concursuri, impartim flyere si avem un site ca la carte, avem si specialisti in social media, si manageri de reputatie in online. Pe scurt, le avem cam pe toate. Ne lipseste insa ceva si asta se poate vedea destul de clar pentru simplul fapt ca lucrurile nu merg ca la carte, asa cum ne-am dori.

Va recomand o strategie de marketing si, in acelasi timp si de management, care sa functioneze in cazul oricarei afaceri, fie ca este o ferma sau un magazin online, o agentie matrimoniala sau o firma de catering cu specific vegan: Donati!

Mecanismul este cat se poate de simplu:
1. Clientii cumpara cand au incredere in voi.
2. Clientii au incredere in voi cand detineti o imagine bine construita, o reputatie serioasa.
3. Imaginea si reputatia se construiesc in timp, pe baza unui anumit comportament al afacerii. Ati citit corect, o afacere se comporta intr-un anumit fel. Detine o cultura organizationala si creste intr-o anumita directie. Poate sa detina un comportament promiscuu sau unul demn de lauda.

De ce sa alegeti ca strategie principala efectuarea de donatii si sponsorizari?
– Oamenii au incredere in afacerile care nu se concentreaza doar pe obtinerea de profit. Priviti dincolo de voi insiva si dati mai departe din ce castigati!
–Oamenii isi doresc sa isi directioneze cheltuielile catre afaceri care se preocupa de binele comunitatii!
– Oamenii vor sa efectueze donatii si sponsorizari si vor privi cheltuiala in contul afacerii dvs. ca pe o investitie dorita.
– Oamenii va vor placea, pe voi antreprenorii, pe voi angajatii, afacerile voastre in sine! Este greu sa nu adori un brand care se comporta asa cum iti doresti tu!
– Oamenii au nevoie de puncte (chiar si mici) de diferentiere intre un brand si altul. Pretul e cam acelasi, calitatea e cam aceeasi, ambele produse/servicii sunt la indemana. Dar noi vom alege acel brand despre care am auzit vinerea trecuta la radio ca a donat din profituri catre zece centre de plasament.

Si tineti minte ca atunci cand vindeti, o faceti catre noi, catre oameni. Asa ca ganditi ca niste oameni. Lasati analizele si statisticile deoparte putin si departati-va de scaunele din care luati decizii. Iesiti la plimbare si priviti in jurul vostru si in voi insiva. Atunci cand veti reusi sa priviti lucrurile din perspectiva noastra, a clientilor, atunci veti descoperi strategiile de marketing si de management care functioneaza in mod real.

Ce functioneaza bine? Emotiile vand si, in acelasi timp, reusesc sa devina cel mai bun liant intre oamenii care construiesc o afacere impreuna si reusesc sa ne faca mai oameni decat am fost vreodata! La final, va recomand sa incercati o donatie, cat de neinsemnata vi se pare. Nu va fie teama sa dati sfara in tara si sa ii mobilizati pe cei din jur. Veti realiza ca este avantul de care aveati nevoie!

Mult succes in toate!


Tags: promovaremarketingstrategii de marketingmanagementafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin Amariei
18 Mai 2020
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei de afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]