Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cele 3 etape obligatorii ale programului Romania Start-Up Plus
Potrivit Ghidului Solicitantului, schema de finantare Romania Start-up Plus are la dispozitie fonduri totale de 105 milioane de euro. Pot primi finantare autoritati publice locale, camere de comert, furnizori de servicii de formare profesionala continua (FPC), universitati si ONG-uri cu activitate relevanta in domeniu, singure sau in parteneriat.
Finantarea nerambursabila va avea o valoare de maximum 5.000.000 euro/ proiect si va acoperi, pe langa ajutorul de minimis, cheltuielile aferente programului de formare antreprenoriala si costurile de administrare a schemei de antreprenoriat.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Propriul meu plan de afaceri
Activitatile sprijinite in cadrul apelului sunt structurate sub forma unei scheme de antreprenoriat care presupune parcurgerea a 3 etape cadru de implementare:
Etapa I – Formare antreprenoriala
Etapa a II-a – Implementarea planurilor de afaceri finantate din fonduri FSE
Etapa a III-a – Program de monitorizare a functionarii si dezvoltarii afacerilor finantate
Etapa I – Formare antreprenoriala
In aceasta etapa, beneficiarul contractului de finantare are obligatia de a desfasura actiuni care au ca rezultat final imbunatatirea competentelor antreprenoriale ale persoanelor fizice (de ex., someri, persoane inactive, persoane care au un loc de munca si infiinteaza o afacere in scopul crearii de noi locuri de munca) ce intentioneaza sa infiinteze o afacere nonagricola in zona urbana. In cadrul acestei etape, beneficiarul contractului de finantare are obligatia de a derula cel putin urmatoarele activitati:
I.1. Informarea publicului cu privire la programul de formare antreprenoriala, precum si cu privire la metodologia de selectie a grupului tinta si, ulterior, a planurilor de afaceri ce vor fi sprijinite in cadrul proiectului
I.2. Selectarea grupului tinta ce va participa la cursurile organizate in cadrul programului de formare antreprenoriala
I.3. Derularea programului de formare antreprenoriala
I.4. Selectarea planurilor de afaceri ce vor fi finantate in cadrul proiectului
I.5. Efectuarea de stagii de practica
Etapa a II-a – Implementarea planurilor de afaceri finantate din fonduri FSE
Aceasta reprezinta etapa in cadrul careia administratorul schemei de antreprenoriat are obligatia de a derula activitati ce au ca scop final sustinerea grupului tinta in implementarea planului de afaceri selectat in etapa I in vederea finantarii.
In cadrul acestei etape, administratorul schemei de antreprenoriat are obligatia de a include cel putin urmatoarele activitati:
II.1. Furnizarea, de catre administratorul schemei de antreprenoriat, a serviciilor personalizate de consiliere/ consultanta/ mentorat ulterior finalizarii procesului de selectie a planurilor de afaceri
II.2. Asigurarea infiintarii si demararii functionarii intreprinderilor ce vor realiza planurile de afaceri cu ajutor de minimis in cadrul proiectului
II.3. Sprijinirea implementarii planurilor de afaceri selectate in cadrul proiectului
II.4. Decontarea de catre administratorul schemei de antreprenoriat a sumelor aferente implementarii planurilor de afaceri selectate in cadrul proiectului
Etapa a III-a – Program de monitorizare a functionarii si dezvoltarii afacerilor finantate
In aceasta etapa, administratorul schemei de antreprenoriat desfasoara actiuni care au ca scop final monitorizarea activitatii intreprinderilor infiintate, inclusiv exploatarea si sustenabilitatea ideii de afacere asumate in sensul dezvoltarii, si nu doar al supravietuirii in piata, precum si a atingerii tuturor rezultatelor asumate prin proiect, cu acordarea unei atentii deosebite mentinerii locurilor de munca create in etapa a II-a, precum si functionalitatii intreprinderilor create.
Termenul limita pentru depunerea proiectelor, prin intermediul sistemului informatic My SMIS 2014, este 30 octombrie 2016.
Descarca AICI Ghidul Solicitantului pentru programul Romania Start-up Plus>>
Articole conexe
477 milioane euro pentru finantarea proiectelor Romania Start-Up Plus
de Idei de afaceriRomania Start-up Plus: cum se completeaza cererea de finantare
de Alina Constantinescu2 programe de finantare nerambursabila pentru antreprenorii din Romania
de Alina Constantinescu135.000 de lei finantare nerambursabila pentru firmele cu cel putin 2 ani vechime
de Alina ConstantinescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit