Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Masura II.3: ce documente cuprinde dosarul cererii de finantare
Potrivit Ghidului Solicitantului, dosarul Cererii de finantare va cuprinde urmatoarele documente scanate ce se vor atasate cu semnatura electronica in aplicatia electronica MySMIS:
1. Anexe3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Anexa A - Declaratia de angajament
Anexa B - Declaratie pe propria raspundere privind dubla finantare
Anexa C - Declaratia de eligibilitate
Anexa D - Declaratia privind respectarea principiului egalitatii de sanse
Anexa E – Declaratie in conformitate cu art. 10, din Reg. UE 508/2014
Anexa F – Declaratie privind nedeductibilitatea TVA
Anexa G – Declaratie privind incadrarea in categoria IMM
Anexa H – Bugetul indicativ al proiectului
2. Act constitutiv si statut
3. Certificatul constatator cu informatii extinse, emis de Oficiul Registrului Comertului sau extras complet din Registrul asocatiilor si fundatiilor pentru Asociatiile/ONG-urile infiintate conform OG nr. 26/2000, eliberate cu maxim 30 de zile inainte de inregistrarea Cererii de finantare
4. Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor / Decizie asociat unic sau Hotararea pentru persoane fizice autorizate / intreprinderi individuale / membrilor intreprinderii familiale, privind aprobarea investitiei, emisa conform actelor constitutive ale solicitantului
5. Ultimul Bilant anual insotit de contul de profit si pierdere inregistrat la Administratia Fiscala/dovada(recipisa), transmitere on-line, dupa caz, sau
Declaratie de inactivitate inregistrata la Administratia Financiara, conform legii, in cazul solicitantilor care nu au desfasurat activitate anterioara depunerii proiectului.
Atentie, firma infiintata in anul in care depune Cererea de finantare nu trebuie sa prezinte aceste documente.
6. Declaratia speciala privind veniturile realizate in anul anterior depunerii cererii, inregistrata la Administratia Financiara.
7. Anexe
Anexa nr. 8 - Studiul de fezabilitate pentru proiecte cu lucrari de constructii-montaj, impreuna cu Anexa nr.11 – Anexe financiare (document word si excel) –completata conform Anexei nr. 12 – Precizarea ipotezelor care au stat la baza intocmirii proiectiilor financiare
sau
Anexa nr. 9 - Memoriul justificativ pentru proiecte care nu au incluse lucrari de constructii-montaj, impreuna cu Anexa nr.11 – Anexe financiare (document word si excel) completata conform Anexei nr. 12 – Precizarea ipotezelor care au stat la baza intocmirii proiectiilor financiare
sau
Anexa nr. 10 - Plan de afaceri daca solicitantul isi incepe activitatea in domeniul acvaculturii iar valoarea investitiei nu depaseste 50.000 EUR, impreuna cu Anexa nr.11 – Anexe financiare (document word si excel) completata conform Anexa nr. 12 – Precizarea ipotezelor care au stat la baza intocmirii proiectiilor financiare;
sau
Anexa nr. 10 - Plan de afaceri si Anexa nr. 8 - Studiul de fezabilitate daca solicitantul isi incepe activitatea in domeniul acvaculturii, iar valoarea investitiei depaseste 50.000 EUR.Studiul de fezabilitateva include o evaluare de mediu privind operatiunile propuse si va fi insotit de Anexa nr.11 – Anexe financiare (document word si excel) completata conform Anexei nr. 12 – Precizarea ipotezelor care au stat la baza intocmirii proiectiilor financiare.
8. Pentru bunurile propuse spre achizitionare precum si pentru servicii, se vor atasa minim doua oferte pentru categoriile de bunuri/servicii care depasesc valoarea de 132.519 LEI (exclusiv TVA) si o oferta pentru categoriile de bunuri/servicii cu o valoare mai mica de 132.519 LEI (exclusiv TVA), cu justificarea ofertei alese, mentionata in devizele pe obiect.
9. Copie legalizata a Actului de proprietate sau Copie legalizata a Contractului de inchiriere
10. Extrase de carte funciara
11. Raport de evaluare
12. Raport de expertiza tehnica
13. Pentru echipa de management a proiectului (manager de proiect, responsabil financiar si a specialistului in acvacultura) se vor prezenta urmatoarele documente:
CV-ul, model EUROPASS, insotit de Diploma de studii / Diplome de calificare/specializare si Carnet de munca/Adeverinta de vechime – dupa caz, din care reiese o vechime in domeniu de 3 ani
si/sau
Portofoliul activitatilor firmei care realizeaza managementul de proiect.
14. Licenta de acvacultura
15. Contractul de leasing - daca e cazul
16. Cazier judiciar
17. Document justificativ privind asigurarea cofinantarii investitiei, in cuantum de minim 20% din cota de cofinantare (daca este cazul).
18. Dovada inscrierii solicitantului in Registrul CITES
Fiecare document solicitat in Lista documentelor dosarului Cererii de finantare va avea atasata semnatura electronica a reprezentantului legal al solicitantului.
Descarca AICI Ghidul Solicitantului pentru Masura II.3>>
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit