Startarium Romania ofera celor 10 antreprenori care vor fi selectati banii necesari pentru a-si porni afacerea mult visata prin intermediul Crowdfunding Makeathon.
Pot participa la initiativa Startarium Romania si cei care nu au inca o afacere, dar vor sa faca primii pasi concreti in aceasta directie. Trebuie, insa, sa aiba o idee clara pe care sa o lanseze si pe care sa o poata sustine.
Crowdfunding Makeathon reuneste peste 50 de mentori, consultanti de afaceri si experti in digital marketing care vor lucra alaturi de cei 10 antreprenori selectati pentru a-i ajuta sa isi puna pe picioare cat mai rapid si cat mai eficient afacerea.
Dupa lansarea campaniilor de crowdfunding, Startarium va investi 20.000 de euro pentru promovarea acestora, asa incat sa aiba toate sansele sa-si atinga obiectivele de testare si finantare.
Nota! Inscrierea se face online, in perioada 19 august si 25 septembrie, accesand link-ul urmator: https://in.startarium.ro/articole/crowdfunding-makeathon
Proiectele care respecta criteriile de eligibilitate si termenii generali de crowdfunding vor incepe intre 1 si 18 octombrie lucrul ghidat in pregatirea campaniei proprii. Mai exact, in aceasta perioada, antreprenorii vor lucra la ideea lor de afaceri si vor schita campania de finantare, avand acces la sesiuni de mentorat pentru clarificarea aspectelor de business si construirea modelului comercial, la ghiduri si exemple concrete, dar si la webinarii accesibile de oriunde despre cum sa pregateasca o campanie de crowdfunding.
Mai departe, pe 21 octombrie vor fi anuntate cele 10 initiative antreprenoriale care isi vor finaliza campania de crowdfunding in cadrul Startarium Crowdfunding Makeathon. Pana la finalul lunii octombrie, cei 10 antreprenori din spatele acestor idei vor fi ajutati de specialisti sa faca ultimii pasi pentru lansarea campaniei de crowdfunding.
Etapa finala pentru lansarea campaniilor de crowdfunding va avea loc in zilele de 2 si 3 noiembrie, la Bucuresti. Acesta va fi un weekend de munca intensa, in care cei zece antreprenori vor beneficia de sesiuni de workshop si consultanta pe zonele de comunicare si digital marketing, dar si de o sesiune de coaching de mindset antreprenorial si echilibru. De asemenea, se va lucra aplicat pe copywriting, graphic design, filmare si editare video pentru campaniile de crowdfunding, iar echipa de specialisti ii va ajuta pe cei zece antreprenori sa finalizeze toate elementele necesare pentru lansare.
Campaniile propriu-zise de crowdfunding se vor desfasura in perioada 3 noiembrie - 15 decembrie si vor fi prezentate oficial in cadrul competitiei de idei de afaceri Startarium PitchDay. Dupa lansarea campaniilor de crowdfunding, cele 10 idei de business lansate prin Startarium Crowdfunding Makeathon vor beneficia de o promovare ampla la nivel national, sustinuta de Startarium.

de
Florin AmarieiPasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.
Tags: startariumfinantareafacerebanii necesaricrowdfunding