de Bianca Tila
22 Iun. 2022
1585
The Outfit este un startup lansat ca serviciu online de personal styling. Acesta a atras o noua runda de finantari de tip seed, in valoare de 766.000 euro.
The Outfit a reusit sa obtina o noua runda de finantari de la TSG Capital si follow-on de la investitorii existenti (Sergiu Negut, Ilinca Paun, Alexandru Ghita, Andreas Antonopoulos). De asemenea, businessul a primit o listare pe Seedblink, o platforma de investitii in startup-uri tech, cu care a ajuns la suma totala de 1 milion de euro, prima runda de pre-seed de anul trecut fiind inclusa.
Businessul a atras 300.000 de euro, in urma cu un an, de la un grup de investitori. Printre acestia se numara si Sergiu Negus, cofondator al FintechOS, care investeste si in prezent in acesta idee de afacere. In grupul de investitori sunt prezenti si Venture Growth Parteners, Alexandru Ghita si Ilinca Paun.
Acest business a fost fondat de Horia Stupu, Serban Buliga si Ciprian Dudulea. Pentru accelerarea dezvoltarii sistemelor de recomandare si pentru constituirea echipei a fost nevoie de o investitie majora.
Sistemul pe care startup-ul il foloseste presupune completarea unui profil online de catre clienta, raspunzand la cateva intrebari referitoare la corpul, stilul si bugetul preferat. Ulterior, cele ce apeleaza la un astfel de serviciu vor primi cinci articole vestimentare alese de catre unul dintre stilistii The Outfit. Au la dispozitie trei zile sa probeze hainele si sa plateasca doar ce pastreaza, restul returnandu-le gratuit.
Inainte de a plati, clientele serviciului vor trece printr-un proces de feedback pentru fiecare item probat. Astfel, algoritmii si stilistii vor putea invata si recomanda produse mai potrivite la urmatoarele comenzi.
Platforma a atins venituri de 805.000 euro, livrand aproximativ 16.000 de comenzi in Romania. The Outfit a fost lansat la jumatatea lunii martie 2021.
The Outfit
The Outfit este un serviciu personal de styling online, destinat femeilor bazat pe stilul, corpul si lifestyle-ul acestora.
Startup-ul pune la dispozitie peste 14 stilisti cu idei personalizate pe preferintele clientelor. Fiecare persoana ce apeleaza la aceste servicii primeste indicatii si pana la 15 prodeuse alese de stilist.
Acest business vrea sa aduca un nou concept in lumea shoppingului prin expertiza stilistilor vestimentari cu analiza de date. "Am pornit The Outfit cu misiunea de a reinventa experienta de shopping. Vrem sa personalizam modul in care fiecare persoana isi cumpara haine, combinand expertiza stilistilor vestimentari cu analiza de date.
In cele din urma, reusim sa livram clientilor, nu doar produse vestimentare potrivite corpului si preferintelor individuale de stil, ci o intreaga experienta de shopping, la ei acasa", potrivit platformei.
De asemenea, The Outfit a castigat prin diveristatea produselor si prin modul ingenios de a oferi oricui o parere specializata. "Clientii nostri apreciaza in primul rand diversitatea produselor vestimentare pe care le gasesc in setul lor. Chiar daca atunci cand isi completeaza profilul, majoritatea selecteaza brand-urile preferate si intervalul de pret pentru fiecare categorie de produs, algoritmii nostri recomanda stilistului vestimentar brand-uri similare, acesta reusind sa compuna un set cu produse de la brand-uri noi, pe care de cele mai multe ori, clientii nu le-au incercat niciodata", conform platformei.
de
Bianca Tila Pasionata de zona business, Bianca Tila aduce zilnic in fata cititorilor starea afacerilor de pe piata nationala si internationala. Ofera idei de afaceri rentabile potrivite situatiei actuale, strategii de marketing si modele de afaceri in diverse zone.
Tags: the outfitstartupserviciu online de personal styling