Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 greseli comise frecvent in departamentul de vanzari!

de Maria Nicutar 21 Iun. 2013 4035
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Departamentul de vanzari al unei companii reprezinta unul dintre cele mai importante surse de bani pentru o afacere. Daca nu vinzi, afacerea ta nu va mai rezista foarte mult. Asa ca mizam pe strategii cat se poate de eficiente pentru a ne asigura ca nivelul de profitabilitate al afacerii noastre este cat se poate de inalt.

Iata si cele 3 greseli comise frecvent in departamentul de vanzari, 3 greseli pe care sa le evitati pentru bunul mers al vanzarilor:

1. Nu va puneti toate ouale intr-un singur cos!
Nu incercati sa vindeti doar in online sau invers. Nu incercati sa vindeti doar prin emailing sau doar pe site-uri, prin intermediul bannerelor si reclamelor. Nu incercati sa vindeti doar prin intermediul agentilor de vanzari sau doar pe baza de abonament.

Ganditi lucrurile in mod flexibil, ramaneti deschisi la nou si la oportunitatile de vanzari care exista. Este esential sa intelegeti ca doar testand veti descoperi cea mai buna cale de a vinde!

In acest sens, se poate sa descoperiti ca eforturile de a vinde in online sunt mult mai mici si cu rezultate mult mai mari decat atunci cand vindeti offline! Verificati, testati, analizati si apoi luati o decizie cat mai avantajoasa!

2. NU mizati pe amatori. Amatorii sunt pretutindeni fiindca lumea uita ca atunci cand vrei sa le faci pe toate, devii un om mediocru. Stii putina engleza si ceva IT, poate si putina gramatica in limba franceza si ai ceva abilitati de comunicare si vanzare.

La final, nu stii sa faci nimic in mod exceptional, asa ca oriunde te-ai duce, tot amator ramai. Si atunci cand lasam un amator pe o pozitie din care se presupune sa vinzi, lucrurile ies prost si rezultatele sunt pe masura!

3. Faceti ce puteti cu ce aveti si nu va intindeti mai mult decat va este plapuma! Se numeste bootstrapping si merita incercat. Vanzarile de succes se incheie si atunci cand nu investim jumatate de milion de euro intr-o campanie. Ne trebuie creativitate, viralitate, marketing inteligent si oameni pasionati!

Mult succes si afaceri profitabile!


sursa foto: www.sxc.hu


Tags: vanzarisucces vanzarivanzari de succesgreseli vanzari

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]