Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Aspecte esentiale de care tin cont leaderii de succes cand recruteaza omul potrivit!
Sa iei un om alaturi de tine reprezinta un pas enorm pentru o afacere. Poate sa fie un pas inainte sau poate sa fie unul inapoi. Omul potrivit poate sa fie exact ce ii lipsea unei afaceri care avea nevoie sa se dezvolte. In sens total opus, omul nepotrivit va trage inapoi afacerea pe care o reprezinta.
Iata si cateva reguli de aur ale leaderilor de succes, reguli de care ei tin cont pentru a angaja oameni exceptionali in afaceri lor, conform BusinessInsider:3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Cultura castravetelui anti-diabet
Richard Branson ne sfatuieste sa ne uitam mai intai la personalitate si apoi la calificarile lui, cele din urma fiind prea putin valoroase in absenta unor calitati ce pot transforma un angajat intr-un pion valoros pentru o afacere.
"Unii manageri se agata de calificari. Eu ma uit la ele abia dupa ce le-am vazut pe toate. Daca cineva are 5 diplome si mai multe note A decat poti sa inghesui pe o coala de hartie, nu inseamna neaparat ca este persoana potrivita pentru job. Notele mari nu conteaza daca nu sunt alaturate de experiente care iti maresc orizontul cunoasterii si de personalitati castigatoare." Richard Branson, citat de BusinessInsider.
RedHat CEO Jim Whitehurst: "Cauta curiozitatea intelectuala si oameni care sunt diferiti fata de tine."
ZocDoc CEO Cyrus Massoumi: "Cauta talentul in locuri neasteptate."
"Oricine a construit o companie a vazut acest lucru intamplandu-se. Acea persoana pe care ai angajat-o acum doua luni - cea cu un CV incredibil - nu mai este in firma. Pur si simplu nu era omul potrivit pentru job. Intre timp, un alt candidat - cel care avea zero experienta directa - se dezvolta de la o zi la alta, luand responsabilitati noi si devenind usor un rockstar. Cu totii stim ca experienta nu garanteaza succesul cand aduci in echipa un jucator nou. Pur si simplu nu functioneaza asa." Cyrus Massoumi, citat de BusinessInsider.
Buzzfeed COO Jon Steinberg: "Nu angaja pe cineva care raspunde greu sau care devine neplacut in procesul de negociere."
"Procesul de negociere si angajare este un preview a felului in care relatia voastra de munca va functiona. Daca iti face placere si iti place ritmul angajarii si negocierilor, o sa iti placa sa lucrezi cu ei. Daca ti se pare ca persoana in cauza raspunde greu, nu ofera raspunsuri inspirate sau este neplacuta in procesul de negocieri, da-mi voie sa te asigur: lucrurile nu evolueaza niciodata din acest stadiu." Jon Steinberg, citat de BusinessInsider.
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Cum sa-ti faci publicitate pentru recrutarea francizatilor
de Dragos CraciunTop 5 angajati toxici in compania ta!
de Ilinca DobrescuCadouri pe care angajatii tai si le doresc, in secret...
de Adela SimonescuCele mai bune strategii de motivare a angajatilor nostri, cand banii sunt putini...
de Maria NicutarAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit