Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Customer Service la superlativ. 6 sfaturi esentiale!
In materie de Customer Service, cu totii suntem cei mai buni. Cel putin, asa credem noi. In fapt, foarte putine business-uri vor aloca investitii financiare si non-financiare puternice in aceasta directie, pentru specializare in customer service.
Din pacate, o asemenea decizie se va dovedi a fi fatala pentru numeroase afaceri, pe termen scurt, mediu si lung.Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Propriul meu plan de afaceri
Iata si cele 6 sfaturi esentiale de care sa tineti cont pentru a livra Customer Service de top:
-
Cunoasteti acest concept in profunzime, inainte de toate! Mergeti la cursuri si seminarii, cititi carti de specialitate, luati alaturi un consultant care sa va introduca in acest domeniu. Doar asa, intelegand cu ce aveti de-a face, veti reusi sa deveniti un as in domeniu.
-
Nu uitati ca orice alta strategie de management si marketing trebuie sa tina cont de ce isi doresc clientii dvs.! De la bun inceput, orice decizie ati lua, treceti-o prin filtrul gandirii clientilor vostri ideali. Cum vor fi ei afectati de aceste modificari? Impactul produs va fi unul pozitiv sau unul negative?
-
Viteza in rezolvarea problemelor ce tin de customer service. Adresati imediat probleme care apar. Este esential sa intelegeti ca viteza reprezinta punctul forte de care aveti nevoie pentru a avea clienti fericiti, satisfacuti, usor de fidelizati. Nu lasati problemele sau cerintele sa zaca prea mult. Se pot transforma in surse de nemultumire grava si chiar de conflicte ce ar fi putut fi evitate.
-
Mizati pe angajati cu experienta in domeniu. Una este sa lasi clientii pe mana unui angajat bun si cu totul alta este sa iti lasi incepatorii in prima linie de front.
-
Puneti-va in locul clientilor vostri. Si aici nu ne referim doar la voi, fondatorii afacerilor, ci si la manageri si profesionisti cu care lucrati. Cu totii trebuie sa folositi produsele si serviciile pe care le oferiti, cu fiecare ocazie. Apoi, desi este dificil ceea ce va cerem, folositi cu incredere si produsele si serviciile competitiei. Veti avea mult de castigat daca veti intelege ce marca ati alege daca ati putea gandi obiectiv. Descoperiti ce ofera competitorii, daca clientii lor sunt mai fericiti si de ce anume!
- Tineti pasul cu trendurile si cu nevoile adresate de clienti. Solutia nu este intotdeauna sa reparati greselile rapid. O solutie si mai buna este sa anticipati problemele, sa le preveniti.
Articole conexe
Franciza Mr. Sandless - o afacere la cheie cu peste 120 de mii de clienti unici
de Marinache Horia CristianAnalizeaza-ti clientii si afla cum poti face mai multi bani!
de Maria NicutarAvantajele francizatului, francizorului si ale retelei de franciza in relatii cu furnizorii, clientii si concurentii
de Matei AntonescuFrancize - Un produs pentru care clientii stau la coada
de Vasile Coman, Silvia BucsanAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit