Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Franciza Ecowash Mobile
„Oricine ar vrea să deţină o franciză McDonald’s, dar cu ecowash s-ar putea să-şi recupereze investiţia mult mai repede”, declara Richard Evans CEO la Consiliul Francizelor din Australia.
Ce înseamnă conceptul Ecowash Mobile?Ecowash: spălarea maşinii fără apă atât în interior, cât şi în exterior, precum şi aplicarea unor soluţii de protecţie pentru autoturism.
Cultura de sofran
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Mobile: echipa mobilă de curăţare, dotată cu o maşină ca cea din imagine, vine la client acasă, la firmă sau într-o parcare pentru a executa serviciile solicitate.
Istoric şi palmares
Jim Cornish şi Stwart Nichollas, originari din Sydney, Australia, au înfiinţat în martie 2004 Ecowash Mobile, un sistem mobil de spălare fără apă a maşinilor, în acelaşi timp o afacere perfect francizabilă.
Pe fondul restricţiilor din ce în ce mai accentuate asupra consumului de apă pe teritoriul Australiei şi al unei populaţii din ce în ce mai grăbite, proprietarii de maşini au început să acorde un interes sporit soluţiilor noi şi eficiente de a-şi menţine maşinile curate fără a neglija aspectul ecologic al problemei, necesitatea economiei de apă în climatul secetos al Australiei.
Astfel, cererea pentru Ecowash Mobile, cu al său concept „fără apă”, a crescut rapid. Oportunitatea, devenită disponibilă prin francizarea afacerii, a dus la crearea unei echipe de antreprenori de-a lungul şi de–a latul Australiei şi ulterior mutarea afacerii peste ocean, în câteva pieţe externe.
Ecowash Mobile a câştigat premii, la categoria Afaceri Mici, în 2005 şi 2006. În 2007 şi 2008, compania a fost nominalizată şi premiată pentru reducerea consumului de apă, de diverse organizaţii.
De asemenea, în anul 2008, Ecowash Mobile a primit 4 premii australiene pentru afaceri, la categoriile: companie, sustenabilitate, afaceri internaţionale şi excelenţă în servicii, a fost numită Franciza de Export a Anului, s-a plasat pe poziţia a patra în clasamentul care evaluază gradul de satisfacţie al francizaţiilor şi pe poziţia a treia în lista celor mai rapide francize.
Echipa Ecowash Mobile a crescut de la două maşini, cu care afacerea a demarat în Sidney, până la 52 de francize utilizând peste 60 de unităţi mobile în Australia, spălând cca 5 maşini pe zi, ceea ce presupune o economie de apă de 378.000 litri pe săptămână. Afacerea a fost exportată şi este acum operaţională în Orientul Mijlociu, Europa, America Centrală şi SUA.
Noii francizaţi beneficiează de două săptămâni de pregătire intensivă pentru înţelegerea tuturor aspecte-lor operaţionale şi, odată plecaţi la drum, au acces permanent la contactele de afaceri, întâlniri frecvente de consiliere, relaţii publice şi marketing. Oferind francizaţilor o gamă de produse exclusiviste, un contract de franciză flexibil (care permite sub-francizarea şi multiplicare numărului de unităţi mobile) şi o structură de comisionare fixă, Ecowash Mobile a reuşit o creştere rapidă în contextul unei căderi aparente a sectorului franciză.
Viziunea Ecowash Mobile este răspunzătoare pentru rapida expansiune şi acceptare a tehnologiei de spălare auto fără apă de pe piaţa australiană. Bradingul puternic al companiei, profesionalismul şi importanţa acordată educării clientului şi construirii de relaţii interumane au făcut din această firmă un lider pe piaţa pe care lucrează.
Obiectivul Ecowash este să furnizeze clienţilor săi servicii de spălare a maşinii de calitate şi ecologice, iar francizaţilor săi oportunitatea de a-şi conduce propria afacere participând în acelaşi timp la efortul de economisire a apei.
Responsabilitatea faţă de mediul înconjurător
Ecowash mobile se bazează pe principiul responsabilităţii faţă de mediu. Toate produsele sunt biodegra-dabile conform standardelor internaţionale. R&D – desfăşurarea un proces continuu de dezvoltare de noi produse şi servicii care să menţină siste-mul ecowash mobile.
Reciclarea consumabilelor – sticlele în care sunt livrate produsele sunt reciclabile; o parte din preţul de achiziţie al sticlei reprezintă taxa de reciclare. Reusable cloth – toate materialele textile folosite în procesul de spalare ecowash pot fi la rândul lor spălate şi refolosite.
Alegerea maşinilor ecowash – maşini al căror impact asupra mediului înconjurator este cât mai mic precum: Hyundai Getz în Australia şi Toyota Yaris în USA şi Europa. Greenfleet – ecowash mobile plăteşte o taxă în fiecare an către Greenfleet (o asociaţie care militează pentru reîmpădurire) pentru a neutraliza emisiile de carbon ale flotelor sale auto.
Un birou fără hârtii – folosim stocarea electronică a documentelor şi e-mail-urilor astfel încât să reducem consumul de hârtie. Toate acestea duc în final la economisirea a aproximativ 378.000 litri de apă săptămânal, metoda tradiţională de spălare auto presupunând utilizarea a 180 litri de apă/maşină. Până în prezent au fost economisiţi peste 40 milioane de litri de apă numai în Australia. FFrancizele Ecowash Mobile
Ecowash mobile este deţinută în proporţie de 100% de un proprietar australian şi este coordonată de o echipă dedicată care înţelege nevoile pieţei de maşini. Fiind membru al Consiliului Francizelor din Australia, Ecowash Mobile oferă un sistem profesional, bine structurat, pe care francizaţii îl pot folosi ca bază în construirea propriului business. Modelul de business ecowash mobile a fost special proiectat să ofere un serviciu profesional şi un po-tenţial de business greu de egalat.
Un „ecowash” foloseşte o gamă exclusivă de produse pentru spălare, lustruire şi protejare. Procesul nu utilizează apă şi nu dăunează mediului înconjurător, ceea ce face ca un ecowash să poate fi executat oriunde: în parcare, pe stradă sau chiar într-un showroom.
Francizele sunt organizate într-un business „la cheie” şi beneficiază de cursuri complete pentru toate as-pectele operaţionale ale francizei. Caracteristicile principale ale francizei includ: – un teritoriu exclusiv şi o gamă de produse exclusivă; – un brand puternic; – un pachet de start-up complet care include o maşină echipată, toată gama de produse şi materiale de marketing; – cursuri periodice, marketing şi key account management; – managementul teritoriului; – abilitatea de a extinde afacerea prin adăugare de unităţi mobile.
Cu Ecowash mobile puteţi să adaptaţi afacerea pentru a se potrivi cu obiectivele şi idealurile dumnea-voastră, indiferent că vă doriţi independenţa şi stilul de viaţă pe care îl asigură operarea pe o maşină ecowash sau vă doriţi un venit pasiv pe care îl poate aduce o flotă de maşini ecowash.
>>>Detalii complete referitoare la afacerile in sistem de franciza!
Articole conexe
Franciza. Ce inseamna, cum functioneaza si exemple de francize in Romania
de Bianca TilaFranciza Spartan: cum poti sa iti deschizi o afacere cu specific grecesc in Romania
de Bianca TilaCum procedez daca vreau sa-mi francizez afacerea?
de Idei de afaceriCare sunt avantajele si dezavantajele unui francizat?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit