Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Francize - Frizerie Ciufolici

de Silvia Bucsan 22 Iul. 2008 6889
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Ati observat, cu siguranta, ca multi copii plang cand merg la tuns.



Starea lor de disconfort are mai multe cauze – mediul rece si neprimitor, scaunele mari, rigide si incomode, asemanarea izbitoare dintre halatele albe ale frizerilor si cele ale doctorilor (sau asistentelor medicale) etc. –  cert este ca dvs. trebuie sa duceti munca de lamurire cu ei pentru a-i convinge sa urce pe scaunul lui “nenea frizeru’”.

Ce s-ar intampla insa daca intr-un salon de frizerie copiii ar descoperi un univers al lor, o lume care sa prelungeasca in realitate imaginatia lor, un loc unde sa se simta bine alaturi de parinti si unde sa se poata juca? Atunci acest salon ar fi vizitat frecvent si cu placere si ar deveni astfel o afacere profitabila. Pe aceasta idee s-a nascut salonul de frizerie si coafura pentru copii si adolescenti Ciufolici.

Cei care doresc acum sa desfasoare aceasta afacere sub marca Ciufolici trebuie sa achite o taxa de intrare in franciza de 5.000 de euro si redevente de 5% din cifra de afaceri. Cheltuielile pentru amenajarea spatiului, achizitionarea echipamentelor etc. sunt de 30.000 de euro. 

Scurt istoric al afacerii
Ciufolici este un concept original pentru piata autohtona si are capital 100% romanesc. “Primul salon de frizerie si coafura pentru copii si adolescenti Ciufolici a fost deschis in septembrie 1999, intr-un spatiu inchiriat la parterul unui bloc din zona Bucur Obor. Investitia a fost de 120.000 $. Suma pare mare, dar ea este perfect justificata daca tinem cont de faptul ca totul a fost gandit sa functioneze la cele mai inalte standarde de calitate. Ca in orice afacere serioasa, mai intai a fost elaborat un studiu de fezabilitate in urma caruia a rezultat ca in Bucuresti exista un numar suficient de mare de potentiali clienti pentru ca afacerea sa fie de succes ”, spune Mihaela Franciuc, director de departament in cadrul companiei.

Amenajarea, renovarea si decorarea spatiului, au inceput… din fata salonului. Fiind o zona aglomerata, cu trafic intens, s-a pus problema usurarii accesului clientilor la salon, asa ca a fost amenajata o parcare proprie pentru clientii  salonului. A urmat apoi amenajarea interiorului care trebuia sa arate ca o nava spatiala.

Sistemul de iluminare cu multe becuri si spoturi colorate, uniformele frizerilor care te duceau imediat cu gandul la vestimentatia eroilor din serialul Star Treak, picturile de pe pereti, mobilierul modern cu straluciri metalice, scaunele ergonomice si confortabile – toate acestea faceau sa te simti intr-o nava spatiala.

Fiind o unitate care ofera servicii de igiena, asigurarea celor mai bune conditii in acest sens era vitala. Astfel, salonul avea o centrala termica proprie ce-i asigura apa calda in permanenta, gresia si faianta ofereau o igiena ridicata, iar sistemul de aer conditionat dotat cu filtre impotriva factorilor alergogeni asigura un climat placut.

Toate instrumentele folosite de catre personal (foarfece, perii, pieptene, brici, bigudiuri) erau sterilizate in aparate de sterilizat cu raze ultraviolete. Mantalele cu care sunt acoperiti clientii in timpul tunsului erau realizate dintr-un material cu proprietati electrostatice, astfel incat sa nu retina firele de par, si nu erau folosite de la un client la altul!

www.ciufolici.ro

 



Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

KFC se extinde. Sphera Franchise deschide o noua unitate

de Bianca Tila
25 Apr 2024
Sphera Franchise Group, compania care opereaza lantul KFC, inaugureaza o noua unitate la Pitesti. SFG a deschis un nou resturant KFC, in incinta...

Franciza. Ce inseamna, cum functioneaza si exemple de francize in Romania

de Bianca Tila
04 Dec 2024
Franciza este un model popular pentru afacerile in ascensiune. Daca afacerea ta vrea sa se extinda sau este foarte cautata de clienti din alte orase...

Franciza Spartan: cum poti sa iti deschizi o afacere cu specific grecesc in Romania

de Bianca Tila
01 Dec 2023
Printre afacerile de succes din Romania se numara francizele. Cu ajutorul francizelor, antreprenorul incepator are ocazia de a invata strategii de...

Sphera Franchise estimeaza profit dublu pentru 2023

de Bianca Tila
27 Mar 2023
Sphera Franchise opereaza restaurantele KFC, Pizza Hut si Taco Bell in Romania. Aceasta estimeaza profit aproape dublu pentru anul curent, potrivit...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]