Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cele 11 puncte cheie pentru o organizatie eficienta

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Jerome Olive, directorul general al grupului Renault in Romania si seful Automobile Dacia, a prezentat, in cadrul unei eveniment organizat de fundatia Centrul de Dezvoltare Manageriala cu ocazia lansarii proiectului "Retea Natioanala de centre de informare si consilere privind cariera", punctele cheie pentru o organizatie industriala eficienta. Potrivit Dailybusiness, el a punctat in special elementelor emotionale in performanta angajatilor.

1. Echilibru intre viata profesionala si cea personala
In opinia lui Jerome Olive, acesta este primul punct cheie pentru o organizatie eficienta. El a declarat ca nu sisi deranjeaza niciodata angajatii la final de saptamana si nici nu vrea sa fie deranjat.

2. Linii ierarhice scurte
"Liniile ierarhice scurte sunt foarte importante pentru ca asa informatiile pot circula mai rapid", spune acesta.

3. Sa aduci umanitate intr-un mediu inuman
In legatura cu acest subiect, Olive spune ca lucrul in echipa este essential.

4. Diversitatea
In opinia managerului Renault, este important ca intr-o companie sa existe o pondere echilibrata intre barbati si femei si sa existe persoane cu varste diferite.

5. Echilibrul
Este extrem de important ca in orice organizatie drepturile si obligatiile angajatilor sa fie echilibrate.

6. Managementul trebuie sa indice directia de dezvoltare a companiei- asa ca trebuie sa mearga pe teren

7. Telefoanele mobile ar trebui interzise - "dezumanizeaza"
Olive crede ca nu este bine ca majoritatea discutiilor sau luarea deciziilor sa aiba loc la telefon sau e-mail.

8. Modelul comenzilor nu trebuie sa fie Decizie-Implementare, ci Ascultare-Decizie-Implementare
Orice manager trebuie sa stie sa asculte, spune Olive.

9. Cum iti alegi cariera
In opinia lui Olive sunt 3 conditii ca un angajat sa atinga performante la locul de munca:
A. Sa fie competent.
B. Sa fie motivat.
C. Sa impartaseasca valorile companiei.

10. Toti functionam dupa aceleasi principii: Raspundem pozitiv la semnale pozitive
Trebuie sa scoti mereu in evidenta partile pozitive pentru a genera energie angajatilor.

11. Formarea profesionala continua este esentiala



Tags: organizatieeficientapuncte cheie

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]