Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cifrele din publicitatea online au explodat!
Afla aici detaliile unei cresteri exponentiale
Studiul ROADS („Romanian Online Advertising Study”), efectuat de IAB Romania si PwC Romania, a aratat, pentru prima jumatate a anului curent, o crestere a volumului de publicitate online cu 65% fata de acelasi semestru al anului trecut. De asemenea, si in comparatie cu a doua jumatate a anului 2009, s-a putut constata o crestere de 6%.
Concret, in primul semestru al lui 2010, volumul pietei de publicitate a atins o cifra de 42.053.916 RON, nu mai putin de aproape 10 milioane de Euro! Aceasta este cea mai mare suma inregistrata vreodata pentru un singur semestru, din 2007 si pana acum, de cand sunt cuantificate aceste date. De altfel, suma este aproape egala cu valoarea inregistrata pentru intregul an 2007.
Cristian Petriceanu, presedintele IAB Romania, ne explica: „Varful negativ al crizei in publicitatea online din Romania a fost primul semestru din 2009, singurul de pana acum care a inregistrat scaderi. De atunci, urmatoarele doua semestre au avut cresteri. Acest prim semestru al lui 2010 ne-ar putea arata ca publicitatea online a depasit momentul crizei”.
Criteriile folosite in studiul ROADS sunt: in functie de formatele de publicitate folosite de companii, categoriile de advertiseri care au utilizat publicitatea pe Internet si in functie de lunile din fiecare semestru pentru determinarea sezonalitatii.
La editia actuala a ROADS au participat 18 companii. In ceea ce priveste editia primului semestru al lui 2010, s-au furnizat analize comparative complete intre primele semestre din cei patru ani de derulare a studiului.
„Ne asteptam ca incasarile din publicitatea online in 2010 sa le depaseasca semnificativ pe cele de anul trecut si sa fie cele mai bune de cand se realizeaza studiul IAB - PwC Romania. Aceste date arata ca actuala conjunctura economica a accelerat orientarea consumatorilor catre mediul online, iar cheltuielile de advertising nu fac decat sa urmeze aceasta tendinta. Se confirma ca mediul digital este cel mai dinamic segment al pietei locale de media”, a declarat Ruxandra Bandila, PwC Romania.
Articole conexe
ANAF: Persoanele care fac bani online au o problema cu declararea si plata taxelor
de Bianca TilaNu te poti conecta la Wi-Fi? Descopera solutii eficace pentru a fii din nou online!
de Idei de afaceriIdei de afaceri online pe care le poti incepe chiar de maine
de Bianca TilaMagazin online in 7 pasi. Ce sa iei in calcul daca vrei sa incepi un business online
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit