Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa organizezi programul de lucru in regim de telemunca sau sa decalezi programul de lucru al angajatilor, asa cum iti cer autoritatile statului!
Compania romaneasca de software Creasoft, a dezvoltat o soluție care ajuta atat angajații, cat și angajatorii sa planifice zilele in care lucreaza de acasa in Telemunca sau de la birou in urmatoarea perioada, pentru o organizare mai eficienta și pentru respectarea noilor reguli impuse de pandemie.
Noul modul software de planificare a muncii este parte integranta din solutia profesionala de pontaj electronic al companiei Creasoft si ofera posibilitatea de autoplanificare de catre angajat, in limita unor restrictii configurabile de catre departamentul HR.
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Si acum, dar si in viitor, nu se va renunta complet la munca de la sediul firmei, oamenii au nevoie sa socializeze si vor vrea sa mearga la birou una, doua, trei zile pe saptamana, iar restul saptamanii vor lucra in sistem Telemunca. Office-urile care au ramas au trebuit rearanjate, pentru a respecta distantarea. Din aceasta cauza e nevoie de un planificator, la care sa aiba acces angajatii si unde este posibil chiar sa isi autoprogrameze zilele in care aleg sa munceasca de la birou, sau sa li se solicite asta de catre angajator. Sunt departamente in care managerul poate avea nevoie zilnic de un numar minim de salariati la sediul firmei, caz in care solicita angajatilor acest lucru. Acest software de planificare ii ajuta sa se organizeze mult mai eficient. Noul planificator electronic al programului de lucru permite si decalarea lucrului in mai multe schimburi, pentru a se evita venirea sau plecarea de la munca de catre mai mult de 50 de persoane in acelasi timp.
In multe cazuri, spatiile de birouri restranse de companii in perioada de pandemie sau recompartimentate astfel incat sa permita distantare reala, inclusiv prin micsorarea numarului de birouri si scaune, nu mai dau posibilitatea sa vina la birou toti angajatii. In acest caz, planificatorul este un instrument obligatoriu prin care sa se limiteze numarul angajatilor care pot veni la birou. Fara acest planificator ar fi haos si am ajunge la situatia hilara in care angajatii care vin la birou nu ar avea unde sa isi desfasoare activitatea, din lipsa de birouri fizice care sunt mai putine decat numarul de angajati.
Planificatorul de munca este integrat in solutia de pontaj electronic CREASOFT si totul costa doar 1,5 euro/luna/angajat. Detalii pe www.creasoft.ro
IMPORTANT:
Creasoft Time Management SRL este Unitate Autorizata Protejata (UAP) si poti implementa gratuit sistemul de Pontaj Electronic Creasoft impreuna cu modulul software de planificare a muncii pentru institutia ta. Alege sa transformi in investitie Taxa pentru Persoane cu Handicap datorata statului.
Daca ai mai mult 50 de salariati, este posibil, in mod obiectiv, sa nu atingi numarul de salariati cu dizabilitati, obligatoriu legal. In aceasta situatie vei datora statului o taxa care poate deveni impovaratoare. Transforma macar o parte din acest cost intr-un avantaj pentru institutia ta.
Extras din legislatie: Ministerul Muncii si Protectiei Sociale
LEGEA nr. 193 din 21 august 2020, pentru modificarea si completarea Legii nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu dizabilitati a modificat definitia unitatilor protejate si a reintrodus in lege posibilitatea ca jumatate din valoarea varsamintelor de la persoane juridice pentru persoanele cu handicap neincadrate sa fie utilizata pentru achizitii de bunuri si servicii de la unitati protejate.
Potrivit art. 78 alin. (3) lit. b) din Legea 448/2006 - persoanele juridice cu cel putin 50 de angajati, dar care nu angajeaza persoane cu handicap, in proportie de minimum 4% din numarul total de angajati, pot opta sa plateasca, lunar, catre bugetul de stat o suma reprezentand echivalentul a minimum 50% din salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata inmultit cu numarul de locuri de munca in care nu au angajat persoane cu handicap, iar cu suma reprezentand diferenta pana la nivelul sumei prevazute la lit. a) sa achizitioneze, pe baza de parteneriat, produse si/sau servicii realizate prin activitatea proprie a persoanelor cu handicap angajate in unitati protejate autorizate.
Creasoft este producator roman de solutii electronice si software de pontaj si optional control acces securizat si este lider de piata din 2017. Compania este detinuta de antreprenorul Adrian Dinu, unul dintre fostii actionari ai SAS Grup (companie care opereaza platforma de monitorizare alarma.ro).
In prezent, solutia de pontaj Creasoft permite pontajul clasic cu carduri RFID sau amprenta, pontajul de pe telefonul mobil cu verificarea locului de desfasurare a activitatii, dar si monitorizarea activitatii de pe PC pentru angajatii in regim de Telemunca.
Peste 300 de companii cu peste 25.000 de angajati au ales solutia de pontaj Creasoft.
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit