Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum transformam increderea intre angajatii companiei intr-un asset

de Idei de afaceri 08 Iul. 2022 768
Cum transformam increderea intre angajatii companiei intr-un asset
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Criza sanitara care s-a manifestat in ultimii doi ani a afectat multe domenii importante, dar mediul de business si-a vazut pusa la indoiala intreaga perspectiva. Din intregul ansamblul, segmentul de business real estate s-a vazut aruncat in corzi la modul cel mai sever, prin relocarea angajatilor la propriile domicilii. La prima vedere, necesitatea intoarcerii la birou este o prioritate a companiilor, dar nimeni nu pretuieste coeziunea si munca in echipa asa cum o fac angajatii din marile companii. Cel mai bun argument pentru reintregirea departamentelor este reprezentat de construirea sentimentului de incredere, pe termen lung.


Cum actioneaza o companie care valorizeaza integritatea
 
Nu putem discuta despre increderea pe termen lung fara un capital de autoritate, prin care marile companii sa castige loialitatea angajatilor valorosi. O organizatie cu adevarat vizionara va tinti catre exponentii generatiei Y, recunoscuta pentru preocuparea fata de mediul inconjurator, cu o mai mare manifestare a responsabilitatii sociale, in comparatie cu alte generatii. Acestia sunt tinerii care identifica abil practicile orientate catre durabilitate si care cauta permanent o cultura a muncii centrata pe etica. 

Ce elemente construiesc increderea in mediul de lucru

Sanatatea cladirilor este o prioritate pentru noi toti, asa ca este natural instinctul de a cauta o solutie universala, care sa ne garanteze acest atu, fie ca suntem manageri sau angajati. IMMUNE Building Standard™ poate fi raspunsul multora dintre dilemele noastre. In setul de masuri de protectie initiat de compania romaneasca Genesis Property sunt incluse echipamentele moderne si procedurile specifice, inspirate din mediul sanitar, pentru protejarea ocupantilor unei cladiri de birouri. Aici merita mentionate camerele de carantina, spatiile de depozitare pentru materialele de protectie, accesul in incinte fara contact fizic, filtrarea suplimentara a aerului sau vopseaua antibacteriana.  

Cum incurajam colaborarea intre angajati
 
Dorinta de reconectare exista in randul angajatilor, asa ca tot ce mai trebuie este stimularea acesteia, prin crearea unui mediu proprice ideilor mari. Sta in puterea administratorilor de cladiri sa creeze spatii in care designul interior si dispunerea mobilierului si conceptia modulara a incintelor sa incurajeze lucrul atat in echipa, cat si individual. Efectul de care compania beneficiaza pe termen lung se materializeaza sub forma atasamentului manifestat de resursa umana si prin construirea unei culturi organizationale orientate spre inovatie.
 
Care sunt inovatiile care grabesc intoarcerea la birou
 
Apropo de inovatie, tot compania Genesis Property ofera unul dintre cele mai bune exemple, in legatura cu recastigarea increderii in locul de munca, dar mai ales in spatiile de lucru. Reconvertirea campusului Novo Park in YUNITY Park aduce o serie intreaga de puncte de interes. Parcarea actualului campus Novo Park va fi convertita intr-o zona verde, amenajata dupa cerintele unui aspect futurist, cu multe puncte de interes, ce stimuleaza socializarea si timpul petrecut in aer liber. 
 
Ce alte atractii vor oferi noile cladiri de birouri
 
Viitorul va aduce schimbari majore in privinta aspectului si functionalitatii incintelor si spatiilor de lucru. Urmand modele precum YUNITY Park, campusurile de birouri vor fi, prin excelenta, nu doar spatii de co-working, ci si de co-living, cu o viziune complet transformata, atat in zona spatiilor comune, cat si a zonelor dedicate fiecareia dintre companii. De exemplu, centrul modern de conferinte amenajat in incinta YUNITY Park va avea o capacitate totala de 540 de locuri, la care se vor adauga zonele de interactiune amplasate in afara birourilor, dintre care se remarca padurea urbana cu o suprafata de 1.000 de metri patrati.
 
Provocarile isi vor gasi intotdeauna cel mai bun raspuns sub forma ideilor cu impact. Exemple precum cele oferite de compania Genesis Property ne arata ca mediul de business este cel care va genera mereu inovatie. 
 
Credit foto: Shutterstock
 
 
 
 
 
 
 


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: mediu de lucruviata profesionalaangajati

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Taxe salariu: Cat platesti la stat daca ai angajati

de Bianca Tila
26 Ian 2024
Ca viitor antreprenor trebuie sa iei in vedere taxele salariale pentru viitorii tai angajati. O recomandare din partea noastra este ca in momentul...

Twitter isi va intalni rivalul. Un grup de fosti angajati lucreaza la o platforma sociala

de Bianca Tila
16 Iun 2023
O noua platforma, numita Spill, isi va face aparitia pe fondul haosului de la Twitter si a prostestelor de la Reddit. Aceasta este dezvoltata de un...

Angajatii Google critica chatbot-ul companiei

de Bianca Tila
20 Apr 2023
Compania a primit un feedback negativ din partea angajatilor cu privire la chatbot-ul lansat recent. Angajatii companiei care au lucrat cu...

Disney concediaza 7.000 de angajati

de Bianca Tila
28 Mar 2023
Saptamana aceasta, Disney va incepe disponibilizarile, in prima din trei runde de concedieri care vor avea loc inainte de inceputul verii. Rezultatul...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca GRATUIT
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]