Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Povestea unui antreprenor care a reusit in business-ul propriu pe online

de Ideideafaceri.ro 02 Mar. 2010 3827
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In urma cu doi ani, pe cand inca era angajat ca programator in cadrul unei companii de publishing online, Matei Pavel si-a inceput cariera in antreprenoriat, lansand konkurs.ro, un agregator de concursuri.



Dupa un an a renuntat la slujba si s-a hotarat sa se dedice exclusiv afacerii sale. In prezent, el planuieste sa lanseze platforma de concursuri si la nivel international si sa aduca la stadiul de realitate noi proiecte.

Desi in 2008 era student si lucra ca programator, Matei Pavel isi dorea sa creeze “ceva”, dupa cum spune el. “Dar scopul meu principal nu a fost acela de a incepe neaparat un business, desi mi-am dorit sa am o afacere din care sa pot sa traiesc”, potrivit lui Pavel.

De la a spune si pana a concretiza un proiect a fost doar un singur pas, intrucat tanarul antreprenor a lansat in 2008 konkurs.ro, un agregator de concursuri care l-a determinat, un an mai tarziu, sa renunte la slujba sa.

“Initial, nu am investit decat timpul meu liber in proiect. Platforma a inceput sa faca bani abia cand am renuntat la job, in martie 2009. Iar imediat dupa acest moment au inceput sa apara contractele cu agentiile de media”, povesteste el.

In prezent, Konkurs.ro are incheiate parteneriate cu trei agentii media. Dintre beneficiile pe care le aduc aceste parteneriate site-ului fac parte numarul de clienti potentiali.

Chiar daca piata de publicitate online a scazut cu pana la 15% din cauza crizei, Pavel nu a simtit efectele negative. “Pentru majoritatea, criza a fost un pretext; oamenii nu au insistat ca nu au bani. Spre exemplu, au fost firme care in prima saptamana de concurs au investit un anumit buget si, dupa ce au vazut rezultatele, l-au dublat”, explica el.

Antreprenorul nu se refera la companii de dimensiuni mari, ci la firme mici sau la diverse site-uri lansate peste noapte (de pariuri sportive, social networking etc.), care si-au dorit sa-si multiplice venitul in aceeasi maniera.

Deocamdata, site-ul are ca target principal studentii. In urma unui studiu realizat la finele anului trecut s-a observat ca putin peste 50% dintre utilizatorii konkurs.ro erau studenti, iar mai mult de 30% angajati cu varsta cuprinsa intre 20 si 24 de ani. In plus, peste 60% dintre utilizatori au varsta cuprinsa intre 19 si 25 ani.

“Este un target bun. Insa vreau sa atrag si profesionistii pe site. Voi lansa o zona speciala de concursuri pentru specialisti, pentru oamenii care au o meserie si fac bani din ea.”

“Vorbim de concursuri la care se participa usor si se ofera 1.000 de premii. Si mai vorbim despre conexiuni, despre ceea ce naste un concurs – discutii intre participanti. Pentru unii dintre ei, a participa la un concurs este un hobby, nu neaparat o sansa de a castiga. Din cei 60.000 de oameni pe care ii avem pe luna, 500-1.000 au facut din concursuri preopcuparea principala”, arata Matei Pavel.

In urmatoarea perioada, el are in plan sa lanseze site-ul si la nivel international. Initial, concursurile inscrise pe site vor putea fi cautate de utilizatori in functie de tara unde locuiesc, urmand ca ulterior platformele sa fie personalizate. De asemenea, se doreste lansarea unei platforme de concurs si pe Facebook.

Intr-un an de zile, proprietarul Konkurs.ro vede platforma intr-un portofoliu de site-uri. “Portofoliul va fi al meu sau al altuia”, declara tanarul antreprenor. “Chiar daca sunt atasat emotional de proiect, fiind primul meu start-up, ma gandesc sa-l vand la un moment dat unui investitor mare, care sa il ajute sa ajunga mult mai sus. Eu am multe idei pe care vreau sa le pun in aplicare si, de aceea, nu ma vad crescand un business toata viata”, explica Pavel.



Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Bursa de Valori Bucuresti a deschis in crestere sedinta de joi

de Bianca Tila
28 Mar 2024
Bursa de Valori Bucuresti a deschis in crestere sedinta de astazi. Rulajul se cifra la 21,4 milioane de lei dupa 30 de minute de la debutul...

ASF: Multe business-uri din Republica Moldova sunt pretable sa fie listate la BVB

de Bianca Tila
27 Mar 2024
Multe businesss-uri din Republica Moldova sunt absolut pretabile sa fie listate pe Bursa de Valori din Bucuresti. In acestea se numara business-uri...

Service-ul auto, o afacere rezistenta la criza

de Idei de afaceri
26 Mar 2024
Intr-o lume in continua schimbare, unde incertitudinea economica poate afecta multe sectoare, industria service-urilor auto demonstreaza o rezilienta...

3 surse de finantare pentru deschiderea unui business, in afara de imprumuturi

de Idei de afaceri
26 Mar 2024
In procesul de infiintare a unei afaceri, exista un factor esential care poate determina succesul sau esecul initiativei tale: finantarea. Totusi,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]