Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
TOP 10 avantaje pe care o solutie ERP le aduce companiilor de Distributie
Acuratete. Livrare la timp. Gestionarea eficienta a stocurilor. Productivitate. Sunt doar o parte dintre cerintele oricarei companii de distributie care isi doreste succesul. Evolutia tehnologiilor permite indeplinirea acestora si mult mai mult decat atat.
Cu o solutie ERP moderna si integrata cu celelalte sisteme ale firmei, coordonezi toate fluxurile de aprovizionare sau livrare, monitorizezi eficient transportul de marfuri, gestionezi fara erori documentele de livrare.Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Propriul meu plan de afaceri
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Pentru a fi cat mai productive, firmele sau departamentele de distributie trebuie sa fie capabile sa isi optimizeze in permanenta fluxurile de lucru interne pentru a-si mentine profitabilitatea in contextul unei piete competitive si in continua schimbare. Implementarea unui software ERP pentru distributie le va ajuta sa-si atinga obiectivele.
Comertul cu ridicata si distributia in mod special sunt afaceri complexe, cu volum mare si cu miscare rapida, care pot beneficia de utilizarea tehnologiei si a inovatiei. Utilizarea unei solutii ERP pentru a gestiona o gama larga de produse, canale de distributie, modificari de preturi si resurse poate elimina procesele manuale care necesita timp si poate elimina erorile umane ce pot fi extrem de costisitoare.
Asadar, daca ai o firma sau un departament de distributie si vrei sa aduci valoare automatizand procesele de lucru, mai jos vei gasi de ce este important sa folosesti o solutie ERP:
1. Scazi costurile
Totul pana la bani, se spune. In business, ca si in alte domenii, costurile pot avea un impact semnificativ asupra profitabilitatii. Automatizarea imbunatateste fluxurile de lucru si procesele din toate departamentele unei companii, ceea ce creste eficienta si productivitatea. De asemenea, creeaza in mod eficient prognoze privind cererea de materiale si reaprovizionarea, ceea ce te ajuta sa scazi costurile.
2. Reduci erorile
Pe langa imbunatatirea eficientei si cresterea productivitatii, automatizarea fluxului de lucru cu o solutie ERP pentru distributie reduce si riscul de eroare umana. Cu un flux de lucru automatizat, sarcinile sunt realizate fara intarziere de sistem. Calculatoarele nu uita sa faca un pas in fluxul de lucru si nici nu isi iau concediu. Datorita automatizarii proceselor, exista mai putine riscuri de introducere in sistem a datelor gresite.
3. Facturezi mai simplu si mai rapid
Un alt beneficiu cheie pentru distributie datorita automatizarii fluxului de lucru este facturarea mai rapida si mai usoara. O solutie ERP pentru distributie poate simplifica procesul de la costul lucrarilor pana la facturarea clientului, trimite mementouri pentru plati intarziate si se asigura ca platile sunt facute in conturile corecte.
Rezultatul este un proces de facturare simplificat care faciliteaza estimarea, facturarea si colectarea platilor, ceea ce imbunatateste fluxul de numerar. In plus, poti emite si incasa facturi pe teren, dintr-o aplicatie mobila, astfel incat sa urmaresti incasarile de oriunde.
4. Ai mai multa transparenta
Distribuitorii se confrunta cu multe provocari. Cresterea preturilor la combustibil, lipsa fortei de munca, provocarile de transport si timpii de intarziere sunt doar cateva dintre problemele cu care se confrunta firmele de distributie zilnic.
Dar, nu poti imbunatati ceea ce nu poti masura si nu poti masura ceea ce nu poti vedea. Pentru a aborda provocarile direct, trebuie sa stii care sunt acestea si unde exista probleme. Aici intervine un software ERP pentru distributie. O transparenta sporita in toate aspectele afacerii de distributie inseamna ca poti lua masuri proactive pentru problemele aparute.
Cresterea transparentei in fluxul de distributie inseamna, de asemenea, analiza progresului si a KPI-lor stabiliti. Odata cu aceste date clare vine si capacitatea de a masura, monitoriza si repeta ceea ce functioneaza in timp ce elimini ceea ce nu functioneaza.
5. Livrezi mult mai repede
Distribuitorii de top recurg la solutiile tehnologice, precum solutii ERP digitalizate, care pot oferi performanta nu numai pentru a concura, dar si pentru a domina intr-o industrie in care concurenta este tot mai acerba. Indiferent de marimea companiei, controlul precis al stocurilor si informatiile exacte trebuie sa fie disponibile, in orice moment si la orice ora.
Cu ajutorul software-ului ERP de distributie, vei putea sa vizualizezi in timp real inventarul, sa ajungi la furnizori care au articole in stoc si sa procesezi rapid comenzile. Automatizarea fluxului de lucru accelereaza lucrurile, iar rezultatul este onorarea mai rapida a comenzilor si timpii de livrare redusi.
6. Gestionezi eficient stocurile
Este important sa te asiguri ca ai stocul potrivit disponibil atunci cand exista cerere pentru anumite produse. Pe de alta parte, este de asemenea important sa nu exista un exces de produse. Utilizarea datelor pentru prognoza poate ajuta la mentinerea unui nivel optim de inventar, in orice moment. Companiile cu mai multe depozite pot beneficia, de asemenea, de usurinta urmaririi stocurilor intre depozite, din diferite locatii.
7. Cresti vanzarile
Gestionarea performantei echipei de vanzari este mult mai usoara cu acces usor la datele de vanzari. Starea vanzarilor poate fi monitorizata cu usurinta printr-un canal de vanzari care poate ajuta, de asemenea, la prognozarea cererii. Echipa de vanzari va avea, de asemenea, acces in timp real si de pe telefonul mobil la disponibilitatea stocurilor, istoricul si detaliile clientilor, informatii despre produse si ultimele promotii pentru mai multa eficienta.
8. Ai acces la informatii in timp real
Elimini rapoartele inutile si generezi analize cu informatii in timp real. Interogarile pot fi efectuate cu doar cateva clickuri fara a fi nevoie sa trimiti e-mailuri catre alte departamente sau sa soliciti anumite fisiere.
Datele pe care sistemul ERP le livreaza sunt actualizate in timp real si poti fi sigur ca informatiile pe care le primesti sunt 100% corecte. Asadar, nu vei fi dependent de echipa IT pentru a genera rapoarte. Informatiile de care ai nevoie sunt extrase direct de sistem.
9. Tii evidenta clara asupra activitatilor
Luarea deciziilor bazate pe date este mai usoara cu o vedere 360 de grade asupra afacerii. Cu o solutie ERP integrata vei avea acces in timp real la informatii vitale din domeniul financiar, inventar, achizitii, depozit si vanzari.
Accesul la starea in timp real a inventarului curent iti ofera posibilitatea de a planifica mai bine comenzile. De asemenea, poti automatiza aprovizionarea stocurilor, permitand sistemului sa plaseze comenzi automate atunci cand inventarul atinge valoarea pragului stabilit. De asemenea, poti vizualiza date istorice si anticipa cererea pentru a face previziuni mai bune.
10. Te bucuri de performanta imbunatatita a afacerii
Partajarea informatiilor intre departamente imbunatateste performanta unei companii. Datele si informatiile iti permit sa identifici tendintele, sa cunosti produsul/serviciul cel mai performant, sa cunosti locatiile care au cele mai multe vanzari si, de asemenea, sa intelegi unde trebuie sa imbunatatesti situatia. Toate aceste informatii sunt adevarate pepite de aur pentru ca iti permit sa iei masuri exact acolo unde este necesar.
De asemenea, unul dintre cele mai semnificative beneficii ale unei solutii ERP pentru Distributie precum cea dezvoltata de NextUp este cresterea productivitatii. Nu mai este nevoie ca angajatii sa urmareasca manual inventarul folosind foi de calcul, hartie si pix. Urmaresti intregul lant de distributie, de la punctele de ridicare la destinatie. Toate aceste avantaje conduc catre succesul afacerii tale si obtinerea profitului dorit.
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit