Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Comercializarea de betisoare aromatizate
Idei de afaceri: Comercializarea de betisoare aromatizate
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cornelia Petrica, Craiova:
"(...) am descoperit in Bucuresti niste marfuri pe care nu le vazusem la noi in provincie si care mi-au atras atentia: betisoare parfumate aduse de importator direct de la mama lor, din India. Am luat cateva cutii pe care le-am folosit acasa, unde am observat ca o parte din musafiri erau foarte incantati de efect si ma tot intrebau de unde le-am luat.
Cand am fost din nou la Bucuresti, am facut un experiment: am luat cateva zeci de cutii care acopereau toata gama de esente si cateva suporturi de lemn in care se ard betele si am testat piata. Celor care ma intrebasera de unde le-am luat le-am adus una-doua cutii, iar unui numar destul de mare de prieteni si cunostinte le-am dat cateva bete in incercarea de a le forma gustul pentru o astfel de marfa. Betele le-am cumparat direct de la importatori cu 15.000 lei/cutie, pretul cu care le-am vandut la mine in oras ajungand la 25.000 lei/cutie. Profitul era cam 30%.
Testul meu a dat rezultate bune - aproape o treime din cei care nu folosisera niciodata asa ceva au devenit interesati. E o marfa care prinde - imbunatateste habitatul, da un aer oriental incaperii si nici nu e foarte scumpa.
Dupa mai multe «testari» ale gusturilor posibililor clienti, am inceput sa ma gandesc serios la vanzarea de betisoare ca la o afacere in sine. Am inchiriat 1 mp de spatiu comercial intr-unul din cele mai mari magazine din oras, chiar aproape de intrare (chiria este destul de scumpa - 300 $), dar am incercat sa exploatez spatiul la maximum. Am obtinut, dupa oarece negocieri, permisiunea sa ard bete si sa fac fum la intrarea in magazin; e o reclama excelenta, ce atrage clienti care nu au auzit in viata lor de asa ceva.
Am observat ca, in zilele cand nu folosesc «reclama fumeganda», vanzarile scad cam cu 30%, asa ca sacrific in continuare cam un pachet pe zi si continuu acest mod original de a face reclama.
Vanzarile ating o crestere spectaculoasa inainte de Sarbatorile de iarna, de Sfantul Valentin si inainte de 8 Martie (se ajunge la vanzari de peste 1.000.000 lei/zi) si scad in timpul vacantei de vara, dar, per ansamblu, profitul este bunicel."
Articole conexe
Idei de afaceri de la cititori. Chillya - proiectul unui arhitect roman
de Florin AmarieiCe idei de afaceri la domiciliu imi recomandati?
de Alina ConstantinescuIdei de afaceri in 2012 si 2013: Mic atelier pentru imprimat tricouri!
de Adela SimonescuIdei de afaceri: Restaurant dietetic
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit