Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

A avut o idee nemaipomenita: Clientii mei vor vinde in locul meu!

de
11982 0 10 Oct. 2014
Intreprinzatori celebri


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.3
din 5 voturi
RATING UTILIZATORI

"Clientul nostru, reclama noastra". Desigur, nu asa suna proverbul clasic. Dar cam asta ar vrea sa fie concluzia urmatorului caz, deoarece clientii multumiti raspandesc imediat faima unui produs.

 
 
Barry Farber este presedintele companiei Farber Training System din New Jersey si autorul unor variate programe de pregatire in domeniu, pe casete audio si video. In 1984, lucra ca vanzator la firma de fotocopiatoare Monroe. Era foarte apreciat de sefii sai si simtea ca ar fi putut face si mai mult inca.

Dificultatea era ca multi nu auzisera de Monroe si nici nu se punea problema sa concureze compania Xerox! El a ajuns la concluzia ca, neputand face diferenta intre produsele celor doua firme, trebuia gasit sistemul de a demonstra cumparatorului avantajele produsului Monroe.

A avut o idee nemaipomenita: Clientii mei vor vinde in locul meu!. Asadar, l-a rugat pe unul dintre cei mai importanti clienti sa-i explice care era cel mai mare avantaj care il atrasese spre firma lui Barry. Si l-a mai rugat sa-i permita sa inregistreze raspunsul pe o caseta.
 
Multumita unei colaborari de acest gen cu cei mai importanti cumparatori, Farber a realizat o serie de casete extraordinare, deoarece erau absolut autentice: fara reclame pompoase, sforaitoare, fara actorasi care sa mimeze fericirea de a avea produse Monroe, fara refrene muzicale obsedante, doar persoane cunoscute de toti ceilalti ca priceputi oameni de afaceri, exprimandu-si satisfactia pentru achizitiile facute.

Si totul era inregistrat fara nici o regizare, intr o zi oarecare de lucru, simtindu-se in jur rumoarea specifica a diverselor utilaje, aparate si telefoane. Barry a cerut chiar si scrisori cu pareri asupra serviciilor oferite de firma Monroe. Astfel a cucerit fara efort o piata care parea de neatins.

De cate ori un potential client cerea o lamurire, Barry ii punea sa asculte o caseta despre o situatie asemanatoare si solutionarea ei. Nu a dispretuit niciodata concurenta si nu a incercat “s-o sape”. Stia ca ar fi facut o impresie proasta. Dar si-a pus atit de bine in valoare produsele proprii, incat a demonstrat ca poate fi competititv in orice imprejurare. A invatat ca a vinde inseamna mai ales a fi creativ.

 


Tags: afacereclientclientifarbervinde

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

A avut o idee nemaipomenita: Clientii mei vor vinde in locul meu!
Rating:
Nota: 4.3 din 5 - 5 voturi.

Articole conexe

Remus Cernea porneste o afacere green-vegana prin Start-Up Nation

de Florin P. Amariei
20 Aug 2019
Cunoscut activist si fost parlamentar, Remus Cernea porneste o afacere green-vegana prin programul de finantare Start-Up Nation. Acesta sustine ca...

Afacere cu aranjamente florale: Casa de Flori

de Alina Constantinescu
18 Nov 2016
Pasionata de cultura japoneza si cu sprijinul soltul ei, Diana Marinas si-a transformat pasiunea in afacere de succes. Investitia initiala a fost de...

Afacere cu scaune auto pentru copii: povestea unui business de succes

de Alina Constantinescu
11 Nov 2016
Te-Rox Prod din Pascani este cel mai mare producator de scaune auto pentru copii din Europa. In 2007, cu un capital de 10.000 de euro, Doina Cepalis...

Salad Box - o afacere care a prins contur prin multa munca, perseverenta si inovatie

de Idei De Afaceri
20 Oct 2016
Dan Isai a trecut de la visul de a crea un lant de restaurante de tip fast-food la constructia in doar trei ani a unuia dintre cele mai mari lanturi...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2019







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016