Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
[Interview] Scott Shoemaker - Tata antreprenor de succes si brandul DadGear
Povestea brandului DadGear a inceput in anul 2003 cand doi prieteni buni, Scott Shoemaker si John Brosseau au inceput sa discute despre lipsa produselor destinate ingrijirii copiilor si care sa reflecte stilul taticilor, in acelasi timp.
De la carucioare de copii, la scaune de masina, la patuturi de dormit si ...ajungand pana la gentile de scutece, discutia a dat nastere unei idei de afaceri ce s-a dovedit de succes real. Cei doi au reusit sa se impuna pe piata cu o linie geniala de genti si veste functionale si cu un stil masculin, pentru tatici gata de actiune.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Cultura castravetelui anti-diabet
Maria Nicutar: DadGear este un brand de succes, un brand original si care rezolva probleme si nevoi reale. Cum ati venit cu aceasta idee stralucita?
Scott Shoemaker: Ideea s-a nascut de fapt alaturi de bunul meu prieten John Brosseau, in 2003, in timpul unei iesiri. Eu aveam un fiu de 8 luni pe atunci si el era isi intemeia o familie. Ma plangeam la el despre geanta de scutece pe care sotia mea o avea cu ea si i-am povestit despre teribila lipsa de organizare.
I-am marturisit ca am cumparat un mic rucsac de munte foarte organizat si care arata si foarte bine. Impreuna am inceput sa discutam despre posibilitatea de a ajuta taticii de pretutindeni sa detina genti organizate cand isi au in grija nou-nascutii sau copii, genti care sa detina si un design specific pentru acest scop.
Am venit si cu un nume posibil pentru brand ( nu era DadGear la inceput) si am decis sa petrecem luna viitoare pentru cercetari intensive pentru a determina daca aceasta era intr-adevar o idee in jurul careia ne puteam fonda o companie.
In timpul cercetarilor am descoperit ca mai era o singura companie cu o idee similara cu a noastra si am decis ca viziunea noastra unica pentru linia noastra de productie ar putea fi un succes. Am fondat compania la putin timp dupa perioada de cercetare si am inceput sa lucram in directia anumitor idei pe care le consideram optime. De atunci continuam sa crestem si sa descoperim succesul in lumea produselor destinate tatilor.
Maria Nicutar: Dnule Shoemaker, dvs sunteti unul dintre cei mai faimosi parinti antreprenori din intreaga lume. Cum va simtiti ca om de afaceri de succes si parinte ocupat?
Scott Shoemaker: Ma simt bine sa incep o afacere si sa creez un brand pe care lumea il considera de ajutor. Viziunea noastra a fost sa incurajam tatii sa se implice in activitati cu copiii lor inca de la varste fragede si sa utilizeze genti care sa le reflecte stilul lor personal, nu cel al sotiilor sau al copiilor lor.
Si John si eu suntem mandri sa detinem un brand utilizat de multi oameni si recomandat pe baza functionalitatii si aspectului redat. Continuam sa primim feedback aproape zilnic de la clienti de pretutindeni si sa incorporam noi idei si caracteristici in produse noi.
In ceea ce priveste rolul meu de parinte ocupat, sunt rasplatit foarte mult prin faptul ca pot sa dezvolt o relatie cu toti cei 3 fii ai mei, relatie ce va tine toata viata. In opinia mea, acesta este cel mai important lucru pe care l-am facut in viata.
Maria Nicutar: Cat de dificil vi s-a parut start-up-ul acestei afaceri? Care au fost cele mai mari si dificile bariere in calea afacerii dvs?
Scott Shoemaker: Start-up-ul afacerii a fost intr-adevar dificil. Aveam deja un fiu si gemenii erau pe pas de sosire. Lucram la job-ul meu normal de 40 de ore pe saptamana si apoi, seara, aveam grija de familia mea. Dupa cina si dupa ce imi puneam copiii in pat, mergeam jos, John venea pe la mine si practic, lucram de la 9:00 pm pana la 3:00 - 4:00 am, 4-5 nopti pe saptamana. Am facut asta timp de 10-12 luni pana cam ne-am lansat afacerea.
Treptat, afacerea a crescut pana cand am fost pregatit sa renunt sa mai lucrez full-time in cadrul jobului meu si sa ma ocup de DadGear full-time. In timp, dupa ce ne-am dezvoltat, am inceput sa angajam oameni si sa dezvoltam sisteme. Ne-am mutat din casa mea in birouri si am continuat sa crestem. De atunci, ne-am dezvoltat continuu si acum detinem birouri multiple si un depozit.
As putea sa spun ca cea mai mare bariera a fost lipsa continua de somn, lipsa ce s-a mentinut timp de aproape 2 ani pana ne-am lansat. John si cu mine am fost o echipa uimitoare si continuam sa ramanem asa si azi. Fara celalalt care sa incurajeze si sa sustina, compania poate nu s-ar fi fondat nici azi. Munca noastra grea si-a aratat roadele.
Maria Nicutar: Cine te-a sustinut cel mai mult in dezvoltarea acestei idei de afaceri?
Scott Shoemaker: Familiile noastre, prietenii si noi insine.
Maria Nicutar: Care au fost primele investitii necesare pentru a lansa DadGear?
Scott Shoemaker: Eu si cu John am investit fiecare $10.000 pentru a da start-ul. Dupa ce am cheltuit primele sume de bani ne-am indreptat catre investitori care sa ne finanteze cresterea afacerii noastre.
Maria Nicutar: Care sunt provocarile care vin astazi odata cu afacerea dvs?
Scott Shoemaker: In fiecare zi avem de-a face cu noi provocari. Daca nu esti genul de persoana care sa rezolve probleme atunci afacerile esueaza. Cel mai recent, ne-am adus majoritatea surselor de productie in Statele Unite. Astfel, ne-am redefinit si restilizat intreaga linie de productie cu un nivel mai crescut de simplitate in acelasi timp cu mentinerea unui nivel crescut de calitate. In fiecare zi, noile provocari sunt dificile si entuziasmante.
Maria Nicutar:V-a afectat pe dvs si afacerile dvs criza economica?
Scott Shoemaker:Da, insa am tratat-o in mod inteligent si ne-am restructurat cheltuielile in modul potrivit. Inca ne bucuram de succes si mentinem ochii larg deschisi catre trendurile economice pentru a ne mentine o afacere solida, sanatoasa.
Maria Nicutar: Credeti ca este posibila mentinerea unui loc de munca full-time in paralel cu dezvoltarea unei afaceri de succes?
Scott Shoemaker: Este extrem de dificil, dar, in cele din urma, da, se poate, dar probabil cu staff impresionant si multi bani pana sa dai start-ul afacerii tale. Eu cred ca trebuie sa te implici in operatiunile noii afaceri pentru a-ti asigura succesul. Nimeni nu detine interesul sau pasiunea in masura in care le detine creatorul/ creatorii.
Cu multa speranta si cu personalul potrivit, viziunea poate fi sustinuta. De asemenea, angajarea celor mai buni experti pentru asistenta este o decizie buna odata ce lucrurile s-au pus in miscare.
Maria Nicutar:Care este secretul echilibrului intre viata personala si cea profesionala?
Scott Shoemaker: De fapt, inca mai invat la acest capitol. Este dificil, insa cel mai bun sfat este sa angajati cei mai buni oameni, sa ii platiti bine si sa ii imputerniciti. Acest lucru va va permite sa va concentrati pe ceea ce este important pentru voi in afaceri si in viata personala.
Maria Nicutar:Care sunt planurile dvs de viitor? Intentionati sa dezvoltati si sa lansati noi produse?
Scott Shoemaker: Suntem in mijlocul proiectului de a ne lansa o noua companie numita Red Hammer. Aceasta companie va vinde genti de computere, genti de laptop-uri si acestea se vor bucura de un design bun.
Este un proiect de care am discutat de ceva vreme si am avut atat de multe cereri din partea parintilor care ne-au intrebat daca nu vindem si alt fel de genti decat cele de scutece, asa ca ne-am decis sa ne implicam in aceasta afacere. Red Hammer va detine produse cu un design asemanator si probabil va implica si placi de skateboard. Compania va fi lansata cel mai probabil in 2012. Probabil in ianuarie.
Maria Nicutar: Ce sfaturi le dati tatilor ce vor sa devina antreprenori?
Scott Shoemaker: Orice antreprenor ar trebui sa fie pregatit sa petreaca mult timp cu planificarea si gestiunea financiara, cu expozitiile si targurile din industria in care incearca sa intre. Cercetati-va competitorii si industria cu atentie si pastrati-va locul actual de munca macar pana cand noile afaceri dau semne de succes.
Planificati sa nu faceti niciun ban primii 3 ani si pastrati-va mintea deschisa. Impartsiti-va ideile de afaceri catre cat mai multi oameni la inceput, contrar gandirii ca ele ar trebui tinute secret.
Prin impartasirea ideii se vor deschide multe usi si veti gasi resursele, oamenii cu nivelul de expertiza necesar si veti intra in contact cu oameni care va vor ajuta de-a lungul afacerii dvs. Per total, fiti dispusi sa munciti multe ore si continuati sa analizati afacerea pentru a-i gasi punctele slabe.
Articole conexe
Top Sport: Cifra de afaceri de peste 4 milioane de euro
de Bianca TilaProfilul afaceristului roman: este casatorit, are peste 40 ani si a mers la scoala
de Florin AmarieiOameni de afaceri romani pe care ar trebui sa ii cunosti
de Florin AmarieiDragos Anastasiu, fondatorul Eurolines: Oamenii de afaceri nu sunt lideri
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit