Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
3 indicii ce arata ca strategia low-cost leadership nu este aplicata corect
Strategia low-cost leadership nu este usor de implementat. Firmele pot cadea usor in capcane. Pentru a implementa cu succes strategia low-cost leadership, este nevoie de o buna intelegere a costurilor.
Iata in continuare cateva semne care arata ca strategia nu este aplicata corect si cum sa actionati la timp:Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
1. Competitorii au preturi mai mari pentru produse inferioare
Multi antreprenori cred ca pentru a castiga rapid cota de piata trebuie sa reduca preturile cat mai mult. Ei bine, aceasta strategie nu functioneaza mereu.
Motivul este ca oamenii nu cumpara produse si servicii pentru pret, ci pentru valoarea lor. Daca aveti produse superioare celor ale concurentei, atunci alegeti un pret care sa reflecte acest lucru.
Puteti stabili un pret inferior celui practicat de concurenta numai daca aveti costuri mai scazute si puteti mentine o marja rezonabila de profit.
2. Magazinele au mereu afise cu discounturi
Fie ca vorbim de magazine traditionale sau de cele online, afisarea continua a promotiilor si discounturilor devin o rutina daca sunt folosite mereu.
Rolul reducerilor de pret este acela de a atrage clienti pentru o scurta perioada de timp si pentru a rula stocurile mai rapid.
Un alt aspect este acela ca promotiile atrag persoane care sunt interesate doar de reducerile de pret, si nu neaparat de produsele companiei. Acesti clienti vor cumpara doar atunci cand sunt reduceri.
Bineinteles ca acesti cumparatori sunt la fel de importanti ca cei care achizitioneaza produse tot timpul anului. Totusi, pentru a sustine vanzarile produselor si serviciilor tot timpul anului, trebuie sa va adresati clientilor care cumpara produsele pentru valoarea sau utilitatea lor, si nu pentru faptul ca sunt ieftine.
3. Lichiditati reduse
Primul efect al preturilor reduse este marja de profit micsorata, fapt ce duce la mai putine lichiditati. Lipsa corelatiei dintre incasari si plati poate cauza mari probleme pentru o afacere.
Aplicarea strategiei low-cost leadership se recomanda doar in cazul in care costurile de productie sunt mai mici decat ale concurentei si permit obtinerea de profit. De aceea, se recomanda analiza atenta a costurilor, pentru a nu risca probleme cu lichiditatile.
Articole conexe
Investitii inteligente vara. Constructia unei afaceri cu inghetata stradala
de Bianca TilaPuncte esentiale de stiut inainte de a pune bazele unei afaceri
de Idei de afaceriPrincipalii indicatori financiari de urmarit intr-o afacere
de Bianca TilaDescrierea planului de afaceri cu pesti. Misiunea firmei
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit