Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

3 indicii ce arata ca strategia low-cost leadership nu este aplicata corect

de
5342 0 17 Mai. 2016
Leadership


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Strategia low-cost leadership nu este usor de implementat. Firmele pot cadea usor in capcane. Pentru a implementa cu succes strategia low-cost leadership, este nevoie de o buna intelegere a costurilor.

Iata in continuare cateva semne care arata ca strategia nu este aplicata corect si cum sa actionati la timp:

1. Competitorii au preturi mai mari pentru produse inferioare

Multi antreprenori cred ca pentru a castiga rapid cota de piata trebuie sa reduca preturile cat mai mult. Ei bine, aceasta strategie nu functioneaza mereu.

Motivul este ca oamenii nu cumpara produse si servicii pentru pret, ci pentru valoarea lor. Daca aveti produse superioare celor ale concurentei, atunci alegeti un pret care sa reflecte acest lucru.

Puteti stabili un pret inferior celui practicat de concurenta numai daca aveti costuri mai scazute si puteti mentine o marja rezonabila de profit.

2. Magazinele au mereu afise cu discounturi
Fie ca vorbim de magazine traditionale sau de cele online, afisarea continua a promotiilor si discounturilor devin o rutina daca sunt folosite mereu.

Rolul reducerilor de pret este acela de a atrage clienti pentru o scurta perioada de timp si pentru a rula stocurile mai rapid.
Un alt aspect este acela ca promotiile atrag persoane care sunt interesate doar de reducerile de pret, si nu neaparat de produsele companiei. Acesti clienti vor cumpara doar atunci cand sunt reduceri.

Bineinteles ca acesti cumparatori sunt la fel de importanti ca cei care achizitioneaza produse tot timpul anului. Totusi, pentru a sustine vanzarile produselor si serviciilor tot timpul anului, trebuie sa va adresati clientilor care cumpara produsele pentru valoarea sau utilitatea lor, si nu pentru faptul ca sunt ieftine.

3. Lichiditati reduse
Primul efect al preturilor reduse este marja de profit micsorata, fapt ce duce la mai putine lichiditati. Lipsa corelatiei dintre incasari si plati poate cauza mari probleme pentru o afacere.

Aplicarea strategiei low-cost leadership se recomanda doar in cazul in care costurile de productie sunt mai mici decat ale concurentei si permit obtinerea de profit. De aceea, se recomanda analiza atenta a costurilor, pentru a nu risca probleme cu lichiditatile.



Tags: afacereafacerileadershiplow costlow cost leadership

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

3 indicii ce arata ca strategia low-cost leadership nu este aplicata corect
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Citate motivationale despre leadership

de Camelia Diaconu
17 Apr 2019
Ai stat vreodata sa te gandesti de ce citatele motivationale despre viata, cariera sau afaceri au un impact atat de mare asupra mintii noastre? Cum...

7 lucruri importante despre etica in afaceri

de Florin P. Amariei
19 Mar 2019
Credibilitatea in mediul de afaceri este un lucru care se castiga destul de greu si se pierde intr-o clipita. Iata, asadar, 7 lucruri importante...

3 motive pentru care afacerile esueaza

de Florin P. Amariei
27 Feb 2019
Nu toate afacerile ajung sa fii imperii sau, cel putin, companii trainice. Iata 3 motive pentru care afacerile esueaza. Cand incepi o afacere, iti...

Beneficiile inceperii unei afaceri in 2019

de Florin P. Amariei
28 Ian 2019
Te gandesti sa incepi o afaceri in 2019, dar nu stii daca merita sa faci acest pas? Iata care sunt beneficiile pe care ar trebui sa le ai in vedere....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2019







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016