Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
3 indicii ce arata ca strategia low-cost leadership nu este aplicata corect
Strategia low-cost leadership nu este usor de implementat. Firmele pot cadea usor in capcane. Pentru a implementa cu succes strategia low-cost leadership, este nevoie de o buna intelegere a costurilor.
Iata in continuare cateva semne care arata ca strategia nu este aplicata corect si cum sa actionati la timp:
Ghid practic Realizarea de sapun natural

Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala

Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
1. Competitorii au preturi mai mari pentru produse inferioare
Multi antreprenori cred ca pentru a castiga rapid cota de piata trebuie sa reduca preturile cat mai mult. Ei bine, aceasta strategie nu functioneaza mereu.
Motivul este ca oamenii nu cumpara produse si servicii pentru pret, ci pentru valoarea lor. Daca aveti produse superioare celor ale concurentei, atunci alegeti un pret care sa reflecte acest lucru.
Puteti stabili un pret inferior celui practicat de concurenta numai daca aveti costuri mai scazute si puteti mentine o marja rezonabila de profit.
2. Magazinele au mereu afise cu discounturi
Fie ca vorbim de magazine traditionale sau de cele online, afisarea continua a promotiilor si discounturilor devin o rutina daca sunt folosite mereu.
Rolul reducerilor de pret este acela de a atrage clienti pentru o scurta perioada de timp si pentru a rula stocurile mai rapid.
Un alt aspect este acela ca promotiile atrag persoane care sunt interesate doar de reducerile de pret, si nu neaparat de produsele companiei. Acesti clienti vor cumpara doar atunci cand sunt reduceri.
Bineinteles ca acesti cumparatori sunt la fel de importanti ca cei care achizitioneaza produse tot timpul anului. Totusi, pentru a sustine vanzarile produselor si serviciilor tot timpul anului, trebuie sa va adresati clientilor care cumpara produsele pentru valoarea sau utilitatea lor, si nu pentru faptul ca sunt ieftine.
3. Lichiditati reduse
Primul efect al preturilor reduse este marja de profit micsorata, fapt ce duce la mai putine lichiditati. Lipsa corelatiei dintre incasari si plati poate cauza mari probleme pentru o afacere.
Aplicarea strategiei low-cost leadership se recomanda doar in cazul in care costurile de productie sunt mai mici decat ale concurentei si permit obtinerea de profit. De aceea, se recomanda analiza atenta a costurilor, pentru a nu risca probleme cu lichiditatile.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Cresterea prepelitelor japoneze
Comanda acum ghidul afacerii tale cu prepelite japoneze CD-ul Cresterea prepelitelor japoneze Evita acum riscurile inerente inceputului unei afaceri

[GHID PRACTIC] 3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Fa-ti propria afacere cultivand trei arbusti miraculosi care te pot imbogati

[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Exploatati incredibila piata a felicitarilor Aceste produse carora poate nu le-ati acordat pana acum atentia cuvenita aduc venituri colosale si constante an dupa an Puteti castiga fara efort minimum 1 000 de euro net luna


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit