Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
3 moduri in care sa castigi increderea clientilor
Oamenii sunt sensibili la produse ieftine, dar de calitate acceptabila. Sunt atractive pentru ca le permit sa cumpere mai mult cu aceeasi suma de bani.
Consumatorii sunt de multe ori circumspecti in fata preturilor mici pentru ca asociaza preturile reduse cu calitatea proasta.Primele nelinisti sunt legate de calitatea materiilor prime (cred ca sunt de calitate redusa daca pretul este atat de mic) sau de procesul de productie ce poate reduce beneficiile pe care un consumator si le doreste de la un anumit produs.
De aceea, pentru a castiga increderea clientilor este important sa le explicati cum ati obtinut acest raport atractiv intre pret si calitate. Poate fi vorba despre eficientizarea productiei, de identificarea unor furnizori mai ieftini.
Asadar,
1. Explicati pe intelesul consumatorilor inovatiile pe care le-ati introdus si alegeti canalele de comunicare potrivite. Comunicarea acestor lucruri convinge clientii ca merita sa cumpere produsul si ca nu vor fi pacaliti.
2. Asigurati-va ca clientii percep diferenta intre produsele dumneavoastra si cele ale concurentilor
Nu este suficient daca aveti un pret mai mic pentru oferta dumneavoastra. Daca grupul-tinta nu observa si nu apreciaza acest lucru, toate eforturile de a reduce costurile sunt inutile.
Astfel, trebuie sa le comunicati consumatorilor ca produsele dumneavoastra, similare cu cele ale concurentilor, sunt mai ieftine. Puteti face acest lucru prin campanii de promovare, astfel incat clientii sa isi formeze aceasta perceptie despre oferta dumneavoastra.
De exemplu, unele companii publica pe website tabele comparative cu produsele sau serviciile lor si cele ale concurentilor. Astfel le arata consumatorilor ce economii pot realiza.
Desigur, datele oferite despre concurenti trebuie sa fie corecte si actualizate.
Daca o firma include informatii false, risca sa piarda din start increderea clientilor.
3. Un aspect important in comparatia produselor si serviciilor proprii cu cele ale concurentei este perceptia calitatii.
Clientii trebuie convinsi ca oferta dumneavoastra este cel putin la acelasi nivel cu cel al concurentei. Totodata, daca aduceti mai multe avantaje decat concurentii, trebuie sa comunicati acest lucru cat mai eficient cu putinta.
Dupa achizitionarea produsului dumneavoastra, clientii trebuie sa simta satisfactia ca au realizat o achizitie buna. Daca sunt mulțumiti, vor cumpara produsele din nou, devenind clienti loiali.
Articole conexe
10 citate despre afaceri care iti vor reda increderea in tine
de Florin AmarieiPozitionare strategica in afaceri prin capacitatea de negociere cu clientii
de Dan IacobescuCum sa-ti dezvolti increderea de a lua decizii si sa fii mai productiv
de Octavian DinuCum sa rezolvi problemele clientilor si neintelegerile?
de Anca RaileanuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit