Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 moduri in care sa castigi increderea clientilor

de Teo Manole 21 Oct. 2020 7581
3.75 din 4 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Oamenii sunt sensibili la produse ieftine, dar de calitate acceptabila. Sunt atractive pentru ca le permit sa cumpere mai mult cu aceeasi suma de bani.

Consumatorii sunt de multe ori circumspecti in fata preturilor mici pentru ca asociaza preturile reduse cu calitatea proasta.

Primele nelinisti sunt legate de calitatea materiilor prime (cred ca sunt de calitate redusa daca pretul este atat de mic) sau de procesul de productie ce poate reduce beneficiile pe care un consumator si le doreste de la un anumit produs.

De aceea, pentru a castiga increderea clientilor este important sa le explicati cum ati obtinut acest raport atractiv intre pret si calitate. Poate fi vorba despre eficientizarea productiei, de identificarea unor furnizori mai ieftini.

Asadar,

1. Explicati pe intelesul consumatorilor inovatiile pe care le-ati introdus si alegeti canalele de comunicare potrivite. Comunicarea acestor lucruri convinge clientii ca merita sa cumpere produsul si ca nu vor fi pacaliti.

2. Asigurati-va ca clientii percep diferenta intre produsele dumneavoastra si cele ale concurentilor
Nu este suficient daca aveti un pret mai mic pentru oferta dumneavoastra. Daca grupul-tinta nu observa si nu apreciaza acest lucru, toate eforturile de a reduce costurile sunt inutile.

Astfel, trebuie sa le comunicati consumatorilor ca produsele dumneavoastra, similare cu cele ale concurentilor, sunt mai ieftine. Puteti face acest lucru prin campanii de promovare, astfel incat clientii sa isi formeze aceasta perceptie despre oferta dumneavoastra.

De exemplu, unele companii publica pe website tabele comparative cu produsele sau serviciile lor si cele ale concurentilor. Astfel le arata consumatorilor ce economii pot realiza.

Desigur, datele oferite despre concurenti trebuie sa fie corecte si actualizate.
Daca o firma include informatii false, risca sa piarda din start increderea clientilor.

3. Un aspect important in comparatia produselor si serviciilor proprii cu cele ale concurentei este perceptia calitatii.
Clientii trebuie convinsi ca oferta dumneavoastra este cel putin la acelasi nivel cu cel al concurentei. Totodata, daca aduceti mai multe avantaje decat concurentii, trebuie sa comunicati acest lucru cat mai eficient cu putinta.

Dupa achizitionarea produsului dumneavoastra, clientii trebuie sa simta satisfactia ca au realizat o achizitie buna. Daca sunt mulțumiti, vor cumpara produsele din nou, devenind clienti loiali.



Tags: clientiincredere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 3.75 din 5 - 4 voturi.

Articole conexe

10 citate despre afaceri care iti vor reda increderea in tine

de Florin Amariei
04 Sep 2019
Sunt momente si momente in viata unui antreprenor. Daca acum te afli intr-o perioada mai dificila, adu-ti aminte de ce ai inceput si de ce trebuie sa...

Pozitionare strategica in afaceri prin capacitatea de negociere cu clientii

de Dan Iacobescu
22 Ian 2016
Ca antreprenor iti poti imbunatati pozitia strategica daca reusesti sa lucrezi cu clienti care sunt mai putin in masura sa exercite efecte...

Cum sa-ti dezvolti increderea de a lua decizii si sa fii mai productiv

de Octavian Dinu
03 Mar 2015
Cand te confrunti cu o decizie importanta referitoare la afacerea ta, e usor sa incepi sa analizezi prea mult. Pe masura ce dezbati avantajele si...

Cum sa rezolvi problemele clientilor si neintelegerile?

de Anca Raileanu
09 Feb 2015
Nimeni nu isi doreste o disputa - si asta se aplica si angajatilor, si clientilor. Ce este de facut? Solutia este sa implementezi un sistem unde...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]