Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 componente vitale pentru leadership de calitate

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Leadership-ul a inceput sa devina o coordonata esentiala fara de care nu mai putem discuta in prezent de afaceri profitabile, de afaceri de succes, de companii solide si cu o reputatie puternica. Leadership-ul detine 4 mari si importante componente care intregesc actiunile unui leader si rezultatele finale:

1.    Imaginea leaderului. De la vestimentatie, la limbajul non-verbal, leaderii se afirma prin puterea exemplului de cele mai multe ori. Leaderii au nevoie de imagine in toate aspectele actiunilor sale si imaginea a devenit deja un mod de influentare si persuasiune de mare impact.

2.    Reputatia leaderului. Leaderii au nevoie de reputatie in aceeasi masura in care au nevoie de imagine. De la setul de principii la care leaderii adera, la valori si la trecutul lor in materie de specializari si experienta, leaderii se contureaza in viziunea trecutului lor. Reputatia se consolideaza in timp si orice actiune neinspirata poate ruina un leader mai rapid decat acesta s-a format ca unul de succes veritabil.

3.    Setul de actiuni. Leaderii actioneaza pe baza ratiunii si nu din punct de vedere emotional. Leaderii trebuie sa isi dovedeasca empatia, abilitatea de a persuada, de a influenta fara sa manipuleze, de a motiva si inspira.

Actiunile unui leader se contureaza cu ajutorul membrilor cu care colaboreaza si pe care leaderii ii determina sa cuprinda o anumita viziune in actiunile lor personale. Afacerile cele mai profitabile vor beneficia de suportul unui leader cu un larg set de specializari si cu o experienta vasta in domeniul specific afacerii respective.

4.    Suportul leaderului. Cheia succesului in leadership-ul de calitate sta in oferirea continua de suport, de sprijin si de feedback. Leaderii trebuie sa detina abilitatea de a-si evalua membrii echipei cu care lucreaza si de a le asigura suport continuu in vederea mentinerii viziunii la care acestia adera.

Fara feedback si fara o atenta supraveghere a membrilor echipei, leaderii nu reusesc sa pastreze o congruenta intre obiectivele propuse si rezultatele finale in favoarea afacerilor celor mai profitabile.




Tags: leaderleaderileadershipafaceriafaceri profitabile

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]