Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
4 secrete ale comunicarii eficiente pentru o afacere profitabila
Comunicarea sta la baza relatiilor in cadrul oricarei companii si afaceri. Suntem fiinte dependente de dezvoltarea conceptului de socializare, de comunicare, de interactiune si incercam sa valorificam relatiile cu ceilalti pentru a ne creste afacerile in mod profitabil, catre succes.
Doar cu ajutorul tehnicilor de dezvoltare a nivelului de comunicare putem discuta, in mod real, de afaceri profitabile si care suporta expansiunea strategica.
Ghid practic Realizarea de sapun natural

Criptomonede Ghid practic pentru incepatori

Cultivarea plantei cu 5 arome
Comunicarea in orice fel de companie, firma, organizatie poate fi imbunatatita prin intermediul catorva tehnici simple:
1. Claritate in exprimare
Detinatorii de afaceri profitabile si managerii responsabili de bunul mers al departamentelor trebuie sa isi exprime clar cerintele si asteptarile din partea angajatilor.
Stabiliti termene limita, maniere in care doriti sa se desfasoare activitatea profesionala a angajatilor dvs, obiective si misiuni si nu ezitati sa le repetati fiecare aspect important pentru a le oferi sanse reale de absorbtie a informatiilor necesare in functie de care sa se ghideze la locul de munca.
2. Feedback catre angajati
Detinatorii de afaceri profitabile si managerii responsabili de bunul mers al departamentelor trebuie sa elibereze feedback catre angajati. Acestia nu detin posibilitatea concreta de a-si conduce activitatea profesionala fara aceste puncte de reper.
Nivelul performantei creste in favoarea afacerilor profitabile atunci cand angajatii stiu unde anume se pozitioneaza si incotro trebuie sa mearga pentru a se obtine rezultatele scontate.
3. Incurajarea interactiunii
Detinatorii de afaceri profitabile si managerii responsabili de bunul mers al departamentelor trebuie sa se asigure ca interactiunea, socializarea sunt sprijinite si incurajate. Nu de putine ori ne intalnim cu situatii in care angajatii au mesaje pe care doresc sa le comunice si, cu toate acestea, nu o fac din cauza temerilor conform carora ar putea fi criticati.
4. Comunicarea la nivel orizontal
Detinatorii de afaceri profitabile si managerii responsabili trebuie sa se asigure ca este incurajata si comunicarea la nivel orizontal, intre membrii aceleiasi echipe de lucru, intre manageri samd. Acest timp de comunicare este la fel de important ca si comunicarea ascendenta si comunicarea descendenta.
Ti-a placut acest articol?
Votati articolul
Nota: 4.63 din 5 - 4 voturi.Articole conexe
Ingrijorari romano-germane. CCRG: mediul de afaceri opereaza in conditii dificile
de Idei de afaceriAngajatii romani nu vor sa se mai mute in strainatate, dar ii incanta ideea de telemunca
de Florin AmarieiAngajatii romani resimt emotional pandemia. Peste 17% dintre acestia cer ajutor specializat
de Florin AmarieiRomania, in topul tarilor UE cu cei mai multi angajati
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de AFACERI 2022
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- 17 intrebari esentiale despre criptomonede! Gasesti raspunsurile impecabile in ghid!
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- NOU: Ghid pentru plantatia ta de Paulownia - o afacere cu radacini viguroase si roade financiare bogate!