Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
4 secrete ale comunicarii eficiente pentru o afacere profitabila
Comunicarea sta la baza relatiilor in cadrul oricarei companii si afaceri. Suntem fiinte dependente de dezvoltarea conceptului de socializare, de comunicare, de interactiune si incercam sa valorificam relatiile cu ceilalti pentru a ne creste afacerile in mod profitabil, catre succes.
Doar cu ajutorul tehnicilor de dezvoltare a nivelului de comunicare putem discuta, in mod real, de afaceri profitabile si care suporta expansiunea strategica.Comunicarea in orice fel de companie, firma, organizatie poate fi imbunatatita prin intermediul catorva tehnici simple:
1. Claritate in exprimare
Detinatorii de afaceri profitabile si managerii responsabili de bunul mers al departamentelor trebuie sa isi exprime clar cerintele si asteptarile din partea angajatilor.
Stabiliti termene limita, maniere in care doriti sa se desfasoare activitatea profesionala a angajatilor dvs, obiective si misiuni si nu ezitati sa le repetati fiecare aspect important pentru a le oferi sanse reale de absorbtie a informatiilor necesare in functie de care sa se ghideze la locul de munca.
2. Feedback catre angajati
Detinatorii de afaceri profitabile si managerii responsabili de bunul mers al departamentelor trebuie sa elibereze feedback catre angajati. Acestia nu detin posibilitatea concreta de a-si conduce activitatea profesionala fara aceste puncte de reper.
Nivelul performantei creste in favoarea afacerilor profitabile atunci cand angajatii stiu unde anume se pozitioneaza si incotro trebuie sa mearga pentru a se obtine rezultatele scontate.
3. Incurajarea interactiunii
Detinatorii de afaceri profitabile si managerii responsabili de bunul mers al departamentelor trebuie sa se asigure ca interactiunea, socializarea sunt sprijinite si incurajate. Nu de putine ori ne intalnim cu situatii in care angajatii au mesaje pe care doresc sa le comunice si, cu toate acestea, nu o fac din cauza temerilor conform carora ar putea fi criticati.
4. Comunicarea la nivel orizontal
Detinatorii de afaceri profitabile si managerii responsabili trebuie sa se asigure ca este incurajata si comunicarea la nivel orizontal, intre membrii aceleiasi echipe de lucru, intre manageri samd. Acest timp de comunicare este la fel de important ca si comunicarea ascendenta si comunicarea descendenta.
Articole conexe
Investitii inteligente vara. Constructia unei afaceri cu inghetata stradala
de Bianca TilaPuncte esentiale de stiut inainte de a pune bazele unei afaceri
de Idei de afaceriDescrierea planului de afaceri cu pesti. Misiunea firmei
de Idei de afaceriVariante de amenajari in diferite incaperi ale afacerii
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit