Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
5 posibile probleme de management si solutiile lor
Obtinerea performantelor de la echipa de proiect este vitala pentru atingerea performantei. Managerul de proiect are de indeplinit o sarcina dificila pentru a atinge obiectivele proiectului la nivelul dorit.
Aceste sfaturi pot face mai usoara activitatea unui manager de proiect. Daca va confruntati cu un conflict, aveti la dispozitie mai multe cai de actiune:Afacere la cheie cu flori in ghiveci
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cultura castravetelui anti-diabet
1. Lasati conflictul sa se manifeste.
Atunci cand confruntarea scoate la lumina probleme care impiedica atingerea rezultatelor, este mai bine sa aiba loc. Astfel, membrii echipei de proiect au ocazia sa discute deschis despre problemele pe care le intampina si sa gaseasca solutiile impreuna.
2. Sprijiniti membrii echipei.
Uneori persoanele implicate au nevoie de suport pentru a discuta problemele cu care se confrunta si pentru a continua munca.
3. Preveniti conflictul.
In unele cazuri este posibil sa anticipati conflictul si sa actionati pentru a preveni manifestarea lui. Pentru a face acest lucru, trebuie sa va cunoasteti membrii echipei si sa aveti o imagine despre cum va doriti ca lucrurile sa evolueze.
4. Limitati conflictul.
In unele cazuri este important sa impiedicati manifestarea conflictului la o scara mai larga, cand poate avea efecte negative asupra intregii organizatii.
5. Reduceti sau eliminati conflictul.
Uneori conflictele tin de structura echipei, iar managerul de proiect trebuie sa reorganizeze lucrurile pentru a reduce conflictul. Poate fi necesara imbunatatirea comunicarii sau chiar schimbarea unui membru al echipei.
Pe masura ce proiectul avanseaza, circumstantele se schimba si pot aparea factori care incurajeaza competitia sau colaborarea. In situatia ideala, un manager va observa dinamica persoanelor implicate in proiect si va fi pregatit sa ia masurile necesare.
Articole conexe
Managementul afacerii. Organizarea pe etape
de Idei de afaceriManagerii estimeaza cresteri in urmatoarele trei luni
de Bianca TilaAnaliza INS: Managerii anticipeaza o crestere a numarului de salariati
de Florin AmarieiCariera de succes. Abilitatile unui bun manager
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit