Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afaceri in sistem ecologic. Analiza SWOT

de Idei de afaceri 14 Dec. 2022 429
Afaceri in sistem ecologic. Analiza SWOT
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Dupa ce ati realizat analize de piata, industrie, concurenta este timpul sa va descrieti firma in lumina tuturor acestor informatii.

Abrevierea „SWOT“ inseamna in engleza:
 
Strengths = Puncte tari
 
Weaknesses = Puncte slabe
 
Opportunities = Oportunitati
 
Threats = Amenintari
 
Este o abordare clasica in planificare. Punctele tari si punctele slabe reprezinta factorii interni asupra carora aveti un anumit grad de control si influenta. Dimpotriva, oportunitatile si amenintarile reprezinta factori externi, asupra carora nu aveti nici un fel de control.
 
 

Puncte tari
 

S/Puncte tari:
 
– productivitatea inalta;
 
– buna gestionare a aprovizionarii; 
 
– amplasarea excelenta; 
 
– echipamentele specializate; 
 
– acordarea de fonduri nerambursabile etc
 

Puncte slabe


 W/Puncte slabe:
 
 – dificultatile legate de profitabilitatea inexistenta in primii doi-trei ani;
 
– lichiditatile fluxului de numerar in scadere pe primii trei ani;
 
– slaba automatizare;
 
– datoriile etc.
 
 

Oportunitati
 

O/Oportunitatile:
 
– piata de desfacere in dezvoltare; 
 
– concurenta slaba;
 
– cheltuieli relativ scazute cu materiile prime si materialele consumabile;
 
– personalul poate fi gasit mai usor datorita muncii ce nu necesita cunostinte foarte complexe;
 
– subventii din partea statului
 

Amenintari


 T/Amenintari:
 
– concurenta este acerba;
 
– aplicarea de noi standarde majoreaza costurile de productie.
 

Obiectivele de marketing

 
Obiectivele de marketing trateaza relatia dintre produse si pietele lor, ce produse vrem sa vindem si pe ce piete.  Obiectivele trebuie sa fie definibile si cuantificabile, pentru a avea tinte realizabile de urmarit.
 
Trebuie sa fie exprimate ca valoare si procente de piata, termeni vagi precum „cresterea“, „imbunatatirea“, „maximizarea“ nu ar trebui folositi, fara a fi insotiti de procentul preconizat.
 
Obiectivele de marketing trebuie sa acopere:
 
- cifra vanzarilor pe perioada planificarii, in functie de produs si segmentul de piata;
 
- procentul de piata pe perioada planului, in functie de produs si segmentul de piata;
 
- profitul brut in urma vanzarilor.


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: analiza swotpuncte taripuncte slabeoportunitatiaenintariobiective de marketingafaceri in sistem ecologic

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]