Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Alege contextul potrivit de interactiune brand-client

de Teo Manole 28 Apr. 2016 6584
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Contextul in care consumatorii interactioneaza cu brandul este foarte important pentru emotiile care se formeaza in jurul acestuia.

Daca brandul este asociat cu emotii pozitive, atunci clientul devine atasat de produsele dumneavoastra, fapt ce conduce la cumparari repetate.

In caz contrar, daca interactiunea cu brandul se realizeaza in contextul nepotrivit, atunci exista riscul crearii unei asocieri negative. Astfel, daca mediul este enervant, plictisitor sau agresiv, consumatorii vor asocia acest sentiment cu brandul.

Cel mai bun context in care poate fi livrat un brand este atunci cand consumatorii intreaba de el. Persoanele care ofera informatii si pareri despre un produs sau serviciu, fie ca este vorba despre alti clienti sau despre angajati, sunt deosebit de importante in formarea perceptiei cu privire la un brand.

Daca nu sunteti sigur ca mesajul transmis de brand este potrivit, iata cateva intrebari ale caror raspunsuri va pot ajuta sa il evaluati:

- Transmite ceva diferit fata de mesajul competitorilor?
- Este scurt, simplu si clar?
- Este autentic si transmite incredere?
- Rezoneaza cu aspiratiile grupului-tinta?
- Spune o poveste?
- Reflecta realitatea?

Consumatorii loviti de criza au devenit mai greu de multumit pentru ca isi doresc mai mult pentru mai putini bani. Ei analizeaza mai atent ofertele pe care sa cheltuie banii.

Brandul joaca un rol important in acest context pentru ca determina clientii sa cumpere sau nu produsele si serviciile dumneavoastra.

In incercarea de a va diferentia de sute sau chiar mii de oferte existente pe piata,trebuie sa acordati atentie mesajelor pe care le transmiteti clientilor.


Tags: afacerebrandclienti

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Strategie si investitie in brand

de Idei de afaceri
25 Mar 2024
Amazon a propus pastrarea titlului cat mai scurt (maximum 80 de caractere), dar analizand cele mai vandute produse din mai multe segmente s-a...

Principalii indicatori financiari de urmarit intr-o afacere

de Bianca Tila
15 Mai 2024
Situatia companiei poate fi monitorizata cu ajutorul indicatorilor financiari. Acestia arata cat de bine funtioneaza afacerea, care sunt problemele...

Pasii de urmat pentru a dezvolta o afacere handmade

de Idei de afaceri
16 Ian 2024
Presupunem aici ca sunteti o persoana talentata si cu imaginatie care a creat deja primele sale produse handmade pentru cei ai casei si prieteni....

Reguli de respectat in afacerea cu fotografii

de Idei de afaceri
27 Oct 2022
In ceea ce priveste sectorul fotografiilor, aici sunt cateva reguli de respectat. Afacerea cu fotografii include atat distractie, cat si...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]