Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Alege contextul potrivit de interactiune brand-client
Contextul in care consumatorii interactioneaza cu brandul este foarte important pentru emotiile care se formeaza in jurul acestuia.
Daca brandul este asociat cu emotii pozitive, atunci clientul devine atasat de produsele dumneavoastra, fapt ce conduce la cumparari repetate.Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cultura castravetelui anti-diabet
Cresterea prepelitelor japoneze
In caz contrar, daca interactiunea cu brandul se realizeaza in contextul nepotrivit, atunci exista riscul crearii unei asocieri negative. Astfel, daca mediul este enervant, plictisitor sau agresiv, consumatorii vor asocia acest sentiment cu brandul.
Cel mai bun context in care poate fi livrat un brand este atunci cand consumatorii intreaba de el. Persoanele care ofera informatii si pareri despre un produs sau serviciu, fie ca este vorba despre alti clienti sau despre angajati, sunt deosebit de importante in formarea perceptiei cu privire la un brand.
Daca nu sunteti sigur ca mesajul transmis de brand este potrivit, iata cateva intrebari ale caror raspunsuri va pot ajuta sa il evaluati:
- Transmite ceva diferit fata de mesajul competitorilor?
- Este scurt, simplu si clar?
- Este autentic si transmite incredere?
- Rezoneaza cu aspiratiile grupului-tinta?
- Spune o poveste?
- Reflecta realitatea?
Consumatorii loviti de criza au devenit mai greu de multumit pentru ca isi doresc mai mult pentru mai putini bani. Ei analizeaza mai atent ofertele pe care sa cheltuie banii.
Brandul joaca un rol important in acest context pentru ca determina clientii sa cumpere sau nu produsele si serviciile dumneavoastra.
In incercarea de a va diferentia de sute sau chiar mii de oferte existente pe piata,trebuie sa acordati atentie mesajelor pe care le transmiteti clientilor.
Articole conexe
Strategie si investitie in brand
de Idei de afaceriPrincipalii indicatori financiari de urmarit intr-o afacere
de Bianca TilaPasii de urmat pentru a dezvolta o afacere handmade
de Idei de afaceriReguli de respectat in afacerea cu fotografii
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit