Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Alege contextul potrivit de interactiune brand-client

de Teo Manole 28 Apr. 2016 6409
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Contextul in care consumatorii interactioneaza cu brandul este foarte important pentru emotiile care se formeaza in jurul acestuia.

Daca brandul este asociat cu emotii pozitive, atunci clientul devine atasat de produsele dumneavoastra, fapt ce conduce la cumparari repetate.

In caz contrar, daca interactiunea cu brandul se realizeaza in contextul nepotrivit, atunci exista riscul crearii unei asocieri negative. Astfel, daca mediul este enervant, plictisitor sau agresiv, consumatorii vor asocia acest sentiment cu brandul.

Cel mai bun context in care poate fi livrat un brand este atunci cand consumatorii intreaba de el. Persoanele care ofera informatii si pareri despre un produs sau serviciu, fie ca este vorba despre alti clienti sau despre angajati, sunt deosebit de importante in formarea perceptiei cu privire la un brand.

Daca nu sunteti sigur ca mesajul transmis de brand este potrivit, iata cateva intrebari ale caror raspunsuri va pot ajuta sa il evaluati:

- Transmite ceva diferit fata de mesajul competitorilor?
- Este scurt, simplu si clar?
- Este autentic si transmite incredere?
- Rezoneaza cu aspiratiile grupului-tinta?
- Spune o poveste?
- Reflecta realitatea?

Consumatorii loviti de criza au devenit mai greu de multumit pentru ca isi doresc mai mult pentru mai putini bani. Ei analizeaza mai atent ofertele pe care sa cheltuie banii.

Brandul joaca un rol important in acest context pentru ca determina clientii sa cumpere sau nu produsele si serviciile dumneavoastra.

In incercarea de a va diferentia de sute sau chiar mii de oferte existente pe piata,trebuie sa acordati atentie mesajelor pe care le transmiteti clientilor.


Tags: afacerebrandclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

6 lucruri de facut pentru a avea o afacere de succes

de Florin Amariei
01 Iul 2021
Iti doresti ca afacerea ta sa aiba succes. E normal. Iata 6 lucruri pe care trebuie sa le faci pentru a te bucura de rezultate pozitive si profit....

Cum iti formezi o cultura organizationala in propria afacere

de Camelia Diaconu
01 Oct 2019
Orice intreprindere, indiferent de bugetul pe care il are disponibil este important sa isi creeze propria cultura organizationala. Acest fapt poate...

Porneste o afacere cu bani putini. Afla cum

de Florin Amariei
22 Mai 2018
Este posibil sa porneste un business cu bani putini? Sigur ca da! Afla cum si, mai important, afla ce trebuie sa ai in vedere pentru ca acest vis sa...

3 moduri in care sa castigi increderea clientilor

de Teo Manole
21 Oct 2020
Oamenii sunt sensibili la produse ieftine, dar de calitate acceptabila. Sunt atractive pentru ca le permit sa cumpere mai mult cu aceeasi suma de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]