Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Analiza SWOT. Oportunitatile si amenintarile unei ferme piscicole

de Idei de afaceri 19 Mar. 2024 160
Analiza SWOT. Oportunitatile si amenintarile unei ferme piscicole
2.5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Dupa ce ati realizat toate aceste analize ale pietei, industriei, concurentei si altor influente asupra firmei, este timpul sa va descrieti firma in lumina tuturor acestor informatii.

Analiza SWOT este o abordare clasica in planificare. Punctele tari si punctele slabe reprezinta factorii interni asupra carora aveti un anumit grad de control si influenta. Dimpotriva, oportunitatile si amenintarile reprezinta factori externi, asupra carora nu aveti niciun fel de control.
 

Puncte tari

 
- productivitatea inalta; 
 
- buna gestionare a aprovizionarii;
 
- amplasarea excelenta; 
 
- echipamentele specializate.
 

Puncte slabe

 
- dificultatile legate de profitabilitatea inexistenta in primii doi-trei ani; 
 
- lichiditatile fluxului de numerar in scadere pe primii trei ani:
 
- slaba automatizare; 
 
- datoriile etc.
 

Oportunitatile

 
- piata de desfacere in dezvoltare;
 
- concurenta slaba;
 
- cheltuieli relativ scazute cu materiile prime si materialele consumabile; 
 
- personalul poate fi gasit mai usor datorita muncii ce nu necesita cunostinte foarte complexe;
 
- subventii din partea statului.
 

Amenintarile

 
- concurenta este acerba;
 
- aplicarea de noi standarde majoreaza costurile de productie
 

Obiectivele de marketing

 
Obiectivele de marketing trateaza relatia dintre produse si pietele lor, ce produse vrem sa vindem pe ce piete. Obiectivele trebuie sa fie definibile si cuantificabile, pentru a avea tinte rea lizabile de urmarit. 
 
Trebuie sa fie exprimate ca valoare si procente de piata; termeni vagi precum cresterea imbunatatirea maximizarea nu ar trebui folositi fara a fi insotiti de procentil preconizat
 
Obiectivele de marketing trebuie sa acopere
 
- cifra vanzarilor pe perioada planificarii, in functie de produs si segmentul de plata
 
- procentul de piata pe perioada planului, in functie de produs si segmentul de piata
 
- profitul brut in urma vanzarilor.
 


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: ferma piscicolapesteferma cu pesteanaliza swotoportunitati ferma pesteamenintari ferma pestepuncte tari ferma piscicolapuncte slabe ferma piscicolaobiective de marketing

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 2.5 din 5 - 2 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]