Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cand trebuie un CEO sa se implice in detaliile de zi cu zi?

de Alexandra Popescu 18 Iun. 2014 2267
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Facebook si-a schimbat recent News Feed-ul, cuvantul "felicitari" fiind cel care are prioritate. Acesta apare la zile de nastere, aniversari ale unor evenimente, toate dupa ce Mark Zuckerberg a gasit o relatare a zilei de nastere a unui muncitor de-al sau in fruntea stirilor de pe pagina - peste ziua nepoatei sale. Dupa toate acestea, algoritmul a fost optimizat.

 
Majoritatea celor care detin functia de CEO se confrunta mereu cu problema implicarii in detaliile afacerii. Fiecare trebuie sa gaseasca un echilibru intre viziune, strategie, executie si detaliile de zi cu zi. Cand o afacere se afla abia la inceput, un CEO acopera cam totul. Insa cand o afacere are intre 10 si 15 angajati, exista sanse ca toata lumea sa il vada in mod regulat. Cum compania creste, el trebuie sa se bazeze pe angajatii originali pentru a trai si a respira viziunea si transmiterea acesteia catre angajatii pe care ii are si sa asigure ca toata lumea executa viziunea. 
 
Cand compania cunoaste o crestere rapida, exista multe lucruri de facut si ai impresia ca cei care lucreaza nu sunt de ajuns. De aceea, trebuie sa fii strategic. 
 
Pentru a decide cand trebuie sa te implici, avem trei intrebari care te pot ajuta:
 
1. Atinge problema valorile de baza ale companiei?
De exemplu, un client service poate fi important pentru companie si iti impartaseste pasiunea de a ramane implicat in tot ceea ce inseamna nevoile acestuia, dar si activitatile pe care le desfasori.
 
2. Se intampla ceva care pare opus directiei strategice a companiei?
Incearca sa modelezi si sa ajuti la mentinerea viziunii companiei tale. Daca vezi echipe implicate in activitati care impiedica sau nu taie strategia, atunci trebuie sa intervii.
 
3. Poate problema sa se fixeze din nou in ceea ce priveste viziunea mea?
Acest lucru poate fi in jurul culturii corporative sau executive, de exemplu. Ca un alt exemplu, Mark Zuckerberg a ramas intotdeauna profund implicat in dezvoltarea produselor si a experientei clientilor. El a declarat ca fiecare nou produs care vrea sa construiasca un angajament este proiectat pe feed-uri. News Feed-ul Facebook este o caracteristica legata de viziunea fondatoare a lui Zuckerberg a companiei sale ca platforma dominanta pentru angajamentul social si ramane implicat si impinge aceasta viziune inainte.
 
Ca fondator/CEO ai tendinta sa iti faci grji in legatura cu orice. La fel ca o mama atunci cand vine vorba de copilul sau, acestia intervin mereu sa repare lucrurile, totul fiind ca un indemn pe care il simt. 
La un moment dat, un fondator/CEO care actioneaza ca un manager de produs trebuie sa se concentreze pe el insusi de prea multe ori, in rolul de a se concentra pe schimbarile cele mai mari ale construirii companiei. Cheia care sta la baza este sa stii cand este momentul potrivit si cand sa pastrezi distanta. 
 
Facebook este un exemplu care imbina viziunea cu implicarea fondatorului pentru ca toate sa mearga intr-o directie buna. Cele 3 intrebari pot fi de folos atunci vrei sa te implici in activitatile companiei tale.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriantreprenoriceomanagementfacebooksfaturi antreprenori

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Investitii inteligente vara. Constructia unei afaceri cu inghetata stradala

de Bianca Tila
23 Apr 2024
Cladura incepe sa ne inunde, iar ideile antreprenorilor nu se lasa asteptate. Afacerea cu inghetata strada este o oportunitate excelenta in aceste...

Carti de business. Recomandarile antreprenorilor de top pentru 2023

de Bianca Tila
22 Iun 2023
Lumea afacerilor este int-o continua miscare, iar informatiile se schimba intr-un ritm accelerat. Startegiile de marketing, managementul echipei si...

Puncte esentiale de stiut inainte de a pune bazele unei afaceri

de Idei de afaceri
22 Apr 2024
Afacerile pe Amazon sunt un bun start pentru antreprenorii incepatori. Cu ajutorul acestui tip de business puteti invata practic strategii de...

Descrierea planului de afaceri cu pesti. Misiunea firmei

de Idei de afaceri
16 Mai 2024
O scurta prezentare a firmei dumneavoastra va cuprinde misiunea si obiectivele de afaceri ale firmei; descrierea firmei din punct de vedere juridic;...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]